Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Ulhówek: Dostawa oleju napędowego ON - zimowego
Numer ogłoszenia: 207243 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ulhówek , ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, woj. lubelskie, tel. 084 6616004, fax. 084 6616004.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.netbip.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego ON - zimowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego zimowego w ilości - 10 000 litrów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: -złożą oświadczenie o spełnianiu powyższych warunków, -załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 punkt 2 Rozporządzenia Prezesa RM z dn. 19.05.2006 r. (Dz.U. Nr 87/2006 poz. 605), tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 odbywać się będzie wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione wyżej winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 PZP wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 4. Zaakceptowany wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie o zgodności jakości paliw z normą Ministerstwa Gospodarki z dnia 17.12.2002r. (Dz.U. Nr 229, poz. 1918) dla: oleju napędowego - PNEN 590 W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika (wystawiony zgodnie z wymogami prawa). Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. A.Formularz oferty (załącznik Nr 1) B.Wzór umowy (załącznik nr 3) winien być zaakceptowany przez Wykonawcę w całości bez dokonywania jakichkolwiek zmian. C.Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulhowek.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ulhówek ul.Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek pokój nr 6 w terminie od 2008.09.08, godz. 8:00 - 15:00.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIe dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI ULHÓWEK
więcej: przetargi ULHÓWEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy oleju napędowego na potrzeby ZGKiM w Chełmcu
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO NA ROK 2026
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz urządzeń eksploatowanych przez Komunalny Zakład Budżetowy w 2026 roku
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO W ROKU 2026
- sukcesywny zakup paliwa i wodnego roztworu mocznika AdBlue (płyn AdBlue z dystrybutora) w syst. bezg. realiz. trans. przy użyciu kart pal. na terenie kraju na potrzeby MCUS we Wrocławiu - cz.I
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych w latach 2026 - 2027
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





