To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Warszawa: Prace remontowe w budynku Centrali Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Numer ogłoszenia: 207225 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346762 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w budynku Centrali Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe polegające na remoncie toalet na wysokim parterze i piętrze, wymianie istniejącej wykładziny na wysokim parterze i piętrze, adaptacji pomieszczenia byłej składnicy dokumentów na salę konferencyjną F i innych pracach w zabudowie płytami gipsowo-kartonowymi.Wykonawca ma prawo dokonać wizji lokalnej pomieszczeń remontowych, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami wskazaną w SIWZ pkt. VI. 5. Wykonawca będzie używał materiałów gatunku I. Zobowiązany będzie również do posiadania i okazywania na każde żądanie Zamawiającego na zamontowane materiały: certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną, a po wykonaniu prac przekazać je Zamawiającemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ - wzór umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. AHA Cezary Albingier,, ul. Wczasowa 5, 91-615 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 404878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 282900,00
Oferta z najniższą ceną: 282900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 341940,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie kwater internatowych w artykuły łazienkowe oraz w wyposażenie gospodarstwa domowego
- Dostawa macierzy dyskowej
- Dostawa przełączników SAN
- Świadczenie usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą drukarek przez okres maksymalnie 24 miesięcy
- ZAKUP 12 REFLEKTORÓW SCENICZNYCH WRAZ Z SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ DMX ORAZ WYKONANIE PRAC NIEZBĘDNYCH DO ICH ZAINSTALOWANIA I URUCHOMIENIA
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.