To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Rzeszów: Dostawa drukarek
Numer ogłoszenia: 20722 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207123 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8627471 wew. 123, 154, faks 17 8533539.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 5 sztuk drukarek czarnobiałych oraz 2 sztuk drukarek kolorowych, których parametry określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. Wszystkie parametry techniczne należy traktować, jako wymagania podstawowe uważane przez Zamawiającego za minimalne. Zamawiający wymaga, aby dostarczone drukarki były fabrycznie nowe i posiadał europejski znak bezpieczeństwa CE. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone drukarki na następujących warunkach: 1) Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji dokonywać bezpłatnych napraw, wymiany części lub innych czynności koniecznych do utrzymania prawidłowej pracy i sprawności przedmiotu zamówienia; Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z naprawami gwarancyjnymi; 2) w przypadku awarii urządzenia w okresie gwarancji, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3) przywrócenie sprawności sprzętu nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; 4) w przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany na urządzenie zastępcze na okres naprawy; 5) W przypadku wystąpienia napraw gwarancyjnych, okres gwarancji ulega automatycznemu wydłużenia o czas trwania naprawy. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) dostarczenia zamówionych drukarek w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) dokonać podłączenia i uruchomienia dostarczonych drukarek; 3) miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego tj. Rzeszów ul. Targowa 1, VII piętro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Suntar sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10162,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5595,27
Oferta z najniższą ceną: 5595,27 / Oferta z najwyższą ceną: 12827,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont dachu na budynku "K" Politechniki Rzeszowskiej.
- Zakup sprzętu i wyposażenia dla Zakładu Opieki Długoterminowej przy ul. Lubelskiej 6
- Dostawa worków polipropylenowych na piasek do celów przeciwpowodziowych oraz worków typu big bag
- Wykonanie prac geodezyjnych część 6
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby PCI Sp. z o.o.
- Zakup usługi hotelowo-restaur. na potrzeby szkolenia ,,Aktywny zabójca" dla 200 osób w ramach projektu ,,IN SERVICE ++" finansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa i montaż wyposażenia w związku z utworzeniem 16. nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Żłobku "Tuptusie".
- Zakup wyposażenia dydaktycznego w ramach projektu "Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół nr 1 w Przysietnicy".
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu"
- Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) Nr projektu: FENX.06.01-IP.03-0001/23
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.