Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Kraków: Dostawa rejestratorów rozmów.
Numer ogłoszenia: 207677 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów rozmów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa rejestratorów rozmów z podziałem na 4 zadania wraz z montażem w zadaniu nr 2, 3 i 4 o parametrach nie gorszych niż : 1. Zadanie nr 1: 1) dostawa 30 rejestratorów rozmów w następującej konfiguracji: a. Moduł podstawowy z możliwością rozbudowy do 16 kanałów lub więcej, b. Min. 4-kanałowy styk ISDN 2B+D 2 linie na dwóch osobnych kartach, c. Styk do linii cyfrowej ALCATEL min.4 kanały z rejestracją czasu, rozpoczęcia i zakończenia rozmowy, d. Min. 2 kanałowy styk analogowy, e. Pełny pakiet oprogramowania umożliwiający bezpieczne zamknięcie aplikacji przy zaniku napięcia oraz automatyczny start po przywróceniu zasilania, f. Możliwość utworzenia kont użytkowników z ograniczeniem odsłuchania nagrań do 4 godzin wstecz, g. Obudowa typu rack 19, h. Czas rejestracji min.8000h, i. Monitor LCD 17, j. HDD min.120GB, k. RAM min.512 MB, l. Automatyczna archiwizacja 4500h na drugim dysku fizycznym w formacie pozwalającym odtworzyć na dowolnym PC np. kompresja MP3, m. Archiwizacja na nośnik DVD±R(W) , n. Możliwość zdalnej konfiguracji urządzenia oraz zdalnego odsłuchania zarejestrowanych rozmów przez osobę upoważnioną 2) UWAGA! Zamawiający przewiduje prawo opcji dla niniejszego zadania. Prawem opcji objętych jest 6 sztuk rejestratorów. Oznacza to, iż Zamawiający na pewno kupi 24 szt. rejestratorów, zaś pozostałe 6 sztuk będzie zakupione w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej. 3) Miejscem dostawy jest Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków, ul. Mogilska 109. 2. Zadanie nr 2: 1) dostawa 6 rejestratorów rozmów w następującej konfiguracji: a) Moduł podstawowy z możliwością rozbudowy do 24 kanałów lub więcej, b) Min. 4-kanałowy styk ISDN 2B+D 2 linie na dwóch osobnych kartach, c) Styk do linii cyfrowej ALCATEL min.8 kanały z rejestracją czasu rozpoczęcia i zakończenia rozmowy, d) Min. 4 kanałowy styk analogowy, e) Program do obsługi nagrywania głosu innych modeli radiostacji VX 4000 z pulpitem, f) Przystawki do obsługi nagrań z radiostacji dla kanałów analogowych: MC 2100 (12 szt), MCS 2000 (szt. 6 szt), GM 950 (3 szt) , Radmor 32 326/220 szt.1 g) Możliwość rejestracji przetwarzania transmisji fax- ów, h) Pełny pakiet oprogramowania umożliwiający bezpieczne zamknięcie aplikacji przy zaniku napięcia oraz automatyczny start po przywróceniu zasilania, i) Możliwość utworzenia kont użytkowników z ograniczeniem odsłuchania nagrań do 4 godzin wstecz, j) Obudowa typu rack 19, k) Czas rejestracji min.8000h, l) Monitor LCD 17, m) HDD min.120GB, n) RAM min.512 MB, o) Automatyczna archiwizacja 4500h na drugim dysku fizycznym w formacie pozwalającym odtworzyć na dowolnym PC np. kompresja MP3, p) Archiwizacja na nośnik DVD±R(W), q) Montaż i przeszkolenie w zakresie eksploatacji urządzenia w miejscu wskazanym przez KWP w Krakowie, r) Możliwość zdalnej konfiguracji urządzenia oraz zdalnego odsłuchania zarejestrowanych rozmów przez osobę upoważnioną. 2) Miejscem dostawy i montażu są: a. KMP Nowy Sącz - Nowy Sącz, ul. Szwedzka 9, b. KPP Bochnia - Bochnia, ul. Krakowska 39, c. KPP Gorlice - Gorlice, ul. 11 - Listopada 56, d. KPP Sucha Beskidzka - Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 42, e. KPP Chrzanów - Chrzanów, ul. Henryka 8, f. KPP Wieliczka - Wieliczka, ul. Jedynaka 32, 3. Zadanie nr 3: 1) dostawa 1 rejestratora rozmów w następującej konfiguracji: a. Moduł podstawowy z możliwością rozbudowy do 32 kanałów lub więcej, b. Min. 4-kanałowy styk ISDN 2B+D 2 linie na dwóch osobnych kartach, c. Styk do linii cyfrowej ALCATEL min.8 kanały z rejestracją czasu rozpoczęcia i zakończenia rozmowy, d. Min. 12 kanałowy styk analogowy, e. Przystawki do obsługi nagrań z radiostacji: - MC 2100 szt.2 - Radmor 32 326 220 szt.1 - GM 380 szt.3, f. Program do obsługi nagrywania głosu innych modeli radiostacji VX 4000 z pulpitem, g. Możliwość rejestracji transmisji fax- ów oraz ich odtworzenia, h. Pełny pakiet oprogramowania umożliwiający bezpieczne zamknięcie aplikacji przy zaniku napięcia oraz automatyczny start po przywróceniu zasilania, i. Możliwość utworzenia kont użytkowników z ograniczeniem odsłuchania nagrań do 8 godzin wstecz, j. Obudowa typu rack 19, k. Czas rejestracji min.8000h, l. Monitor LCD 17, m. HDD min.120GB, n. RAM min.512 MB, o. Automatyczna archiwizacja 4500h na drugim dysku fizycznym w formacie pozwalającym odtworzyć na dowolnym PC np. kompresja MP3, p. Archiwizacja na nośnik DVD±R(W), 2) Montaż i przeszkolenie w zakresie eksploatacji urządzenia na terenie KWP w Krakowie 4. Zadanie nr 4: 1) dostawa 2 rejestratorów rozmów w następującej konfiguracji: a. Moduł podstawowy z możliwością rozbudowy do 28 kanałów lub więcej, b. Min. 4-kanałowy styk ISDN 2B+D 2 linie na dwóch osobnych kartach, c. Min. 16 kanałowy styk analogowy, na dwóch osobnych kartach, (2x8) d. Przystawki do obsługi nagrań z radiostacji: - MC 2100 szt.2, - MCS 2000 szt.1, - Radmor 32 326 220 szt.2. e. Program do obsługi nagrywania głosu innych modeli radiostacji VX 4000 z pulpitem, f. Możliwość rejestracji transmisji fax- ów oraz ich odtworzenia, g.Pełny pakiet oprogramowania umożliwiający bezpieczne zamknięcie aplikacji przy zaniku napięcia oraz automatyczny start po przywróceniu zasilania, h. Możliwość utworzenia kont użytkowników z ograniczeniem odsłuchania nagrań do 4 godzin wstecz, i. Obudowa typu rack 19, j. Czas rejestracji min.8000h, k. Monitor LCD 17, l. HDD min.120GB, ł. RAM min.512 MB, m. Automatyczna archiwizacja 4500h na drugim dysku fizycznym w formacie pozwalającym odtworzyć na dowolnym PC np. kompresja MP3, n. Archiwizacja na nośnik DVD±R(W), 2) Miejscem dostawy i montażu są: a. KMP Tarnów - Tarnów, ul. Traugutta 4, b. KP Tarnów Centrum - Tarnów, ul. Narutowicza 6, 5. Przedmiotem zamówienia jest również przeszkolenie dla administratorów systemu oraz dyżurnych w zakresie eksploatacji urządzenia w jednostkach, w których nastąpi dostawa i uruchomienie rejestratorów. Szkolenie nastąpi w dniu uruchamiania rejestratora w danej jednostce. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony towar w zakresie poszczególnych zadań od na okres minimum 36 miesięcy, jednak nie krótszy niż gwarancja producenta.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 7 300,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla całości postępowania z podziałem na zadania: 1) zadanie nr 1 - 5 500,00 zł, 2) zadanie nr 2 - 1 000,00 zł, 3) zadanie nr 3 - 350,00 zł, 4) zadanie nr 4 - 450,00 zł 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: OO NBP Kraków Nr 65101012700055841391200000 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-140-2007 dla zadań nr , 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie druku formularz ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 2. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. W przypadku nie złożenia wymienionych dokumentów zamawiający wykluczy wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 30 rejestratorów rozmów dla Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków, ul. Mogilska 109..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dostawa 30 rejestratorów rozmów w następującej konfiguracji: a. Moduł podstawowy z możliwością rozbudowy do 16 kanałów lub więcej, b. Min. 4-kanałowy styk ISDN 2B+D 2 linie na dwóch osobnych kartach, c. Styk do linii cyfrowej ALCATEL min.4 kanały z rejestracją czasu, rozpoczęcia i zakończenia rozmowy, d. Min. 2 kanałowy styk analogowy, e. Pełny pakiet oprogramowania umożliwiający bezpieczne zamknięcie aplikacji przy zaniku napięcia oraz automatyczny start po przywróceniu zasilania, f. Możliwość utworzenia kont użytkowników z ograniczeniem odsłuchania nagrań do 4 godzin wstecz, g. Obudowa typu rack 19, h. Czas rejestracji min.8000h, i. Monitor LCD 17, j. HDD min.120GB, k. RAM min.512 MB, l. Automatyczna archiwizacja 4500h na drugim dysku fizycznym w formacie pozwalającym odtworzyć na dowolnym PC np. kompresja MP3 , m. Archiwizacja na nośnik DVD±R(W) , n. Możliwość zdalnej konfiguracji urządzenia oraz zdalnego odsłuchania zarejestrowanych rozmów przez osobę upoważnioną 2) UWAGA! Zamawiający przewiduje prawo opcji dla niniejszego zadania. Prawem opcji objętych jest 6 sztuk rejestratorów. Oznacza to, iż Zamawiający na pewno kupi 24 szt. rejestratorów, zaś pozostałe 6 sztuk będzie zakupione w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej. 3) Miejscem dostawy jest Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków, ul. Mogilska 109..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 6 rejestratorów rozmów dla: KMP Nowy Sącz, KPP Bochnia, KPP Gorlice, KPP Sucha Beskidzka, KPP Chrzanów, KPP Wieliczka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dostawa 6 rejestratorów rozmów w następującej konfiguracji: a) Moduł podstawowy z możliwością rozbudowy do 24 kanałów lub więcej, b) Min. 4-kanałowy styk ISDN 2B+D 2 linie na dwóch osobnych kartach, c) Styk do linii cyfrowej ALCATEL min.8 kanały z rejestracją czasu rozpoczęcia i zakończenia rozmowy, d) Min. 4 kanałowy styk analogowy, e) Program do obsługi nagrywania głosu innych modeli radiostacji VX 4000 z pulpitem, f) Przystawki do obsługi nagrań z radiostacji dla kanałów analogowych: MC 2100 (12 szt), MCS 2000 (szt. 6 szt), GM 950 (3 szt) , Radmor 32 326-220 szt.1 g) Możliwość rejestracji przetwarzania transmisji fax- ów, h) Pełny pakiet oprogramowania umożliwiający bezpieczne zamknięcie aplikacji przy zaniku napięcia oraz automatyczny start po przywróceniu zasilania, i) Możliwość utworzenia kont użytkowników z ograniczeniem odsłuchania nagrań do 4 godzin wstecz, j) Obudowa typu rack 19, k) Czas rejestracji min.8000h, l) Monitor LCD 17, m) HDD min.120GB, n) RAM min.512 MB, o) Automatyczna archiwizacja 4500h na drugim dysku fizycznym w formacie pozwalającym odtworzyć na dowolnym PC np. kompresja MP3, p) Archiwizacja na nośnik DVD±R(W), q) Montaż i przeszkolenie w zakresie eksploatacji urządzenia w miejscu wskazanym przez KWP w Krakowie, r) Możliwość zdalnej konfiguracji urządzenia oraz zdalnego odsłuchania zarejestrowanych rozmów przez osobę upoważnioną. 2) Miejscem dostawy i montażu są: a. KMP Nowy Sącz - Nowy Sącz, ul. Szwedzka 9, b. KPP Bochnia - Bochnia, ul. Krakowska 39, c. KPP Gorlice - Gorlice, ul. 11 - Listopada 56, d. KPP Sucha Beskidzka - Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 42, e. KPP Chrzanów - Chrzanów, ul. Henryka 8, f. KPP Wieliczka - Wieliczka, ul. Jedynaka 32,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 1 rejestratora rozmów dla KWP w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dostawa 1 rejestratora rozmów w następującej konfiguracji: a. Moduł podstawowy z możliwością rozbudowy do 32 kanałów lub więcej, b. Min. 4-kanałowy styk ISDN 2B+D 2 linie na dwóch osobnych kartach, c. Styk do linii cyfrowej ALCATEL min.8 kanały z rejestracją czasu rozpoczęcia i zakończenia rozmowy, d. Min. 12 kanałowy styk analogowy, e. Przystawki do obsługi nagrań z radiostacji: - MC 2100 szt.2 - Radmor 32 326-220 szt.1 - GM 380 szt.3, f. Program do obsługi nagrywania głosu innych modeli radiostacji VX 4000 z pulpitem, g. Możliwość rejestracji transmisji fax- ów oraz ich odtworzenia, h. Pełny pakiet oprogramowania umożliwiający bezpieczne zamknięcie aplikacji przy zaniku napięcia oraz automatyczny start po przywróceniu zasilania, i. Możliwość utworzenia kont użytkowników z ograniczeniem odsłuchania nagrań do 8 godzin wstecz, j. Obudowa typu rack 19, k. Czas rejestracji min.8000h, l. Monitor LCD 17, m. HDD min.120GB, n. RAM min.512 MB, o. Automatyczna archiwizacja 4500h na drugim dysku fizycznym w formacie pozwalającym odtworzyć na dowolnym PC np. kompresja MP3, p. Archiwizacja na nośnik DVD±R(W), 2) Montaż i przeszkolenie w zakresie eksploatacji urządzenia na terenie KWP w Krakowie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 2 rejestratorów dla:KMP Tarnów oraz KP Tarnów Centrum.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dostawa 2 rejestratorów rozmów w następującej konfiguracji: a. Moduł podstawowy z możliwością rozbudowy do 28 kanałów lub więcej, b. Min. 4-kanałowy styk ISDN 2B+D 2 linie na dwóch osobnych kartach, c. Min. 16 kanałowy styk analogowy, na dwóch osobnych kartach, (2x8) d. Przystawki do obsługi nagrań z radiostacji: - MC 2100 szt.2, - MCS 2000 szt.1, - Radmor 32 326/220 szt.2. e. Program do obsługi nagrywania głosu innych modeli radiostacji VX 4000 z pulpitem, f. Możliwość rejestracji transmisji fax- ów oraz ich odtworzenia, g. Pełny pakiet oprogramowania umożliwiający bezpieczne zamknięcie aplikacji przy zaniku napięcia oraz automatyczny start po przywróceniu zasilania, h. Możliwość utworzenia kont użytkowników z ograniczeniem odsłuchania nagrań do 4 godzin wstecz, i. Obudowa typu rack 19, j. Czas rejestracji min.8000h, k. Monitor LCD 17, l. HDD min.120GB, ł. RAM min.512 MB, m. Automatyczna archiwizacja 4500h na drugim dysku fizycznym w formacie pozwalającym odtworzyć na dowolnym PC np. kompresja MP3, n. Archiwizacja na nośnik DVD±R(W), 2) Miejscem dostawy i montażu są: a. KMP Tarnów - Tarnów, ul. Traugutta 4, b. KP Tarnów Centrum - Tarnów, ul. Narutowicza 6,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





