Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Ciechanów: REmont III piętra budynku US w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 206926 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ciechanowie, ul. Warszawska 58, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, fax 023 6723538.
- Adres strony internetowej zamawiającego: us1403mz.mofnet.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REmont III piętra budynku US w Ciechanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Urzędu Skarbowego w Ciechanowie robót budowlanych związanych z modernizacją i remontem budynku położonego w Ciechanowie przy ul. Warszawskiej 58, na III piętrze w/w obiektu, polegających na : 1) remoncie sanitariatów - 2 pom., w tym : skucie glazury, tynku, rozbiórka warstw podłogowych i wykonanie nowych ( posadzka z terakoty układanej w karo), rozbiórka części ścianek działowych, wykonanie ścianek działowych oraz sufitu podwieszanego z płyty gipsowo-kartonowej ( wodoodpornej, na przegrody ognioochronne) na ruszcie metalowym ułożonej dwuwarstwowo, ocieplenie stropu wełną mineralną gr. 5 cm, ułożenie glazury do wysokości ok. 2,6 m, wykonanie tynku i gładzi gipsowej pasa nad glazurą, wymiana urządzeń sanitarnych - umywalki z półpostumentem - 4 szt., sedesy na stelażu typu GEBERITH - 2 szt., ; wymiana kratek ściekowych i armatury, wymiana podejść do sedesów i umywalek oraz przesunięcie i wymiana pionu wodociągowego i kanalizacyjnego, demontaż nieczynnego pionu kanalizacyjnego, montaż wentylatorów w przewodach wentylacyjnych - 2 szt., malowanie sufitu i części ścian farbą akrylową dwukrotne; 2) remoncie herbaciarni - 1 pom. , w tym: skucie glazury, tynku, rozbiórka warstw podłogowych i wykonanie nowych ( posadzka z terakoty układanej w karo), rozbiórka części ścianek działowych, wykonanie ścianek działowych oraz sufitu podwieszonego z płyty gipsowo-kartonowej ( wodoodpornej, na przegrody ognioochronne) na ruszcie metalowym ułożonej dwuwarstwowo, impregnacja elementów więźby dachowej preparatem ognioochronnym, ocieplenie stropu wełną mineralną gr. 5 cm, ułożenie glazury ( pas między szafkami), wykonanie tynku i gładzi gipsowej oraz malowania farbą akrylową, wymiana zlewu żeliwnego ( wraz z podejściem) na nowy jednokomorowy z ociekaczem z blachy nierdzewnej z baterią stojącą, demontaż kuchni gazowej oraz podłączenia do kuchni, montaż wentylatora w przewodzie wentylacyjnym; 3) remoncie tynków wewnętrznych ścian i sufitów - pom. biurowe i komunikacja, w tym: częściowe skucie starych tynków i wykonanie nowych, przetarcie i wyrównanie części starych tynków, wykonanie gładzi gipsowej, obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych, pomalowanie farbą akrylową dwukrotne na kolor uzgodniony w Zamawiającym; 4) remoncie podłoży i posadzek - pom. biurowe i komunikacja, w tym: zerwanie starych posadzek, naprawa podłoża, wykonanie warstwy wyrównawczej i nowych posadzek / 1) posadzki w pokojach biurowych - tarket ( z wywinięciem na ściany) przeznaczony dla obiektów użyteczności publicznej spełniający min. wymagania - gr. 2 mm , ścieralność - duża odporność na ścieranie powyżej 90 mm2 przy nacisku 5N Grupa T<0.08 mm, wgniecenie resztkowe < 0,05 mm, właściwości antyelektrostatyczne < - 2KV, właściwości antypoślizgowe R10> - 0,3, oddziaływanie na krzesła na rolkach - bardzo odporna R> 2,4, trwałość kolorów >6, trudnozapalna, dobra odporność chemiczna, dobrze tłumiąca dźwięk tłumienie do 10dB; 2) posadzki na komunikacji - gres ( układany w karo) przeznaczony dla obiektów użyteczności publicznej, gat. 1, o wysokiej odporności na ścieranie min. 8 w skali Mohsa, wykonanie cokolika z gresu; uwaga ! kolory do uzgodnienia z Zamawiającym. 5) rozbiórce starych szaf wbudowanych; 6) rozbiórce ścian drewnianych w skrzydle zachodnim i wykonanie nowych ścian lekkich z płyty gipsowo-kartonowej ( na przegrody ognioodporne) na ruszcie metalowym układanej dwuwarstwowo, z wygłuszeniem wełną mineralną gr. 10 cm, impregnacja elementów więźby dachowej preparatem ognioochronnym ; 7) wykonanie sufitu podwieszanego z z płyty gipsowo-kartonowej ( na przegrody ognioodporne) na ruszcie metalowym układanej dwuwarstwowo, z ociepleniem wełną mineralną gr. 5 cm, 8) wymianie stolarki drzwiowej - wykucie ościeżnic drzwiowych, likwidacja naświetli, zamurowanie otworów drzwiowych - 4 szt., montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych -oklejonych dwustronnie płytą HDF ( np. PORTA), montaż listw progowych i odboi, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym; 9) montażu drzwi p.poż. z ościeżnicami i samozamykaczem - stalowe pełne 100x200 - 1 kpl. ; dwuskrzydłowe stalowe przeszklone całkowicie 120 x 210, o wytrzymałości ogniowej EI 30 - 2kpl; kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, 10) wykonanie ścian zamykających klatki schodowe ( 2 kpl ) oraz ekranu przy hydrancie - z płyt gipsowo-kartonowych ( na przegrody ognioodporne) na ruszcie metalowym układanej dwuwarstwowo; 11) remoncie instalacji elektrycznej wewnętrznej - wszystkie pom., w tym: wymiana włączników, opraw oświetleniowych jarzeniowych (w tym ewakuacyjne), i plafonier w łazienkach i herbaciarni oraz montaż opraw świetlówkowych nad lustrami , opraw punktowych w stropie podwieszonym , ,gniazd wtykowych podwójnych, 3 szt. tablic rozdzielczych piętrowych o pow. do 0,40 m2 wraz z wyposażeniem, wymianie korytek instalacji teledacyjnej i zasilającej dla 23 ZPK, wymiana przewodów i gniazd telefonicznych wraz przełacznicą dla 12 numerów; 12) wymianie grzejników c.o. żeliwnych T-1 i TA-1 na stalowe, płytowe z zaworem i głowicą termostatyczną oraz zaworem odpowietrzającym ( np. Purmo) - 20 szt. oraz łazienkowych - 2 szt., wykonaniu nowych gałązek przyłączeniowych z ukryciem ich w bruzdach, montaż zaworów odpowietrzających na pionach; likwidacja orurowania odpowietrzenia i naczynia wzbiorczego, 13) przesunięciu 1 szt. szafki hydrantowej połączone z wymianą przyłącza i pionu w obrębie kondygnacji, 14) demontażu odboi drewnianych na ścianach korytarzy i pokoi biurowych; Zakres prac opisany jest poprzez dokumentację projektową, specyfikacje warunków wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Oprócz robót w nich wyszczególnionych w zakres prac wchodzą także wszelkie roboty przygotowawcze, zabezpieczenia pomieszczeń i poszczególnych elementów budowlanych przed ich uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac, roboty porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, wykonanie, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy, wykonanie zabezpieczeń dla użytkowników obiektu i przechodniów w trakcie wykonywania prac ( usuwanie gruzu), zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót ( o ile będzie potrzebne), uporządkowanie placu budowy, przygotowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( o ile będzie wymagany), utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac i inne związane z realizacją zamówienia. Prace muszą uwzględniać warunki szczególne polegające na wykonywaniu prac w obiekcie, w którym będzie toczyła się praca biurowa. Wyłączenia prądu i centralnego ogrzewania należy uzgodnić każdorazowo z Zamawiającym. Stacja trafo znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie nieruchomości Urzędu ( ok. 15 m). Na zapleczu budynku znajduje się utwardzony plac, który może być wykorzystany na zlokalizowanie zaplecza. Roboty zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. Materiały wykończeniowe, w tym ich kolorystyka, podlegają uzgodnieniu z Zamawiającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000 zł należy wnieść zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 59 8213 0008 2001 0008 8284 0002. Wykonawca winien załączyć do oferty kserokopię przelewu dokumentującą dokonanie wpłaty wadium. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć, w formie oryginału, do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163, ze zm.), złożą wadium w kwocie żądanej przez Zamawiającego, wykonywali w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej jedno zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 100 tys. zł. Ocena spełniania w/w warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach, zaświadczeniach i innych dokumentach złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dla ułatwienia Zamawiający załącza druk tego oświadczenia, który należy wypełnić i podpisać - załącznik nr 1 do specyfikacji), 3) oryginału lub kserokopii decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami osobom wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji zamówienia, 4) oryginału lub kserokopii zaświadczenia o wpisie osób wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji zamówienia na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego ( ważnego na dzień składania oferty ), 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163, ze zm ) , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163, ze zm.) , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga! W przypadku spółek cywilnych należy złożyć zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego : dla spółki z tytułu podatków obciążających spółkę oraz dla wszystkich wspólników spółki w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych. 8) informacji nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 9) wykazu osób, które będą kierowały robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 10) wykazu części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podwykonawców, przewidzianych do realizacji zamówienia, 11) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 12) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią o badanym, sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 13) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 100 tys. PLN. Kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Ciechanowie, 06-400 Ciechanów, ul. Warszawska 58..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ciechanów, ul. Warszawska 58, pok. nr 38.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Implanty do zaopatrywania złamań i artrodez w obrębie kości paliczków, śródręcza i przodostopia, głowy kości promieniowej oraz wyrostka dziobiastego
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja Zabytkowego Parku Podworskiego w Sokołówku oraz stworzenie miejsca rekreacji i integracji"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego związanego z termomodernizacją czterech budynków użyteczności publicznej.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Ciechnowie Sp. z o. o. w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2026 r.
- Narzędzia endoskopowe
- Urządzenia do elektroterapii
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- Remont szatni, korytarza parteru szkoły, świetlicy i strefy relaksu parteru szkoły
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 45 o szyb dźwigu osobowego
- Wykończenie czterech mieszkań w inwestycji Bulwary Praskie oraz dostawa i montaż mebli do Akademickiego Centrum Konferencyjnego
- Modernizacja pomieszczeń przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Lotyniu.
więcej: Wyrównywanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.