Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-28
Gostynin: Budowa ogrodzenia w szkółce Choinek II etap
Numer ogłoszenia: 207747 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gostynin , ul. Bierzewicka 55, 09-500 Gostynin, tel. 0-24 2353056, faks (024) 235 30 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/gostynin/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka administracyjna PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogrodzenia w szkółce Choinek II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na wybudowaniu nowego ogrodzenia o długości 326 mb. Ogrodzenie należy wykonać z siatki ogrodzeniowej ślimakowej o oczkach 50x50mm, z drutu ocynkowanego 2,8mm o wysokości siatki 1,50m na słupkach żelbetowych o wymiarach 12x12x255cm obetonowanych w gruncie. Dla usztywnienia siatki, w górnej części i w środku wysokości należy zastosować ocynkowany drut napinający o średnicy 2,8mm. W celu uniemożliwienia wykonywania podkopów pod rodzeniem, dolną część siatki należy zatopić w ławie betonowej o przekroju 20x20cm osadzonej w gruncie. 45342000-6.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, zero groszy) w terminie do dnia 12.10.2012r. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I o. Gostynin, nr 87 1240 3187 1111 0000 3141 0508 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego numeru postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w dniu przed terminem składania ofert będzie się znajdować na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub jego oferta nie zostanie złożona z właściwą formą wadium zostanie wykluczony a jego oferta uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust.2 pkt.2 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: - wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkim wykonawcom z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 7. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 (trzy) roboty z zakresu branży budowlanej o łącznej wartości minimum 150 000,00 zł, netto, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że wykazane roboty, o których mowa powyżej, zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykaże się dysponowaniem : a) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, oraz, która jest wpisana na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy z ramienia wykonawcy) i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane przez tę Izbę, a także, która jest wpisana do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane potwierdzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Wpis do centralnego rejestru dotyczy jedynie osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995 roku. b) przynajmniej 3 (trzy osoby) z minimum dwuletnim doświadczeniem w zakresie wykonywania prac budowlanych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że: - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na cały okres związania ofertą i na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum 50 000,00 zł (sytuacja ekonomiczna), - dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową (sytuacja finansowa) w kwocie nie mniejszej niż wysokość oferowanej ceny (brutto) za wykonanie zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych po stronie Zamawiającego oraz, których nie można było przewidzieć. Zakres zmian określa wzór umowy na wykonanie zadania, stanowiący załącznik do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/gostynin/) zakładka oferty i przetargi oraz strona Biuletynu Inform Publicznej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-500 Gostynin ul. Bierzewicka 55.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat biura Zamawiającego, Gostynin ul. Bierzewicka 55.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Oczyszczania Miasta w Gostyninie Sp. z o.o. w 2026r.
- "Doposażenie magazynu OL i OC Powiatu Gostynińskiego w sprzęt: agregatu prądotwórczego ( zapasowe miejsce pracy, zapewnienie ciągłości dostawy energii) w ilości 3 sztuk oraz agregatu..."
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- "Zakup 3 osiowej przyczepy niskopodwoziowej z osią skrętną. "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w Powiecie Gostynińskim do realizacji zadań OC i OL""
- ,,Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1462W Gostynin-ul. Dmowskiego"
- ,,Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1452W Gostynin-Korzeń-ul. Czapskiego"
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej w miejscowości Sośninka
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Czernikowie.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Lubelskiej w Janowie Lubelskim
- Dostawę i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem dla budynku Starostwa Powiatowego w Żurominie
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi oraz odbioru ścieków bytowych na terenie Gminy Jaświły
- "Kopalnia Saturn - Przestrzeń nowych możliwości Etap 1".
więcej: Wznoszenie ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





