Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-29
Jasienica: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica
Numer ogłoszenia: 207678 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica , Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 8152451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych w niżej wymienionych sołectwach: 1)Sołectwo Bielowicko - droga Polna nr 490173S - dł. 15 m remont drogi wraz z odwodnieniem 2)Sołectwo Biery - droga Leśna nr 490132S - dł. 70,0m - remont drogi 3)Sołectwo Grodziec - stara DK1 - remont pobocza drogi - droga Chałupnicza nr 490149S - poszerzenie zjazdu - droga Kościelna nr 490147S - dł. 40,0m - remont pobocza 4)Sołectwo Iłownica - droga Chrapek-Sadlik nr 490245S- dł. 130,0m - remont drogi 5)Sołectwo Jasienica - droga Szarotki nr 490020S - dł. 190,0m - remont drogi wraz z odwodnieniem 6)Sołectwo Landek - droga Graniczna nr 490266S - dl. 100,0 m - remont drogi, 7)Sołectwo Łazy - droga Grabówka nr 490186S - dł. 100,0 m - remont drogi wraz z odwodnieniem, 8)Sołectwo Mazańcowice - droga Dolina Słońca nr 490485S - dł. 200,0m - remont drogi 9)Sołectwo Międzyrzecze Dolne - droga Widok nr 490385S - dł. 90,0 m - remont drogi wraz z odwodnieniem 10)Sołectwo Międzyrzecze Górne - droga Strażacka odc. 1 nr 490388S - dł. 68,0m - remont drogi - droga Strażacka odc. 2 nr 490388S - dł. 140m - remont drogi wraz z odwodnieniem 11)Sołectwo Roztropice - droga Na Pierściec nr 490230S -dł. 78m - remont drogi 12)Sołectwo Rudzica - droga Zdrojowa nr 490276S - dł. 108,0m - remont drogi wraz z odwodnieniem - droga Widok nr 490271S dł. 45,0m - remont drogi wraz z odwodnieniem.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, W przypadku pozyskania dodatkowych środków w budżecie Gminy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu robót drogowych określonych w SIWZ na drogach objętych zamówieniem
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 9000 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty polegające na budowie lub remoncie dróg na kwotę min. 300 000 zł. każda (dla jednego zamówienia - umowy), (ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni wykazać, że dysponować będą osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia (ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia nie spełnia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000 złotych (słownie : pięćset tysięcy złotych). (ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia nie spełnia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kosztorys ofertowy uproszczony 2. Tabela elementów scalonych - załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1. Zmiany ogólne: możliwa jest: - zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, - zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, - zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki. 2. Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (pogodowych) uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z technologią przewidzianą w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wydłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić o okres udokumentowanych niesprzyjających warunków pogodowych wpisanych w dzienniku budowy. b)wykonania robót dodatkowych, których konieczność wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, wpływających na zmianę pierwotnego terminu wykonania przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Dziennik Podawczy (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
- Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olecko w 2024 roku
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.