Ogłoszenie z dnia 2013-10-07
Nozdrzec: Cykliczne dostawy artykułów spożywczych do kuchni szkolnej.
Numer ogłoszenia: 206959 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Hłudnie , Hłudno 89, 36-245 Nozdrzec, woj. podkarpackie, tel. 13 4398570, faks 13 4398571.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zshludno.edupage.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy artykułów spożywczych do kuchni szkolnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Istotą zamówienia jest cykliczne dostarczanie do kuchni szkolnej artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla uczniów i dzieci. Artykuły będą zamawiane na bieżąco po uzgodnieniu telefonicznym lub na piśmie najpóźniej jeden dzień przed zapotrzebowaniem. Wykaz artykułów będących przedmiotem zamówienia określono w załącznikach stanowiących opis ofert częściowych: nr 1- Różne produkty spożywcze i produkty suszone, nr 2- Mięso i przetwory mięsne oraz drób, nr 3- Jaja, nr 4- Owoce, warzywa i podobne produkty, nr 5- Produkty mleczarskie, nr 6- Wyroby garmażeryjne, nr 7- Pieczywo, nr 8- Mrożonki. 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania różnych ilości artykułów, niż te które określono w zał. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 ,7 i 8 bądź rezygnacji z niektórych artykułów w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów obowiązujących u zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 2. Wykonawca będzie dostarczał towar (wraz z rozładunkiem we wskazane miejsce) do siedziby zamawiającego. 3. Realizacja dostaw odbywać się będzie w terminie 1 dnia roboczego od przekazania zamówienia w formie telefonicznej lub pisemnej. 4. Towar będzie dowożony przez wykonawcę na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów. 5. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. 6. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem natychmiastowej wymiany. 7. Ceny jednostkowe artykułów będących przedmiotem przetargu określone w formularzu ofertowym nie ulegną podwyższeniu przez okres 3 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 8. Podwyższenie cen dostarczanych artykułów może być dokonane wyłącznie w związku z obiektywną zmianą czynników cenotwórczych. Wykonawca może zaproponować (w formie pisemnej) wzrost cen potwierdzając to (co najmniej trzema) dokumentami wzrostu cen zakupu lub produkcji. Całkowity wzrost cen poszczególnych artykułów, w czasie obowiązywania umowy, nie może być większy niż o 15% w stosunku do cen wykazanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionych, lub rażąco wysokich wzrostów cen, zamawiający ma prawo odmowy odbioru dalszych dostaw i odstąpienia od umowy, bez prawa wykonawcy do naliczania kar umownych z tego tytułu. Niezależnie od tego zapisu, ceny towarów przez okres 3 miesięcy od daty zawarcia umowy nie mogą ulec zmianie. 9. Zapłata za dostawy dokonywana będzie przelewem na konto wykonawcy po upływie 14 dni licząc od daty dostawy towaru i faktury. 10. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń opisanych w punkcie 8..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające nie mogą przekroczyć 10 % zamówienia podstawowego. Dotyczyć będą produktów określonych w załącznikach od nr 1 do nr 8 lub w porozumieniu z dostawcą zostaną wprowadzone nowe produkty.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wniesiono szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wniesiono szczególnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wniesiono szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wniesiono szczególnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wniesiono szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zshludno.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Hłudnie, Hłudno 89, 36 - 245 Nozdrzec
lub emailem zshludno@wp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół w Hłudnie, sekretariat 36 - 245 Nozdrzec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NOZDRZEC
więcej: przetargi NOZDRZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Michałowie
- Dostawa artykułów spożywczych (ZP-45/2025)
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2025
- Dostawy produktów mleczarskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.