eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrodziecModernizacja drogi leśnej - Chocki Trakt



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Grodziec: Modernizacja drogi leśnej - Chocki Trakt
Numer ogłoszenia: 207211 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodziec, ul. Leśna 50, 62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 248-50-27, fax 0-63 248-50-05 wew. 115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://grodziec.lasypanstwowe.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe- Skarb Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi leśnej - Chocki Trakt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizcja drogi leśnej - Chocki Trakt na długości 4362mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 15000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 164 poz. 1163) zwaną dalej ustawą i spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej specyfikacją. 2. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 2.1.spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.2.zatrudniają osoby (co najmniej jedną) z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej. 2.3.udokumentują ważny i obowiazujący wpis osób, októrych mowa w pkt.2.2., na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 2.4.zaakceptują projekt umowy załączony do specyfikacji i zawarte w nim warunki, 2.5.zaakceptują i spełnią warunki przetargu określone niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą wszystkie dokumenty lub oświadczenia i informacje określone w dziale VI specyfikacji, 3. Na podstawie art.23. ust.1 ustawy, wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sie o udzielenie zamówienia, W przypadku , o którym mowa w ar5t.23 ust.1 ustawy, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego- obowiazuje załączenie stosownej umowy. 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje sie odpowiednio do wykonawców, o których mowa w art 23.ust1. ustawy- oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumentyl ub oświadczenia oddzielnie dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie oświadczeń lub dokumentów wymienionych w dziale VI specyfikacji, dostarczonych przez wykonawcę, 6. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 7.Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty sporządzonej na formularzu OFERTA - załącznik nr 3 do specyfikacji, niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające sie na ofertę: 1.1. dowód wniesienia wadium, 1.2.oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. 1.3.aktualnu odpis z własciwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji daiałalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, jeżeli z tego dokumentu to nie wynika. odpis z własciwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o których mowa wyżej, muszą byc wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wykonawcy będącego spółka cywilną obowiazuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. Dla wykonawców występujących wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulujące współpracę. 1.4.zaświadczenie z własciwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Riolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo własciwy dokument stwierdzający, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu- wystawionenie wcześ- niej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wykonawcy w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy -Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 1.6.wykaz osób z uprawnieniami, które wykonywać będą zmówienie- załącznik nr5 do specyfikacji, 1.7.dokumenty stwierdzające wpis osób (co najmniej jednej) z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w spejalności drogowej na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 1.8.bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowią- zanych do sporządzenia bilansu, informacji określajacych obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres : ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy- za ten okres, 1.9. kosztorysy ofertowe sporządzone na bazie załączonych przedmiarów robót - załącznik nr 6 do specyfikacji: wyceny należy dokonać w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych, 1.10.zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji. Akceptację projektu umowy należy potwierdzić podpisem na każdej stronie umowy oraz pieczątką i podpisem na ostatniej stronie projektu umowy- podpisują osoby podpisujące ofertę. 2. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu nie daje możliwości zamawiającemu sprawdzenia jej prawdziwości w inny sposób. 3. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzajacych nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://grodziec.lasypanstwowe.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Grodziec ul. Leśna 50 , 62-580 Grodziec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Nadlesnictwo Grodziec, ul. Leśna 50 , 62-580 Grodziec pokój nr 1- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.