To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Ruda Śląska: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia wnętrza budynku przy ul. 11 Listopada 15a przeznaczonego na Centrum Inicjatyw Społecznych na terenie miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 207368 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146136 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia wnętrza budynku przy ul. 11 Listopada 15a przeznaczonego na Centrum Inicjatyw Społecznych na terenie miasta Ruda Śląska.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia wnętrzna budynku przy ulicy 11-go Listopada 15A adaptowanego na Centrum Inicjatyw Społecznych na terenie miasta Ruda Śląska. 2. Zamawiający pod pojęciem wyposażenie wnętrz rozumie zakup, dostawę i montaż mebli biurowych, mebli pod zabudowę, sprzętu AGD, sprzętu komputerowego, telefonów, ekranu, projektora, kserokopiarki, tablic, rolet (szczegółowe zestawienie całego wyposażenia znajduje się w dokumentacji technicznej - projekt wyposażenia wnętrz - załączniki do projektu). 3. Oferent jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu zgodnego z dokumentacją techniczną oraz specyfikacją danego elementu wyposażenia (załącznik nr 6a SIWZ strony 22-26) 4. Oferent jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, za wyjątkiem urządzeń, na które producent udziela krótszy okres gwarancji. 5. Podstawą dokonania odbioru przez Zamawiającego całego wyposażenia wnętrza będzie komisyjne przeprowadzenie próby działalności poszczególnych urządzeń multimedialnych i AGD. Oferent jest zobowiązany dostarczyć, na dzień odbioru, wszystkie gwarancje dotyczące zakupionego i zamontowanego sprzętu komputerowego, RTV oraz AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 37.52.42.00 - Gry planszowe 22.11.00.00 - Drukowane książki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUŚNIA ARTUR BIURO INŻYNIERYJNO HANDLOWE "ARTUSS"
jakie przetargi wygrała firma
LUŚNIA ARTUR BIURO INŻYNIERYJNO HANDLOWE "ARTUSS"
- Biuro Inżynieryjno Handlowe ARTUSS Artur Leśnia, ul. Łukasiewicza 30, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 380295,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 429228,18
Oferta z najniższą ceną: 390279,00 / Oferta z najwyższą ceną: 861000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej (WBiA, WM, WEAiI, CJ).
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
- Dostawa wyposażenia Pracowni TK, Pracowni endoskopowej oraz SOR w ramach realizacji inwestycji pn. "Modernizacja i doposażenie SOR..." - zakup sprzętu komputerowego w podziale na 6 pakietów.
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Dostawa mebli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1 : Dostawa mebli do 10 żłobków ; Zadanie 2 : Dostawa mebli do 12 obiektów.
- Dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.