Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Gdańsk: Dostawa sprzętu stomatologicznego w 3-ch pakietach:
Pakiet nr 1 - aparat RTG - szt.1
Pakiet nr 2- autoklaw z destylarka - kpl.1
Pakiet nr 3 - sensydensytometr - zestaw pomiarowy do wewnętrznej kontroli parametrów jakościowych szt.1
Numer ogłoszenia: 207596 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, fax (058) 301-61-15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amg.gda.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.amg.gda.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu stomatologicznego w 3-ch pakietach: Pakiet nr 1 - aparat RTG - szt.1 Pakiet nr 2- autoklaw z destylarka - kpl.1 Pakiet nr 3 - sensydensytometr - zestaw pomiarowy do wewnętrznej kontroli parametrów jakościowych szt.1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu stomatologicznego w 3-ch pakietach: Pakiet nr 1 - aparat RTG - szt.1 Pakiet nr 2- autoklaw z destylarka - kpl.1 Pakiet nr 3 - sensydensytometr - zestaw pomiarowy do wewnętrznej kontroli parametrów jakościowych szt.1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. 2. Oświadczenie, zgodnie z art. 44 Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22,24 Pzp.) 3. Ofertę na lub w formie druku oferta stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, zawierającą: A. oświadczenia i dokumenty, zgodnie z art. 25 ust.1 pkt.1) Pzp, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wynikające z art. 22 ust.1 pkt.1) Pzp: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty ww. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)certyfikat CE wystawiony przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta, na oferowany przedmiot zamówienia, na każdy z oferowanych pakietów. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może również złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. b)wypełnione zestawienie parametrów technicznych, warunków serwisu gwarancyjnego, będące załącznikiem nr 1,1.1;2,2.1;3,3.1 do SIWZ, c)oświadczenie lub upoważnienie producenta lub upoważnionego przedstawiciela na terenie Polski do oferowania przedmiotu zamówienia, na każdy z oferowanych pakietów, d) oświadczenie potwierdzające zapewnienie serwisu gwarancyjnego, na każdy z oferowanych pakietów, e) prospekt oferowanego przedmiotu zamówienia, na każdy z oferowanych pakietów, f)specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia, g) w przypadku pakietu nr 1 - dokumentację techniczno- ruchową, h) parafowany i podpisany projekt umowy, i) oświadczenie o przyjęciu warunków serwisu gwarancyjnego złożone na druku oferta, j) oświadczenie o przyjęciu obowiązków wykonawcy złożone na druku oferta , k) oświadczenie o przyjęciu składników ceny złożone na druku oferta , l) oświadczenie o przyjęciu sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą złożone na druku oferta, ł) oświadczenie o akceptacji zapisów zawartych w projekcie umowy złożone na druku oferta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amg.gda.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej oraz w Dziale ds. Aparatury Akademii Medycznej w Gdańsku ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 80-210 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Dział ds. Aparatury Akademii Medycznej w Gdańsku ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 80-210 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - aparat RTG - szt.1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - aparat RTG - szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- autoklaw z destylarka - kpl.1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2- autoklaw z destylarka - kpl.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - sensydensytometr - zestaw pomiarowy do wewnętrznej kontroli parametrów jakościowych szt.1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - sensydensytometr - zestaw pomiarowy do wewnętrznej kontroli parametrów jakościowych szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstałego POZ - Dostawa podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznego.
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - zakup wyposażenia
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie - Zakup wyposażenia budynku.
- Podłoża i testy diagnostyczne
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





