eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów opatrunkowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 207534 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych wg załącznika nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-1, 33.14.10.00-0, 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.15-9, 33.14.11.14-2, 33.14.11.16-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości min. 10 000,00 zł brutto, których przedmiotem były dostawy materiałów opatrunkowych. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, których przedmiotem były dostawy materiałów opatrunkowych, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem poświadczenia, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Deklaracje zgodności - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych)* b) Certyfikaty zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności. (dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B)*

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy, -obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, w tym w wyniku zastosowania przepisów ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, -zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie. -zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, -zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, -omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, -mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, -jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego. -zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu -sposobu konfekcjonowania produktów przy zachowaniu cen jednostkowych przeliczonych odpowiednio dla nowego sposobu konfekcjonowania, zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OPATRUNEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe nasączone 70% alkoholem izopropylowym o właściwościach dezynfekujących opakowanie a 100 szt. Kompresy włókninowe 40g/m2 , 4-warstwy, niejałowe, 5x5cm x 100 szt. w opakowaniu Jałowy opatrunek włókninowy, hypoalergiczny z klejem akrylowym z zaokrąglonymi brzegami do mocowania kaniul w miejscu wkłucia. 5,1 - 7,6 cm x 1szt. Hypoalergiczny przylepiec o optymalnej rozciągliwości i sile adhezji. Wykonany z białej miękkiej, perforowanej, elastycznej włókniny (z papierem wyściełającym) pozwalającej na łatwe dostosowanie przylepca do anatomicznych kształtów ciała. Włóknina zapewnia przepuszczalność dla pary wodnej i powietrza. Stosowany do mocowania opatrunków , zwłaszcza pooperacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GAZY / KOMPRESY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana niejałowa 13-nitkowa, 90cm x 100m lub 200 m Gaza bawełniana niejałowa 17-nitkowa, 90cm x 100m lub 200 m Gaza bawełniana jałowa kopertowana 13-nitkowa, 1m2 Gaza bawełniana jałowa kopertowana 13-nitkowa, 0,5 m2 Kompresy gazowe niejałowe 13 nitkowe, 8 warstwowe, z podwijanymi brzegami *** 5cm x 5cm a 100 szt. x 1 op. Kompresy gazowe niejałowe 13 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** 7,5cm x 7,5 cm a 100 szt. x 1 op. Kompresy gazowe niejałowe 13 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** 10cm x 10cm a 100 szt. x 1 op. Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe, 16 warstwowe, podwijanymi brzegami *** 10cm x 10cm a 100 szt. x 1 op. Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** a 3 szt.; 5cm x 5cm x 1 op. Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** a 3 szt.; 7,5cm x 7,5cm x 1 op. Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** a 3 szt.; 10cm x 10cm. X 1 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SERWETY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta operacyjna jałowa z nitką RTG i tasiemką 8 - warstwowe, 17 nitkowe , 45cm x 45cm a 2 szt. *** Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 1 cm *** Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 2 cm *** Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 5 cm *** Serweta z włókniny jałowa ,foliowana 45 x 75 cm z otworem 8cm i przylepcem a 1 szt. Serweta z włókniny jałowa ,foliowana 45 x 75 cm z otworem 5cm i przylepcem a 1 szt. Serweta z włókniny jałowa, foliowana 45 x 75 cm a 1 szt. Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe, 16 warstwowe, podwijanymi brzegami, z nitką RTG; *** 10cm x 10cm a 100 szt. x 1 op Tupfery gazowe jałowe typu kula z nitką RTG 30cm x 30cm a 20 szt. *** x 1 op Tupfery gazowe jałowe typu fasola z nitką RTG 15cm x 15cm a 10 szt. *** x 1 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.19-7, 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PODKŁADY / CHUSTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład z włókniny foliowany niejałowy 210 cm x 160 cm x 1 szt. Chusta trójkątna włókninowa x 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WATA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata celulozowa - płaty o dużej wchłanialności, bielona 40 x 60 cm x 1 kg Wata celulozowa - rolki a 150 g x 1 szt. Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa a 200 g x 1 szt. Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa a 500 g x 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.15-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: OPASKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska dziana wiskozowa podtrzymująca 4m x 10cm x 1 szt. Opaska dziana wiskozowa podtrzymująca 4m x 15cm x 1 szt. Opaska dziana wiskozowa podtrzymująca 4m x 5cm x 1 szt. Opaska elastyczna 4 x 15cm z zapinką , tkana , wielokrotnego użytku o uniwersalnym zastosowaniu x 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.13-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: OPASKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska bawełniana tkana 4m x 10cm x 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.13-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: OPASKI GIPSOWE 12 minutowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPASKI GIPSOWE 12 minutowe 10 cm x 300 cm 12 cm x 300 cm 15 cm x 300 cm 20 cm x 300 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: OPASKI GIPSOWE 6 minutowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPASKI GIPSOWE 6 minutowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: OPATRUNEK POD OPATRUNEK GIPSOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNEK POD OPATRUNEK GIPSOWY 15 cm x 300 cm 12 cm x 300 cm 10 cm x 300 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-0, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PLASTRY OPATRUNKOWE JAŁOWE do zaopatrywania ran pooperacyjnych z POWŁOKĄ ZAPOBIEGAJĄCĄ PRZYKLEJANIU SIĘ DO RANY W OPAKOWANIACH ZGRZEWNYCH PO 1 SZT. Typu: Cosmopore E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PLASTRY OPATRUNKOWE JAŁOWE do zaopatrywania ran pooperacyjnych z POWŁOKĄ ZAPOBIEGAJĄCĄ PRZYKLEJANIU SIĘ DO RANY W OPAKOWANIACH ZGRZEWNYCH PO 1 SZT. Typu: Cosmopore E 7,2 cm x 5 cm x 1 szt. 10 cm x 8 cm x 1 szt. 10 cm x 6 cm x 1 szt. 15 cm x 6 cm x 1 szt. 15 cm x 8 cm x 1 szt. 20 cm x 8 cm x 1 szt. 20 cm x 10 cm x 1 szt. 25 cm x 10 cm x 1 szt. 30 cm x 10 cm x 1 szt. 35 cm x 10 cm x 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: SIATKI OPATRUNKOWE ELASTYCZNE typu rękaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SIATKI OPATRUNKOWE ELASTYCZNE typu rękaw 1m x 0,15 - 1,5 cm x 1 szt. 1m x 1,5 - 2,5 cm x 1 szt. 1m x 2,5 - 3,5 cm x 1 szt. 1m x 3,5 - 4,5 cm x 1 szt. 1m x 5,0 - 7,0 cm x 1 szt. 1m x 7,0 - 9,0 cm x 1 szt. 1m x 9,0 - 11,0 cm x 1 szt. 1m x 13,0 - 15,0 cm x 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: OPATRUNKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek jałowy przeźroczysty samoprzylepny z folii poliuretanowej do jałowego osłonięcia ran i ochrony przed wtórnym zakażeniem w opakowaniu zgrzewanym po 1 szt. ; 10cm x 14cm x 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: OPATRUNKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek jałowy gazowy nasączony parafiną 5cm x 5 cm x 1 szt. 10cm x 10 cm x 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZESTAW UROLOGICZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw urologiczny jałowy : - pęseta - miska nerkowata tekturowa - kubeczek plastikowy - kompresy gazowe 17 nitk.8warstw. 7,5 x 7,5cm a 3szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PRZYLEPCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny przylepiec mocujący na tkaninie, hipoalergiczny 5m x 2,5 cm x 1 szt. Przylepiec włókninowy mocujący, hipoalergiczny 9,14 m x 2,5 x 1 szt. Przylepiec mocujący z przeźroczystej folii, hipoalergiczny 5m x 5 cm x 1 szt. Przylepiec mocujący ze sztucznego jedwabiu ,hipoalergiczny 9,14 m x 5 cm x 1 szt. Przylepiec z opatrunkiem nieprzywierającym do ran na włókninie z klejem akrylowym, hipoalergiczny 1m x 6 cm x 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PASKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hypoalergiczne , samoprzylepne paski do bezurazowego zamykania brzegów ran , wzmocnione 100 mm x 12 mm /+ - 3mm/ x 6 szt. Hypoalergiczne , samoprzylepne paski do bezurazowego zamykania brzegów ran , wzmocnione 75 mm x 6mm /+ - 3mm/ x 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZESTAW DLA NOWORODKÓW jałowy, opakowanie foliowo/papierowe z etykietą samoprzylepną, zbudowane z części nieusuwalnej oraz elementów ruchomych(indeks wyrobu, nr LOT, data ważności, identyf. producenta) które można dołączyć do dokumentacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW : -podkład higieniczny z wkładem chłonnym, od spodu folia nieprzepuszczalna 60 x 60 x 1szt. -serweta z włókniny komp.40g/m2 80 x 60 cm x 1 szt. -kocyk flanelowy 160 cm x 75 cm, w motywy dziecięce x 1 szt. -czapeczka bawełniana nakładana, z 2mankietem 20 cm w obwodzie x 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ZESTAW DO PORODU jałowy, opakowanie foliowo/papierowe z etykieta samoprzylepną, zbudowane z części nieusuwalnej oraz elementów ruchomych(indeks wyrobu, nr LOT, data ważności, identyf. producenta) które można dołączyć do dokumentacji zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW : -serweta z laminatu dwuwarstwowego (polietylen/polipropylen) 56g/m2 75 x 75 cm x 1 szt. -serweta z laminatu dwuwarstwowego (polietylen/polipropylen)43g/m2 80 x 60 cm x 1 szt. -serweta z włókniny kompresowej 40G/m2 80 x 60 cm x 1 szt. -serweta z włókniny kompresowej 40G/m2 45 x 30 cm cm x 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: OPATRUNEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy opatrunek foliowo-włókninowy, hypoalergiczny z klejem akrylowym z zaokrąglonymi brzegami do mocowania kaniul w miejscu wkłucia. 5.8 - 8cm x 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.