eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy-Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Warszawa: Dostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy-Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Numer ogłoszenia: 207566 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy , ul. Lindleya 16, 00-973 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5831700, faks 022 6219272.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ministerstwo lub inny organ krajowy lub regionalny. Nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy-Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa paliwa, benzyny bezołowiowej Pb 95 i Pb 98 realizowana z wykorzystaniem elektronicznych bezgotówkowych kart paliwowych do samochodów Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie dokonywana sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00 - 23.11.12.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia określonego w ust. 2 siwz- na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 Pzp oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006roku, nr 87, poz. 605). 1) musi posiadać uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2) musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt.3.1 siwz- spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodne z oryginałem przez wykonawcę: W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia- §1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert); 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp Uwaga: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa w pkt.2 ma być załączony w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty załączone do oferty były w formie oryginałów. W przypadku wykonawcy będącego podmiotem wspólnym, w rozumieniu art. 23 Pzp, dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 2 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy, ul. Lindleya 16, 00-973 Warszawa, pok. 220.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 11:00, miejsce: PIP-OIP, ul. Lindleya 16, 00-973 Warszawa, pok. 401 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.