Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Bytom: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 207424 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886740, 032 3886700, fax 032 2818093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna miasta Bytomia działająca w formie jednostki budżetowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem nin zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego obejmującego komputery, monitory, drukarki laserowe i igłowe oraz skaner na potrzeby Ośrodka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity. Dz.U Nr 164 poz. 1163 z 2006 roku z późn.zm.), tj.że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1, pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownymi i je akceptuje 3) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki niniejszej specyfikacji 4) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 5)aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej 6)pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa 7)dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bytom.pl, www.mopr.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Dział Administracyjny, ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, II piętro, pok. nr 131.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Dział Administracyjny, ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, II piętro, pok. nr 131.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa materiałów do hemodializ
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - Pakiet 7
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie rektyfikacji budynku mieszkalnego położonego przy ul. Sadowej 8 w Przecieszynie wraz z robotami remontowymi dla SRK S.A o/CZOK
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie rektyfikacji budynku mieszkalnego położonego przy ul. T. Kościuszki 64 w Brzeszczach wraz z robotami remontowymi dla SRK S.A. Oddział CZOK."
- Remont toalet Pion IV (pomieszczenia 22, 23, 122, 226) w Budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1
- Świadczenie usług: operatora projektu, inspektora nadzoru oraz doradcy w ramach projektu pn. "Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie Gminy Bytom i Radzionków"
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, laptopów wraz z pakietem biurowym oraz akcesoriów
- Dostawa wyposażenia multimedialnego, nagłośnieniowego i pozostałego na potrzeby optymalizacji działań kulturalnych w Miejskim Ośrodku Kultury w Głogowie
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby wyposażenia żłobka i przedszkola przy ul. Okrężnej.
- Dostawa serwera oraz macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania, w tym w obszarze cyberbezpieczeństwa wraz ze szkoleniami pracowników, w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług i cyfryzacja zasobów geodezyjnych Powiatu Wągrowieckiego"
- Zakup urządzeń komputerowych i interaktywnych w ramach projektu pn. "Wkręć się w naukę!"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.