eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › DOSTAWA MEBLI DLA OBIEKTÓW GMINNEGO OŚRODKA KULTURY I SPORTU W BOLESŁAWCU Z/S W KRUSZYNIE



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Bolesławiec: DOSTAWA MEBLI DLA OBIEKTÓW GMINNEGO OŚRODKA KULTURY I SPORTU W BOLESŁAWCU Z/S W KRUSZYNIE
Numer ogłoszenia: 207468 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie , Kruszyn, ul. Kasztanowa 1b, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 732 14 77, faks 75 732 14 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gokis.bolesławiec.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI DLA OBIEKTÓW GMINNEGO OŚRODKA KULTURY I SPORTU W BOLESŁAWCU Z/S W KRUSZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych mebli do poszczególnych obiektów Zamawiającego. CZĘŚĆ I - MEBLE BIUROWE Lp. Wyszczególnienie Wymiary w cm Ilość 1. Stół kwadratowy 80/80 15 szt. 2. Szafa biurowa 190/80/40 6 szt. 3. Szafa ubraniowa 190/60/40 3 szt. 4. Szafa ubraniowa 190/80/40 3 szt. 5. Kontener na kółkach 60/45/50 6 szt. 6. Biurko komputerowe 75/60/60 12 szt. 7. Biurko narożne 75/150/60 3 szt. 8. Stół ze składanymi nogami 140/90 230 szt. 9. Regał biurowy 190/80/40 3 szt. 1. Wszystkie wymiary podane są w cm - wysokość/ szerokość/ głębokość 2. Wszystkie wymiary są wymiarami zewnętrznymi WYMAGANIA OGÓLNE 1. Meble powinny być wykonane z płyty wiórowej pokrytej obustronnie melaminą 1.1. boki i fronty o grubości nie mniejszej niż 18 mm, 1.2. wieniec górny z płyty o grubości min. 25 mm, 1.3. wieniec dolny powinien być wyposażony w cztery stopki (tam, gdzie nie są zastosowane kółka) umożliwiające poziomowanie, 1.4. półki 18 mm w kolorze mebli. 2. Wszystkie wąskie płaszczyzny mebli powinny być wykończone obrzeżem PCV w kolorze płyty o grubości 2 mm 3. Plecy szafek z szufladami i kontenera na kółkach powinny być w kolorze boków, wykończone w sposób umożliwiający ich ustawienie w dowolny sposób 4. Akcesoria typu zawiasy, prowadnice (metalowe), regulatory, zamki mają być takiej jakości aby pozwalały na bezawaryjne użytkowanie 5. Zastosowane materiały i sposób wykończenia dla wszystkich mebli powinien być jednolity WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE 1. Stół kwadratowy 80x80 1.1. blat powinien być o grubości min. 25 mm, wykończony obrzeżem PCV w tym samym kolorze 1.2. stelaż metalowy 1.3. nogi metalowe o okrągłym przekroju średnicy 30 mm, zakończone regulacją wysokości nogi 1.4. kolor blatu dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 2. Szafa biurowa 2.1. dwudrzwiowa, zamykana na kluczyk, z uchwytami do otwierania 2.2. symetryczny podział półek z możliwością regulacji góra-dół ( trzy dziurki na jedną półkę) 2.3. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 3. Szafa ubraniowa 190/60/40 3.1. dwudrzwiowa, zamykana na kluczyk, z uchwytami do otwierania 3.2. półka w górnej części 3.3. wyposażona w drążek na wieszak 3.4. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 4. Szafa ubraniowa 190/80/40 4.1. dwudrzwiowa, zamykana na kluczyk, z uchwytami do otwierania 4.2. półka w górnej części 4.3. wyposażona w drążek na wieszak 4.4. kolor uzgodniony z Zamawiającym 5. Kontener na kółkach 7.1. trzy szuflady na prowadnicach z uchwytami do otwierania 7.2. zamykany na klucz 7.3 . kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 6. Biurko komputerowe 8.1. biurko na stelażu z płyty wiórowej ( dopuszczalne są inne rozwiązania konstrukcyjne za zgodą Zamawiającego) 8.2. w blacie biurka umieszczona przelotka na kable 8.3. wyposażone w blat jezdny na klawiaturę, zabezpieczone od tyłu przed przesuwaniem klawiatury. 8.4. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 7. Biurko narożne 9.1. blat jednolity 9.2. promień wewnętrzny 110 cm 9.3. na stelażu z płyty wiórowej ( dopuszczalne są inne rozwiązania konstrukcyjne za zgodą Zamawiającego) 9.4. pod blatem blat jezdny na klawiaturę 9.5 kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 8. Stół ze składanymi nogami 140x90 10.1. grubość blatu 28 mm 10.2. stelaż chromowany 10.3. wysokość stelaża 70 cm, szer. podstawy min.60 cm 10.4. nogi składane pod spód blatu (zgodnie z załączonym rysunkiem) 10.5. kolor blatu uzgodniony z Zamawiającym 9. Regał biurowy 11.1. 4-półkowy dwudrzwiowy na wysokości 75 cm od dołu 3 szt., góra otwarta 11.2. zamykany na kluczyk, z uchwytami do otwierania 11.3. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym CZĘŚĆ II - KRZESŁA 1. Krzesła tapicerowane, stelaż drewniany z drewna jednolitego bukowego. Kolor wybarwienia oraz siedzisko i oparcie z tkaniny o deseniu uzgodnionym z Zamawiającym. Wysokość co najmniej 90 cm, szerokość siedziska 40-43 cm, głębokość siedziska 40-44 cm, wysokość siedziska od podłogi 45-50 cm. Oparcie pleców zakończone w sposób umożliwiający powieszenie np. torebki. Nogi podklejone filcem. Ilość 1000 szt. 2. Krzesła biurowe obrotowe, tapicerowane materiałem, z podłokietnikami, regulowaną wysokością siedziska i regulacją oparcia pleców z możliwością blokowania w kilku pozycjach. Kolor uzgodniony z Zamawiającym. Ilość 12 szt. Wszystkie wymiary są wymiarami zewnętrznymi. CZĘŚĆ III - MEBLE BIBLIOTECZNE Lp. Wyszczególnienie Wymiary w cm Ilość 1. Regał biblioteczny 190/90/25 150 szt. 2. Regał na czasopisma 190/80/38 9 szt. 3. Regał 4-półkowy 150/80/30 3 szt. 4. Regał 3-półkowy 150/80/30 6 szt. 5. Regał 2-półkowy 120/80/30 6 szt. 6. Lada biblioteczna modułowa Wymiary przy wymaganiach szczegółowych 3 kpl. 1. Regał biblioteczny 1.1. regały 6- półkowe o regulowanej wysokości (perforacja na całej wysokości) 1.2. wykonane z płyty wiórowej ze ścianą tylną 1.3. grubość półek 2,5 cm 1.4. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 2. Regał na czasopisma 2.1. 4 uchylnie podnoszone półki opierające się na podpórce wysokości 4 cm 2.2. dół regału zamknięty szafką dwudrzwiową zamykaną na kluczyk z uchwytami do otwierania 2.3. wykonany z płyty wiórowej z tylną ścianą 2.4. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 3. Regał 4-półkowy 3.1. wykonany z płyty wiórowej z tylną ścianą 3.2. grubość półki 2, 5 cm 3.3. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 4. Regał 3-półkowy 4.1. wykonany z płyty wiórowej z tylną ścianą 4.2. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 4.3. grubość półki 2, 5 cm 5. Regał 2-półkowy 5.1. wykonany z płyty wiórowej z tylną ścianą 5.2. grubość półki 2, 5 cm 5.3. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 6. Lada biblioteczna modułowa 6.1. szafka 2-półkowa zamknięta drzwiczkami zamykanymi na kluczyk, z uchwytem do otwierania: wys. 75 cm , szer. 50 cm , gł. 60 cm 6.2. biurko komputerowe z nadstawką i ścianą tylną: wys. 75 cm, szer. 90 cm, gł. 60 cm. Pod blatem blat jezdny na klawiaturę. 6.3. nadstawka wys. 45 cm, szer. 90 cm, głębokość 25 cm, pionowo podzielona w połowie szerokości. W jednej części półka 6.4. lada z blatem: boki pod kątem, wys. 75 cm, gł. 60 cm, długość promienia wewnętrznego 120 cm, zamknięta blendy, 6.5. grubość blatów 2,5 cm 6.6. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 6,7. Blat wykończony obrzeżem PCV w tym samym kolorze CZĘŚĆ IV - MEBLE KUCHENNE Lp. Wyszczególnienie Wymiary w cm Ilość 1. Meble kuchenne MDF dł. 440 cm 3 kpl. 2. Meble kuchenne MDF dł. 260 cm 1 kpl. 1. Meble kuchenne 1.1. szafki dolne 3x 80 cm/ w tym jedna ze zlewozmywakiem dwukomorowym ze stali nierdzewnej plus kran do zlewozmywaka/, 2x 60 cm ,2x40 cm z szufladami, przykryte blatem 1.2. szafki górne wiszące 3x80 cm/w tym jedna nad zlewozmywak z suszarką/, 2x 40 cm, 2X 60 cm witryna/w tym jedna witryna/ 1.3. szuflady na prowadnicach 1.4. blat laminat o grubości 3 cm i szerokości 60 cm 1.5. rodzaj uchwytów i kolor wg wyboru Zamawiającego 1.6. kolor uzgodniony z Zamawiającym 1.7. Blat wykończony obrzeżem PCV w tym samym kolorze lub zaokrąglony tym samym materiałem 2.Meble kuchenne 2.1. szafki dolne 2x 80 cm, 1x 60 cm , 1x40 cm z szufladami, przykryte jednym blatem 2.2. szafki górne wiszące 2x80 cm, 1x 40 cm, 1X 60 cm witryna 2.3. szuflady na prowadnicach 2.4. blat laminat o grubości 3 cm i szerokości 60 cm 2.5.rodzaj uchwytów i kolor wg wyboru Zamawiającego 2.6. kolor uzgodniony z Zamawiającym 2.7. Blat wykończony obrzeżem PCV w tym samym kolorze lub zaokrąglony tym samym materiałem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) na okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 44 8392 0004 2600 2046 2000 0010 z dopiskiem: WADIUM - DOSTAWA MEBLI UWAGA WADIUM MUSI BYĆ WNIESIONE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu, oryginały dokumentów wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Bolesławcu z/s w Kruszynie, ul. Kasztanowa 1B- sekretariat przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, a do oferty dołączyć kopię dokumentów potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy (upzp), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy (upzp), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie i w terminie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę mebli biurowych za kwotę co najmniej 30 000,00 zł (brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty Wykonawcy wg wzoru załącznika nr 2, oraz kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gokis.boleslawiec.org, www.gminaboleslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kruszyn, ul. Kasztanowa 1 B, 59-700 Bolesławiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Bolesławcu z/s w Kruszynie, Kruszyn ul. Kasztanowa 1 B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.