Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Gliwice: ARTYLUŁY CZYSTOŚCIOWE, HIGIENICZNO-SANITARNE I ODZIEŻ OCHRONNA
Numer ogłoszenia: 207221 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach , ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2701801, fax. 032 2701934.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imo.gliwice.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ARTYLUŁY CZYSTOŚCIOWE, HIGIENICZNO-SANITARNE I ODZIEŻ OCHRONNA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A / Środki czystości B/ Artykuły higieniczno-sanitarne C/ Odzież ochronna i art. BHP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.32.90 - Detergenty Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.00 - Detergenty Oryginalny kod CPV: 18.42.40.00 - Rękawice Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 33.41.20.00 - Gogle Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.50.00 - Gogle .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp b) złożą w wyznaczonym terminie ofertę zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wymogami SIWZ: w tym przedstawią wszystkie wymienione w SIWZ oświadczenia i dokumenty. 3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp tzn. a/ prowadzą działalność gospodarczą w tym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 OŚWIADCZENIA a) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania art. 22ust. 1 ustawy PZP 2.2 ZAŚWIADCZENIA a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert b) Pełnomocnictwo - dołączyć w razie ustanowienia pełnomocnika c) Parafowany projekt umowy f) Wykaz 4 wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością artykułów odpowiadającym zadaniu ofertowemu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 137.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI DO PROFESJONALNEGO SPRZĄTANIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO PROFESJONALNEGO SPRZĄTANIA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.90-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CHEMIA GOSPODARCZA I ARTYKUŁY DO MYCIA I SPRZĄTANIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHEMIA GOSPODARCZA I ARTYKUŁY DO MYCIA I SPRZĄTANIA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ODZIEŻ ROBOCZA I OCHRONNA , ARTYKUŁY BHP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODZIEŻ ROBOCZA I OCHRONNA , ARTYKUŁY BHP.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przeprowadzenie szkolenia praktycznego dla pracowników w zakresie modelowania numerycznego. Znak sprawy: DZPZ.283.57.2025.TB
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
- Boisko sportowe przy ul. Parkowej - budowa zaplecza - roboty budowlane (2)
- Dostawy obuwia dla pracowników Zamawiającego
- Mycie wiat i peronów autobusowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Dostawy rękawic
- Sukcesywne dostawy artykułów jednorazowych i akcesoriów do sprzątania - Postępowanie ponowne
- Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego.
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





