eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUBEZPIECZENIE PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU GEOLOGICZNEGO



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Warszawa: UBEZPIECZENIE PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU GEOLOGICZNEGO
Numer ogłoszenia: 207061 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny, ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, fax 022 8498085, 8495027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU GEOLOGICZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu Państwowego Instytutu Geologicznego w Warszawie, obejmująca poniższe rodzaje ubezpieczenia: 1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, 2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 3. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wynikającej z prowadzonej działalności i posiadanego mienia, 4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób zatrudnionych na stanowisku kasjera, 5. Obowiązkowe ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych, za szkody związane z ruchem tych pojazdów, 6. Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów, 7. Ubezpieczenie pojazdów lądowych od wypadków i kradzieży.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.33.71.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.41.00 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych Oryginalny kod CPV: 66.33.11.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Oryginalny kod CPV: 66.33.20.00 - Usługi ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.30.00 - Usługi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej. Wykonawca musi być uprawniony do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski, w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) w zakresie nie mniejszym niż opisany w SIWZ. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz wykazują wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi na dzień 31.12.2006 r. na poziomie co najmniej 100%. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w ubezpieczeniach Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. nr 124, poz. 1151 ze zm.), potwierdzone realizacją conajmniej 3 zamówień w zakresie nie mniejszym niż opisany w SIWZ o wartości zbliżonej do ceny złożonej oferty. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w pkt. 1.-4., 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń działu II załącznika do Ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) w zakresie nie mniejszym niż opisany w niniejszej SIWZ. 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 80%) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, 1.6. Oświadczenie, że posiadają w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną w miastach stanowiących siedzibę Oddziałów PIG, która prowadzi ocenę i likwidację szkód w zakresie ryzyk objętych zamówieniem na ubezpieczenie Państwowego Instytutu Geologicznego (Wykonawca/Wykonawcy musi posiadać terenową jednostkę organizacyjną w miastach: Warszawa, Gdańsk, Kraków, Kielce, Lublin, Poznań, Wrocław, Sosnowiec, Szczecin, która spełnia powyższe wymogi). W przypadku, gdy Wykonawca/Wykonawcy nie posiada własnej jednostki organizacyjnej uprawnionej do oceny i likwidacji szkód w co najmniej jednym z wymienionych miast oświadcza, że mają zawartą umowę z firmą świadczącą zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód objętych zamówieniem na ubezpieczenie Państwowego Instytutu Geologicznego, która posiada terenową jednostkę organizacyjną w miastach: Warszawa, Gdańsk, Kraków, Kielce, Lublin, Poznań, Wrocław, Sosnowiec, Szczecinie, która spełnia powyższe wymogi. 1.7. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1) w pkt. 1.2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) dokumenty, o których mowa powyżej w ppkt. 1) lit. a) i lit. b) oraz ppkt. 2) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) dokument, o którym mowa powyżej w ppkt. 1) lit. c), musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt. 1) - 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio do wskazanych w ppkt. 2) i 3) terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić). 2. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1.1 Wykonawcy mogą złożyć: a) łącznie, w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu albo b) odrębnie, jeżeli Wykonawca, składający odrębnie oświadczenie, spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu; 3 Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.1.2. - 7.1.4. oraz odpowiednio w pkt. 7.2, muszą być złożone przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 4 Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 7.1-7.2, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5 Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Rakowiecka 4 pok. 220 bud a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Warszawa, Rakowiecka 4 pok. 329 bud. a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.