eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawa¦wiadczenie kompleksowych us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci w obiektach sportowych Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³odawie przy ul. Szkolnej 4, 22-200 W³odawa.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-09-28

W³odawa: ¦wiadczenie kompleksowych us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci w obiektach sportowych Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³odawie przy ul. Szkolnej 4, 22-200 W³odawa.
Numer og³oszenia: 207733 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji , ul. Szkolna 4, 22-200 W³odawa, woj. lubelskie, tel. 82 572 12 59, faks 82 572 12 59.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosir.wlodawa.eu , numer tel. 82 57 22 584

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka bud¿etowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie kompleksowych us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci w obiektach sportowych Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³odawie przy ul. Szkolnej 4, 22-200 W³odawa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga zwi±zana z utrzymaniem czysto¶ci w obiektach sportowych Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³odawie przy ul. Szkolnej 4. Us³uga bêdzie wykonywana przez pracowników Wykonawcy i przy u¿yciu sprzêtu technicznego, materia³ów, ¶rodków czysto¶ci, artyku³ów higienicznych zakupionych przez Wykonawcê. Szczegó³owy wykaz pomieszczeñ obiektów sportowych, harmonogram i zakres prac jakie nale¿y w nich wykonaæ zawiera za³±cznik nr 1 do Umowy. 2. Obowi±zki Wykonawcy 1 ) Zapoznanie siê z obiektem, w którym bêdzie ¶wiadczona us³uga, Regulaminem obowi±zuj±cym na terenie obiektu, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do Umowy, przepisami BHP i ppo¿. 2) ¦wiadczenie us³ugi przez Wykonawcê odbywaæ siê bêdzie w oparciu o pracowników zatrudnionych zgodnie z prawem polskim, którzy stanowiæ bêd± sta³y sk³ad personelu zatrudnionego przez Wykonawcê przez ca³y okres obowi±zywania umowy. Wykonawca nie mo¿e powierzyæ wykonania umowy osobom trzecim. 3) Personel sprz±taj±cy obiekty sportowe i pomieszczenia zaplecza, ze wzglêdu na specyfikê obiektu, musi byæ przeszkolony w zakresie BHP na tego typu obiektach oraz posiadaæ aktualne pracownicze ksi±¿eczki zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych. 4) Wykonawca w trakcie podpisywania umowy jest zobowi±zany do przedstawienia imiennej listy pracowników przewidzianych do realizacji zadania. 5) Wykonawca jest zobowi±zany do wyposa¿enia pracowników w czyste jednolite firmowe ubrania z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu oraz obuwie basenowe. 6) Pracownicy Wykonawcy zobowi±zani s± do przestrzegania zakazu wychodzenia na zewn±trz obiektu w obuwiu basenowym. 7) Osoby wykonuj±ce pracê na p³ycie basenowej, w ka¿dym przypadku pod nieobecno¶æ ratownika, obowi±zuje bezwzglêdny nakaz stosowania w trakcie prac kamizelek asekuracyjnych. Odpowiedzialno¶æ za ewentualne wypadki, jakim mog± ulec osoby nie przestrzegaj±ce niniejszego nakazu, ponosi Wykonawca. 8) Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego eksploatowania pomieszczenia, udostêpnionego przez Zamawiaj±cego, wy³±cznie na umówiony cel, utrzymania porz±dku i przekazania Zamawiaj±cemu pomieszczenia w dniu rozwi±zania lub wyga¶niêcia umowy w stanie techniczno - eksploatacyjnym niepogorszonym. 9) Wykonawca zobowi±zuje siê wykonywaæ przedmiot umowy z materia³ów i ¶rodków czysto¶ci zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego, wskazanych w Za³±czniku nr 3 do Umowy. Stosowane materia³y i ¶rodki czysto¶ci musz± byæ dopuszczone do obrotu handlowego - posiadaæ atesty PZH; musz± byæ dobrane do danego rodzaju nawierzchni i materia³ów oraz dostosowane do poszczególnych funkcji obiektu. Wskazane w za³±czniku nr 3 do umowy materia³y i ¶rodki czysto¶ci musz± dotyczyæ wszystkich zakresów czynno¶ci wykonywanych na sprz±tanym obiekcie. Przydatno¶æ materia³ów i ¶rodków nale¿y udokumentowaæ kartami technicznymi oraz atestami. Wykonawca jest zobowi±zany umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu w ka¿dym czasie wykonywania us³ugi sprawdzenie u¿ywanych ¶rodków do utrzymania czysto¶ci i ich atestów. 10) Wykonawca o¶wiadcza, ¿e ¶rodki czysto¶ci i materia³y, u¿ywane do realizacji umowy, posiadaj± atest PZH i spe³niaj± wszystkie normy przewidziane dla ¶rodków u¿ywanych na tego typu obiektach. Nie jest dopuszczalne zmienianie w³a¶ciwo¶ci stosowanych ¶rodków np. poprzez ich rozcieñczanie, chyba, ¿e jest to zgodne z instrukcj± u¿ytkowania. Dla wszystkich u¿ywanych ¶rodków Wykonawca ( przed podpisaniem umowy) zobowi±zany jest dostarczyæ kartê charakterystyki ¶rodka chemicznego lub inny dokument zawieraj±cy opis stosowanego preparatu oraz posiadane dokumenty jako¶ciowe (np. atesty). 11) Do czyszczenia ceramiki basenowej nale¿y stosowaæ ¶rodki neutralne lub alkaliczne specjalnie przeznaczone do tego celu. Nie nale¿y u¿ywaæ ¶rodków zawieraj±cych kwas fluorowodorowy. Niedopuszczalne jest zmienianie w³a¶ciwo¶ci stosowanych ¶rodków np. poprzez ich rozcieñczanie, chyba, ¿e jest to zgodne z instrukcj± u¿ytkowania. 12) Niedopuszczalne jest pojawianie siê zastoin wodnych, które musz± byæ na bie¿±co usuwane gumowymi ¶ci±gaczkami. 13) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia, w uzasadnionych przypadkach, o zmianê rodzaju u¿ywanych ¶rodków. 14) Rodzaj, jako¶æ i wydajno¶æ sprzêtu, okre¶lonego w Za³±czniku nr 2 do Umowy gwarantuje prawid³ow± i p³ynn± realizacjê przedmiotu umowy. Awarie i naprawy sprzêtu nie mog± mieæ wp³ywu na jako¶æ ¶wiadczonej us³ugi. 15) Wymagania minimalne dotycz±ce sprzêtu: podwodny odkurzacz basenowy do sprz±tania powierzchni poziomych i pionowych p³aszczyzn niecki basenowej (l szt.), profesjonalne wózki serwisowe dwukomorowe z wyciskark± - do ka¿dej ze stref (3 szt.), zgarniaczki gumowe 60-80 cm z r±czk± (2 szt.) zapas mopów - (5 szt.) zestaw miote³ i szufelek - do ka¿dej ze stref (3 szt.) rêczne zgarniaczki do szyb z mo¿liwo¶ci± zamocowania dr±¿ka, zestaw szmatek - do ka¿dej ze stref (3 kpl.), drabinka przeno¶na 3 - 4 elementowa z podestem, urz±dzenia mechaniczne do dezynfekcji oraz sprz±tania powierzchni na sucho i mokro. 16) Wykonawca zobowi±zuje siê wykonywaæ umowê zgodnie ze z³o¿on± ofert±, przepisami BHP i ppo¿., przepisami dotycz±cymi ochrony ¶rodowiska, normami sanitarnymi oraz ewentualnymi zaleceniami Zamawiaj±cego, które mog± wynikn±æ w trakcie realizacji umowy. 17) Wykonawca ma obowi±zek zapoznania swoich pracowników z ustalonymi zasadami wykonywania umowy i obowi±zuj±cymi przepisami. 18) Wykonawca zobowi±zuje siê do sprawowania bie¿±cego nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi do wykonywania umowy. 19) Wykonawca zobowi±zany jest do utylizacji opakowañ po ¶rodkach chemicznych we w³asnym zakresie i na swój koszt. 20) Wykonawca jest zobowi±zany do utrzymywania przez ca³y okres obowi±zywania umowy ( od daty podpisania umowy) ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej (polisa OC) o sumie ubezpieczenia minimum 200.000,00z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00gr), z mo¿liwo¶ci± przed³o¿enie polisy OC na okres krótszy ni¿ okres realizacji umowy pod warunkiem dostarczenia Zamawiaj±cemu dowodu jej przed³u¿enia przed up³ywem obowi±zywania poprzedniej polisy. Polisa ubezpieczeniowa ma obejmowaæ ubezpieczenie w pe³nym zakresie od odpowiedzialno¶ci cywilnej kontraktowej i deliktowej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej w³asno¶ci spowodowanej dzia³aniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy. 21) Wykonawca ma obowi±zek ka¿dorazowego przed³o¿enia Zamawiaj±cemu aktualnej kopii polisy ubezpieczenia. 3. Harmonogram ¶wiadczenia us³ugi. 1) Wykonawca zapewnia ci±g³o¶æ obsady serwisu sprz±taj±cego 7 dni w tygodniu w godzinach: od poniedzia³ku do soboty od 7.00 do 22.00, w niedziele od 8.00 - 22.00 i ¶wiêta zgodnie z Harmonogramem pracy p³ywalni w dni ¶wi±teczne w roku 2012 stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do umowy oraz serwisu generalnego sprz±tania po zamkniêciu p³ywalni w godz. 23.00 - 6.00. 2) Szacunkowa ilo¶æ serwisów mo¿e ulec zmianie, w szczególno¶ci w przypadku przerwy w funkcjonowaniu P³ywalni, spowodowanej m.in. awari± itp. 3) Serwis obejmuje czynno¶ci zwi±zane z generalnym sprz±taniem obiektu zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do Umowy. 4) Wykonawca powinien wykazaæ gotowo¶æ do niezw³ocznego usuniêcia skutków nieprzewidzianych awarii infrastruktury technicznej, uprz±tniêcia po dora¼nych remontach i zdarzeniach losowych, np. uszkodzeniu instalacji, zalaniu, malowaniu, itp. 5) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania nale¿ytego wykonania us³ugi przez Wykonawcê. Z czynno¶ci kontrolnych bêdzie sporz±dzany protokó³ a ewentualne uchybienia musz± zostaæ usuwane na bie¿±co..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.90.00.00 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiaj±cy w y m a g a wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy Pzp. 2. Warto¶æ wadium wynosi 10 000 z³ ( s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00 gr) 3. Wykonawca wnosi wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert do dnia 08.10.2012 do godz.09:00 w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) w pieni±dzu, sposób przekazania: wp³ata na konto: w Banku PEKAO S.A. I O. we W³odawie Nr 92124022491111001029260820 (wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê ono na rachunku bankowym Zamawiaj±cego) o skuteczno¶ci nie decyduje data na poleceniu przelewu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo -kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Z 2007r, Nr 42, poz. 275). UWAGA ! Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wadium wniesione w formie gwarancji - porêczenia musi zawieraæ zobowi±zanie do zap³acenia kwoty gwarancji-porêczenia nieodwo³anie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie o okoliczno¶ciach skutkuj±cych zap³at± bez ¿adnych dodatkowych wymagañ wobec Zamawiaj±cego, a przede wszystkim bez po¶rednictwa banku lub innej tego typu instytucji. 4. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji-porêczenia, gwarancji-porêczenie powinna byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy: 1) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytu³u porêczenia (Zamawiaj±cego), oznaczenie zobowi±zanego (Wykonawcy), oznaczenie gwaranta-porêczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji-porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±, 3) kwotê gwarancji (porêczenia) 4) termin wa¿no¶ci gwarancji (porêczenia) nie krótszy ni¿ do up³ywu terminu zwi±zania ofert±. 5) zobowi±zanie gwaranta- porêczyciela do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca, którego ofertê wybrano: - odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, lub - nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy 6) zobowi±zanie gwaranta-porêczyciela do: zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn nie le¿±cych po jego stronie. 7) Wadium nie mo¿e zawieraæ postanowieñ sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 5. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w pokoju nr. 18 (sekretariat) lub do³±czyæ do oferty. 6. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiaj±cy za¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn nie le¿±cych po jego stronie. 9. Zamawiaj±cy zatrzymuje równie¿ wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy. 10. W a d i u m wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ( konsorcjum): W dokumencie wadialnym nale¿y wskazaæ, w imieniu jakich podmiotów (cz³onków konsorcjum) wadium jest wnoszone. 11. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon± na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ szczegó³owych, za spe³nienie tego warunku Zamawiaj±cy uzna z³o¿enie o¶wiadczenia zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na kompleksowym utrzymaniu czysto¶ci w zamkniêtych obiektach basenowych lub p³ywalniach bêd±cych obiektami u¿yteczno¶æi publicznej; (z podaniem warto¶ci, dat wykonania oraz zamawiaj±cych). Do wykazu nale¿y za³±czyæ referencje lub inne dokumenty potwierdzaj±ce, i¿ us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie i prawid³owo ukoñczone. Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna wykazanie siê wyposa¿eniem i urz±dzeniami technicznymi dostêpnymi wykonawcy us³ugi, co najmniej: - podwodny odkurzacz basenowy do sprz±tania powierzchni poziomych i pionowych p³aszczyzn niecki basenowej (l szt.), profesjonalne wózki serwisowe dwukomorowe z wyciskark± - (3 szt.) do ka¿dej ze stref po 1 szt., - zgarniaczki gumowe 60-80 cm z r±czk± (2 szt.),- zapas mopów - (5 szt.),- zestaw miote³ i szufelek - (3 szt.) do ka¿dej ze stref po 1 szt.,- rêczne zgarniaczki do szyb z mo¿liwo¶ci± zamocowania dr±¿ka, - zestaw szmatek - (3 kpl.) do ka¿dej ze stref po 1 szt., - drabinka przeno¶na 3 - 4 elementowa z podestem, - urz±dzenia mechaniczne do dezynfekcji oraz sprz±tania powierzchni na sucho i mokro.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ szczegó³owych, za spe³nienie tego warunku Zamawiaj±cy uzna z³o¿enie o¶wiadczenia zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ szczegó³owych, za spe³nienie tego warunku Zamawiaj±cy uzna z³o¿enie o¶wiadczenia zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia, potencja³u technicznego oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia) na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, zobowi±zany jest przed³o¿yæ pisemne zobowi±zanie tych ¿e podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. - Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, powinien wykazaæ brak podstaw do wykluczenia wskazanych podmiotów. W tym celu przedk³ada dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy okre¶lonym w rozdziale 10 ust. 5 SIWZ. - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 1, oraz dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ-pe³nomocnictw osób podpisuj±cych ofertê, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku z³o¿enia kserokopii, pe³nomocnictwo uprawniaj±ce pe³nomocnika m.in. do z³o¿enia oferty musi mieæ postaæ uwierzytelnionej notarialnie kopii.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Klauzule ewentualnych zmian umowy przewidziane w trybie art. 144 ustawy Pzp, które mog± zostaæ wprowadzone po zaistnieniu nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) przewidziane w SIWZ zmiany umowy mog± byæ inicjowane przez zamawiaj±cego lub przez wykonawcê, 2) zmiany umowy nie mog± wykraczaæ poza zakres ¶wiadczenia okre¶lony w SIWZ, 3) warunkiem dokonania zmian, o których mowa, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego w szczególno¶ci.: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany i kalkulacjê kosztów zmiany, je¿eli zmiana wp³ywa na wynagrodzenie wykonawcy oraz opis wp³ywu zmiany na termin wykonania umowy. Wp³yw zmiany na wynagrodzenie Wykonawcy nie mo¿e byæ przyczyn± ¿±dania przez Wykonawcê dodatkowego wynagrodzenia. 4) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w przypadku gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy ( koszty zwi±zane z ewentualn± zmian± stawek VAT ponosi Wykonawca), 5) zmiany s± uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa wykonywanych prac , usprawnieniu wykonywanej us³ugi lub s³u¿± polepszeniu jako¶ci wykonywanej us³ugi, s± korzystne dla Zamawiaj±cego i nie wykraczaj± poza zakres zamówienia objêtego postêpowaniem przetargowym; 6) Inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne, nieprzewidziane i niezawinione przez zamawiaj±cego oraz wykonawcê skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac. 7) Zmiany umowy bêd± dokonywane za zgod± stron, wy³±cznie w formie pisemnego aneksu do umowy. 8) Wykonawca nie bêdzie uprawniony do zwiêkszenia wynagrodzenia, je¿eli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcê, w takim przypadku koszty dodatkowe zwi±zane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: a) www.mosir.wlodawa.eu , www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Tymczasowa siedziba MOSiR w budynku Urzêdu Miejskiego we W³odawie przy Al. J. Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa, sekretariat MOSIR, po wcze¶niejszym uzgodnieniu terminu odbioru..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Tymczasowa siedziba MOSiR w budynku Urzêdu Miejskiego we W³odawie przy Al. J. Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa, sekretariat MOSIR - podpiwniczenie p. -1..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.