eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaPrzebudowa zespołu mostów JNI01000168 i JNI 01000174 w ciągu drogi powiatowej Nr 1715C Wąbrzeźno-Osieczek-Lembarg i Nr 1818C Jabłonowo Pomorskie - Bukowiec-Lembarg wraz z przebudową dojazdów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Brodnica: Przebudowa zespołu mostów JNI01000168 i JNI 01000174 w ciągu drogi powiatowej Nr 1715C Wąbrzeźno-Osieczek-Lembarg i Nr 1818C Jabłonowo Pomorskie - Bukowiec-Lembarg wraz z przebudową dojazdów.
Numer ogłoszenia: 207664 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy , Karbowo ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4982859, faks 56 4934031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa zespołu mostów JNI01000168 i JNI 01000174 w ciągu drogi powiatowej Nr 1715C Wąbrzeźno-Osieczek-Lembarg i Nr 1818C Jabłonowo Pomorskie - Bukowiec-Lembarg wraz z przebudową dojazdów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa zespołu mostów JNI01000168 i JNI 01000174 w ciągu drogi powiatowej Nr 1715C Wąbrzeźno-Osieczek-Lembarg i Nr 1818C Jabłonowo Pomorskie - Bukowiec-Lembarg wraz z przebudową dojazdów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - Roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne - roboty pomiarowe na dług. 1,424 km, rozebranie nawierzchni o grub. 12 cm - 80 m2, rozebranie barier drogowych żelbetowych - 440m, wywóz gruzu - 36 m3, roboty ziemne 1544,25 m3, montaż rur osłonowych-41,50 m; - Roboty podstawowe - odwodnienie, wykopy, montaż urządzeń sanitarnych - roboty ziemne - 126 m3, przepusty rurowe pod zjazdami wraz ze ściankami - 56 m; - Jezdnia - roboty podstawowe, warstwy odsączające, podbudowy, nawierzchnie i krawężniki - krawężniki betonowe 15x30 i 15x22 na ławie betonowej - 1952m, oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni - 8 380m2, wyrównanie lokalnych nierówności masa asfaltową - 1117,5 t, oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni - 8 380m2, wzmocnienie podłoża geosiatką - 4210,75 m2, warstwa wiążąca o grub. 4cm-8 380 m2, oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni - 8 380m2, warstwa ścieralna asfaltowa o grub. 4 cm wraz z regulacją pionową studni i zaworów - 8380 m2; - poszerzenia - koryto o głęb. 5o cm - 2110 m2, warstwa odsączająca o grub. 10 cm - 2110 m2, podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolana o grub. 10 cm i warstwa górna o grub. 10 cm - 2110 m2, oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni - 2110 m2, podbudowa z asfaltobetonu o grub. 8 cm - 2110m2,; - zjazdy indywidualne - koryto o głęb. 40cm - 673 m2, warstwa odsączająca o grub. 15 cm- 673m2, krawężniki najazdowe 15x22 na ławie betonowej - 91,5m, obrzeża betonowe 8x30 na ławie betonowej - 150m, podbudowa betonowa o grub. 20cm - 185 m2, podbudowa z kruszywa warstwa dolna o grub. 12cm i warstwa górna o grub. 12 cm - 488 m2, oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni - 488 m2, warstwa wiążąca asfaltowa o grub. 4 cm - 488 m2, oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni - 488 m2, warstwa ścieralna asfaltowa o grub. 4 cm - 488 m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grub. 6 cm - 185 m2; - chodnik - koryto o głęb. 30 cm - 586 m2, warstwa odsączająca o grub. 20 cm - 586 m2, obrzeża betonowe 8-30 na ławie betonowej - 393 m, podbudowa betonowa o grub. 10cm - 586 m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grub. 6 cm - 586 m2; - zatoka autobusowa - koryto o głęb. 50 cm - 88,5 m2; warstwa odsączająca o grub. 10 cm - 88,5 m2, krawężniki betonowe 15x30 i 15x22 na ławie betonowej - 107m, podbudowa z kruszywa łamanego o grub. 15 cm - 88,5 m2, podbudowa betonowa o grub. 16 cm - 88,5 m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grub. 8 cm - 88,5 m2; - pobocze - nawierzchnia z kruszywa przy krawędzi jezdni szer. 50 cm grubości 15cm - 375 m2 - Roboty uzupełniające i wykończeniowe - przełożenie ist. schodów -10m2, regulacja bram wjazdowych- 9szt., regulacja podłączenia zjazdu -225 m2, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej - 750 m3, bariera wygrodzeniowa -127m, bariery ochronne - 420m, ułożenie ścieków-65m, brukowanie wlotów, umocnienie skarp, plantowanie terenu, oczyszczenie rowów z namułu, humusowanie, oznakowanie pozimome-265,71m2, oznakowanie pionowe. - Mosty - roboty remontowe Demontaż poręczy mostowych - 1,3t, rozebranie podbudowy z mas bitumicznych o grub. 8cm - 192 m2, rozebranie podbudowy betonowej o grub. 12cm-240 m2, rozebranie nawierzchni z tłucznia o grub. 15cm-18m2, roboty ziemne-108m3, rozebranie przepustów rurowych ścianki czołowe i ławy-20m3, montaż zbrojenia wsporników i gzymsów-6,1t, betonowanie-42m3, czyszczenie blachownic -122, izolacje-200m2, malowanie farbą- 148m2, nawierzchnia żwirowa o grub. 10cm -100m2, podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa dolna o grub. 15cm, warstwa górna o grub. 8 cm - 72 m2, izolacjonawierzchnia - 72m2, barieroporecze - 29m, podsypka cementowo-piaskowa 21 m2, nawierzchnia z brukowca - 21m2 - Przepusty -roboty remontowe Rozebranie przepustów rurowych ścianki czołowe i ławy betonowe - 13,2 m3, plantowanie skarp i dna wykopów, podsypka cementowo-piaskowa o grub. 6cm - 88 m2, nawierzchnia z brukowaca z kamienia polnego -84m2, roboty ziemne -130m3, umocnienie skarp - 8m2, płotki -40m, grodzie -4m, rurociągi - 12m, betonowanie -2m3, obudowy wlotów -15m3, malowanie farbą-32m2 - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 1 200 000,00 zł brutto i co najmniej 1 zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającego na budowie, przebudowie, remoncie obiektu mostowego o wartości min. 200 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada lub ma dostęp do n/w jednostek sprzętowych: - układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem- min. 1 jednostka - walec stalowy - min. 1 jednostka - walec ogumiony - min. 1 jednostka - koparko-ładowarka min. 1 jednostka - szczotka mechaniczna - min. 1 jednostka - zagęszczarka - min 1 jednostka - piła do cięcia betonu - min 1 jednostka Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 3 siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na funkcję wymienioną poniżej, wykaże osoby, które spełniają następujące wymagania: kierownik budowy min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane. Minimalne doświadczenie 2 lata przy budowie lub przebudowie obiektów mostowych na stanowisku kierownika budowy i kierownik robót min. 1 osoba do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane. Minimalne doświadczenie 2 lata przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt.4 siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 500 000,00 PLN Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 6 siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest wykazać w wykazie robót co najmniej 1 zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na budowie, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 1 200 000,00 zł brutto i co najmniej 1 zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na budowie, przebudowie, remoncie obiektu mostowego o wartości min. 200 000,00 zł brutto wraz załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie. W przypadku, gdy robota budowlana wyszczególniona w wykazie robót została wykonana na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dla tej roboty poświadczenia ani innego dokumentu.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy; kosztorys ofertowy; parafowany wzór umowy; harmonogram rzeczowo-finansowy; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy); pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach: a) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy - spełniającego wymagania zawarte w SIWZ po uzgodnieniu z Zamawiającym, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót, potwierdzoną przez Inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią (opady, zbyt niskie temperatury), c) błędów projektowych lub zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami wykonawcy robót klęski żywiołowej, zmian w zasadach finansowania. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji tych robót. d) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-brodnica.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Karbowo, ul. Wczasowa 46, pokój nr 101..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Karbowo, ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica, pokój nr 102 Otwarcie ofert 17.06.2013 r. godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.07.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.