eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikWykonywanie geodezyjnych podziałów nieruchomości w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Kraśnik: Wykonywanie geodezyjnych podziałów nieruchomości w roku 2008
Numer ogłoszenia: 20733 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, fax 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie geodezyjnych podziałów nieruchomości w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: określenie ceny za wykonywanie usługi - podziałów nieruchomości w roku 2008, przez geodetę posiadającego uprawnienia zawodowe. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie projektów podziału nieruchomości przeznaczonych pod ulicę Graniczną, Wyszyńskiego, nowoprojektowany łącznik od ulicy Mickiewicza do ul. Wyszyńskiego, w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Przewidywana liczba działek do podziału: 11 - wykonywanie w roku 2008 sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego (od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2008r.), podziału nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraśnik. Przewidywana liczba działek do podziału 6 3. Dokumentacje powstałe po opracowaniu projektów podziału, przyjęte do Państwowego Zasobu należy złożyć w Wydziale Gospodarki Mieniem, Referat Gospodarki Gruntami. 4. Dokumentacja powstała w wyniku podziału nieruchomości podlega ocenie przez Burmistrza Miasta w przypadku stwierdzenia wadliwego wykonania czynności upoważnionemu geodecie zwraca się dokumentację do poprawy i uzupełnienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia tj uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku prawo geodezyjne i kartograficzne. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. prowadzą działalność w zakresie geodezji przez okres co najmniej 1 roku. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, tj złożą stosowne oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. złożą stosowne oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz. VII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ) podpisany przez uprawniona osobę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku prawo geodezyjne i kartograficzne. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, (załącznik Nr 2 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/miastokrasnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik - pok. 218.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział nieruchomości pod ul. Graniczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości pod ul. Graniczną - polegać będzie na wykonaniu projektów podziału nieruchomości przeznaczonych pod ulicę Graniczną, Wyszyńskiego, nowoprojektowany łącznik od ulicy Mickiewicza do ul. Wyszyńskiego, w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podziały działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polegać będzie na wykonywaniu w roku 2008 sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego (do 31 grudnia 2008), podziału nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraśnik. Przewidywana liczba działek - 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.