Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-29
Wałbrzych: Dostawa sprzętu komputerowego, serwera, oprogramowania oraz drukarek laserowych i kserokopiarki
Numer ogłoszenia: 20715 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mops.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka pomocy społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, serwera, oprogramowania oraz drukarek laserowych i kserokopiarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, serwera, oprogramowania oraz drukarek laserowych i kserokopiarki. Oferowany sprzęt, urządzenia i oprogramowanie musi być fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu komputerowego, by nie dopuścić do uszkodzenia lub pogorszenia jakości w czasie transportu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie, wynikłe w trakcie transportu uszkodzenia przedmiotu dostawy. W ramach dostawy wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia pod wskazany przez zamawiającego adres, do wskazanego pomieszczenia, transportem własnym, na własny koszt i ryzyko. Adres dostawy: - w zakresie podzadań 1 - 4 - ul. Limanowskiego 9, 58 - 300 Wałbrzych, - w zakresie podzadań 5 - 7 - ul. Beethovena 1 - 2, 58 - 300 Wałbrzych. Za termin realizacji dostawy uznany będzie dzień, w którym zostanie podpisany protokół odbioru. W ramach dostawy wykonawca jest zobowiązany przekazać zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim, licencje oraz dokumenty gwarancyjne (wystawione przez siebie, bądź producenta) i wszelkie inne dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia. Przekazanie w/w dokumentów musi nastąpić przed podpisaniem protokołu odbioru dostawy. Okres gwarancji biegnie od daty podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załączniki nr 1 - 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.12.12.00-5, 30.23.21.10-8, 48.62.00.00-0, 48.82.00.00-2, 48.71.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w przedmiotowym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w przedmiotowym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w przedmiotowym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w przedmiotowym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w przedmiotowym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że nie zalega on z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Termin płatności - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
ul. Beethovena 1-2
58 - 300 Wałbrzych
pok. 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu ul. Beethovena 1-2 58 - 300 Wałbrzych pok. 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podzadanie Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 27 komputerów stacjonarnych typu all in one. Specyfikacja techniczna w zakresie podzadania nr 1 określona jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin płatności - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podzadanie Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 drukarek laserowych. Specyfikacja techniczna w zakresie podzadania nr 2 określona jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin płatności - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podzadanie Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych. Specyfikacja techniczna w zakresie podzadania nr 3 określona jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.71.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin płatności - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podzadanie Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwera. Specyfikacja techniczna w zakresie podzadania nr 4 określona jest w załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin płatności - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podzadanie Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 53 komputerów stacjonarnych typu all in one oraz 40 szt. systemów operacyjnych. Specyfikacja techniczna w zakresie podzadania nr 5 określona jest w załączniku odpowiednio nr 5A i 5B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin płatności - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podzadanie Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. kserokopiarki oraz 28 szt. drukarek laserowych. Specyfikacja techniczna w zakresie podzadania nr 6 określona jest w załączniku odpowiednio nr 6A i 6B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin płatności - 15
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podzadanie Nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 14 laptopów. Specyfikacja techniczna w zakresie podzadania nr 7 określona jest w załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin płatności - 15
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa probówek, sprzętu jednorazowego użytku do pobierania krwi oraz sprzętu jednorazowego użytku do badań laboratoryjnych w okresie 24 miesięcy dla potrzeb RCKiK w Wałbrzychu
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu badania deficytów kwalifikacyjnych, kompetencyjnych oraz ustaleniu potrzeb szkoleniowych.
- Dostawa jednoigłowych zestawów jednorazowego użytku do pobierania składników krwi metodą aferezy automatycznej do posiadanego separatora komórkowego Trima Accel wraz z dzierżawą urządz. przez 24 m-ce
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem dla Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu.
- Dostawa leku Obinutuzumab do badania klinicznego niekomercyjnego dla ramienia eksperymentalnego AVO-CLL finansowanego przez Agencję Badań Medycznych w ramach projektu pn. "Badanie AVO-CLL ...
- Sprzątanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.