eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławREMONT POMIESZCZEŃ PARTERU W BUDYNKU NR 13 DLA POTRZEB WOG W ŚWIĘTOSZOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Wrocław: REMONT POMIESZCZEŃ PARTERU W BUDYNKU NR 13 DLA POTRZEB WOG W ŚWIĘTOSZOWIE
Numer ogłoszenia: 207005 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ PARTERU W BUDYNKU NR 13 DLA POTRZEB WOG W ŚWIĘTOSZOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stan istniejący Kubatura 5 676 m3; Pow. Zabudowy 562 m2; Wysokość budynku 9,69 m; Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej na rzucie prostokąta o wymiarach 43,25mx13,0m. W kierunku poprzecznym trójnawowy o podziale naw (4,5m+ 2,2m+4,78m). Nawa środkowa szerokości 2,20 m korytarzowa i nawy boczne 4,5m, 4,78m. Dach dwuspadowy kryty dachówką zakładkową. Konstrukcja dachu drewniana krokwiowo- kleszczowa , stan techniczny więźby i pokrycia dobry. Budynek częściowo podpiwniczony. Klatka schodowa monolityczna. Brak przejścia z klatki schodowej na parter. Ściany nośne wewnętrzne gr.42cm i 32 cm i zewnętrzne gr. 40 cm wykonane z cegły pełnej. Ścianki działowe gr.12 cm wykonane z cegły pełnej oraz dziurawki. Stolarka okienna parteru drewniana skrzynkowa do całkowitej wymiany ze względu na stan techniczny. Parter budynku użytkowany jako wartownia i areszt. W pomieszczeniach aresztu okna cel o wymiarach Sz 1180mm, Hz 855mm szt. 9. W pozostałych pomieszczeniach Sz 1150mm, Hz 1770mm. W oknach cel i pomieszczeniach sanitarnych aresztu zamontowane kraty od wewnątrz i zewnątrz, w pozostałych pomieszczeniach kraty od zewnątrz. Stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana podlega wymianie na nową odpowiadającą funkcji danego pomieszczenia. Posadzki w pomieszczeniach PCW na płycie wiórowej, w pomieszczeniach sanitarnych z płytek ceramicznych, w korytarzu terrakota. Posadzki w pomieszczeniach biurowych, dotychczasowych celach oraz pomieszczeniach sanitarnych do wymiany. Tynki ścian i sufitów cem - wapienne, malowane farbą emulsyjną oraz olejną (lamperie).Po remoncie parter użytkowany będzie jako biurowy dla potrzeb WOG ( 30osób, w tym 10 kobiet) Istniejąca tablica elektryczna zasilana ze złącza kablowego usytuowanego przy wejściu do budynku. Instalacja wewnętrzna oświetleniowa i gniazd wtyczkowych przystosowana do charakteru obiektu (areszt). Sanitariaty przystosowane na potrzeby aresztu. Budynek nr 13/7785 w Świętoszowie koszarowy jest częściowo podpiwniczony. Budynek jest zaopatrywany w ciepło z kotłowni (Hala remontowa) niskoparametrowej 80/60°C .Ogrzewanie budynku bez możliwości regulacji temperatury i czasu ogrzewania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 7 900,00 Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 16.08.2011r. do godz. 10.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1 i 1 a, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -Formularz Nr 2, 3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz Nr 3, 4. kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1) ustalonego terminu umowy w przypadku zaistnienia niezależnych od Wykonawcy przeszkód, w szczególności działanie siły wyższej (np. katastrofalne działania przyrody); 2) ustalonej ceny umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności przepisów prawa podatkowego, 3) ustalonego terminu umowy, w przypadku gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie przedmiotu umowy, 4) ustalonego terminu, w przypadku gdy zlecenie przez Zamawiającego robót dodatkowych, których termin, rodzaj i zakres uniemożliwiają dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, 5) ustalonego terminu oraz ceny umowy z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU 50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126 pok. 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 10:00, miejsce: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU 50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126 pok. 101 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.