Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Nowa Sól: Dostawa pn.: /Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania/
Numer ogłoszenia: 207141 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, fax 0-68 3873242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.nowasol.ibip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://pup.nowasol.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowa jednostka organizacyjn anie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pn.: /Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV):, 30231000-7 Komputery i drukarki, 30233231-9 Drukarki laserowe, 30233232-6 Drukarki igłowe, 30231250-4 Monitory ekranowe, 30213100-6 Notebooki, 30262000-3 Serwery komputerowe, 30241000-0 Oprogramowanie komputerowe, 30125100-2 Wkłady barwiące, 30192113-6 Wkłady drukujące, 30327200-5 Akcesoria komputerowe. 2. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby urzędu sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilości: 2.1 Komputer PC - 18 szt. 2.2 Monitor LCD - 22 szt. 2.3 Notebook - 3 szt. 2.4 Serwer - 1 szt. 2.5 Drukarka laserowa czarno - biała - 19 szt. 2.6 Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka/skaner/ksero) 2 szt. 2.7 Drukarka laserowa kolorowa - 2 szt. 2.8 Drukarka igłowa(9 igieł) - 3 szt. 2.9 Nagrywarka CD/DVD - 2 szt. 2.10 Zasilacz do komputerów PC - 5 szt. 2.11 UPS - 3 szt. 2.12 Oprogramowanie: 2.12.1 Systemy operacyjne - 29 szt. 2.12.2 Biurowe -9 szt. 3. Szczegółowy opis zawierający wymagane parametry techniczne stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 4. Całość przedmiotu zamówienia wymienionego i opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ dotyczy sprzętu fabrycznie nowego, a szczegółowy opis określa minimalne wymogi, jakim ma odpowiadać. 5. Oferowany sprzęt musi spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dz. U. 2004 r. Nr 204 poz. 2087 z późniejszymi zmianami) i być dobrze oznaczony. 6. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.23.33.31-9, 30.23.32.32-6, 30.23.12.50-4, 30.21.31.00-6, 30.26.20.00-3, 30.24.10.00-0, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.21.72.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się o wspólne zamówienie: 1.2.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.2.2. każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu i części IV pkt 3.2 SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 1 Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia. 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - Wykonawca przedstawi: 2.1.1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 2.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1 Dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem, 3.2 Każdy z Wykonawców składa osobno dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 2, ppkt 2.1.1, 2.1.2 , 2.1.3 oraz 2.1.4. 4 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1.2-2.1.4, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 5 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/, nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia- wg załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika nr 2 należy dołączyć: 1.1 opis proponowanego przez Wykonawcę sprzętu komputerowego z uwzględnieniem parametrów i wymogów jakie zawiera opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ a w szczególności szczegółowy opis serwera, komputerów i notebooka natomiast w przypadku pozostałych urządzeń wystarczy podanie nazwy i typów 1.2 dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymogi zawarte w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dz. U. 2004 r. Nr 204 poz. 2087 z późniejszymi zmianami) i jest dobrze oznaczony (certyfikat zgodności CE lub deklaracje zgodności). 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6. Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 7.1 Dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 7.2 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dotyczące własnej firmy o których mowa wyżej tj. część VII SIWZ w pkt. 2,3,4,5, dla każdego partnera z osobna. Natomiast dokumenty wymienione w pkt 1 Wykonawcy składają wspólnie. 8. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 4, 5, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 6). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-1000 Nowa Sól, pokój 315 - III piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, pokój 107 - I piętro (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów z cmentarzy na terenie Gminy Nowa Sól
- Sprzątanie budynków podległych Gminie Nowa Sól - Miasto - budynki i pomieszczenia Urzędu Miejskiego.
- Sprzątanie budynków podległych Gminie Nowa Sól - Miasto - budynek Centrum Aktywności Społecznej.
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości w miejscowości Lubięcin i odprowadzenia ścieków do oczyszczalni ścieków.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





