eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Usługa wykonania przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych i zabudowy na pojazdach wojskowej straży pożarnej oraz naprawy pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Powidz: Usługa wykonania przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych i zabudowy na pojazdach wojskowej straży pożarnej oraz naprawy pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych
Numer ogłoszenia: 20689 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 33 Baza Lotnictwa Transportowego , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 261 544 471; 261 544 261, faks 261 544 332; 261 544 111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych i zabudowy na pojazdach wojskowej straży pożarnej oraz naprawy pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 7 zadań: Zadanie nr 1 Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów Zadanie nr 2 Naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych Zadanie nr 3 Wykonanie przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych (pożarniczych) Zadanie nr 4 Wykonanie przeglądów zabudowy na pojazdach wojskowej straży pożarnej Zadanie nr 5 Wykonanie przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych marki Mercedes- Benz Zadanie nr 6 Wykonanie przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych marki Volvo Zadanie nr 7 Wykonanie przeglądu pojazdu ciężarowego - specjalnego marki Man TGM 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Dla zadań nr 1 i 2 - wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia, - wykonywanie zgłaszanych napraw pojazdów samochodowych, - wykonywanie konserwacji pojazdów samochodowych, - wykonywanie napraw wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, - wykonywanie napraw związanych z elektroniczną - komputerową diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, - wykonywanie diagnostyki, w tym serwisowanie ogumienia polegającego na kontroli zużycia ogumienia oraz wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i letnie na zimowe, - demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, - montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw, - przedstawianie potrzeby wykonania koniecznych innych czynności niż objęte obsługą techniczną. Określenie przewidywanej ilości usług oraz zakresu napraw zawiera załącznik nr 3 A do SIWZ. Dla zadania nr 3 W ramach przeglądu pojazdów ciężarowych - specjalnych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności szczegółowo określonych w załączniku nr 3 B do SIWZ. Dla zadania nr 4 W ramach przeglądu zabudowy na pojazdach wojskowej straży pożarnej, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności szczegółowo określonych w załączniku nr 3 C do SIWZ. Dla zadań nr 5, 6 i 7 W ramach przeglądu pojazdów ciężarowych - specjalnych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności szczegółowo określonych w załączniku nr 3 D, 3 E i 3 F do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ. b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2 C, 2 D, 2 E, 2 F, 2 G do SIWZ. c) dokumenty, o których mowa w części VI niniejszej Specyfikacji. d) dokument potwierdzający uprawnienia do podpisania oferty (o ile nie wynika to z dokumentów dołączonych do oferty) lub w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2. lit c) niniejszej części. e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Warunki umowy określają wzory umowy stanowiące załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ. Umowa wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (art.139 ust.2 ustawy Pzp). 2. Zmiany istotne postanowień umowy dotyczące zakresu przedmiotu umowy, warunków realizacji usługi mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) Wystąpienia całkowitej szkody w pojeździe (dotyczy zadań od nr 3 do 7); b) Zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do umowy; c) Zaistnienia okoliczności z przyczyn obiektywnych, niezależnych od stron niniejszej umowy, które uniemożliwiają dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, a w szczególności w sytuacji wystąpienia siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się nieprzewidziane wydarzenia, które występują niezależnie od woli stron i po zawarciu umowy, w którym strona nie będzie mogła zapobiec przy zastosowaniu należytej staranności, udaremniającej całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań z umowy, jak np. pożar, powódź, strajki, wojnę. Nie uznaje się za siłę wyższą brak siły roboczej, materiałów, surowców, chyba, że jest to spowodowane siłą wyższą. 3. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niezmieniającym istotnych postanowień w stosunku do treści oferty. 4. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnego aneksu, zmiany w zapisach umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 33. Baza Lotnictwa Transportowego, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, pokój nr 230.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2016 godzina 09:30, miejsce: 33. Baza Lotnictwa Transportowego, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, pokój nr 118.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów - Wykaz pojazdów wraz z planowaną liczbą pojazdów przeznaczonych do naprawy zawiera załącznik nr 2 A do SIWZ. Określenie przewidywanej ilości usług oraz zakresu napraw zawiera załącznik nr 3 A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas oczekiwania na przyjęcie pojazdu do naprawy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych - Wykaz pojazdów wraz z planowaną liczbą pojazdów przeznaczonych do naprawy zawiera załącznik nr 2 B do SIWZ. Określenie przewidywanej ilości usług oraz zakresu napraw zawiera załącznik nr 3 A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas oczekiwania na przyjęcie pojazdu do naprawy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych (pożarniczych)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych (pożarniczych). Szczegółowy wykaz pojazdów stanowi formularz cenowy - załącznik nr 2 C do SIWZ. W ramach przeglądu pojazdów ciężarowych - specjalnych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności szczegółowo określonych w załączniku nr 3 B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania usługi - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie przeglądów zabudowy na pojazdach wojskowej straży pożarnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów zabudowy na pojazdach wojskowej straży pożarnej. Szczegółowy wykaz pojazdów stanowi formularz cenowy - załącznik nr 2 D do SIWZ. W ramach przeglądu zabudowy na pojazdach wojskowej straży pożarnej, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności szczegółowo określonych w załączniku nr 3 C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania usługi - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych marki Mercedes- Benz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych marki Mercedes- Benz. Szczegółowy wykaz pojazdów stanowi formularz cenowy - załącznik nr 2 E do SIWZ. W ramach przeglądu pojazdów ciężarowych - specjalnych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności szczegółowo określonych w załączniku nr 3 D do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas oczekiwania na przystąpienie Wykonawcy do przeglądu, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych marki Volvo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych marki Volvo. Szczegółowy wykaz pojazdów stanowi formularz cenowy - załącznik nr 2 F do SIWZ. W ramach przeglądu pojazdów ciężarowych - specjalnych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności szczegółowo określonych w załączniku nr 3 E do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas oczekiwania na przystąpienie Wykonawcy do przeglądu, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie przeglądu pojazdu ciężarowego - specjalnego marki Man TGM..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu pojazdu ciężarowego - specjalnego marki Man TGM. Szczegółowy wykaz z pojazdem stanowi formularz cenowy - załącznik nr 2 G do SIWZ. W ramach przeglądu pojazdów ciężarowych - specjalnych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności szczegółowo określonych w załączniku nr 3 F do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas oczekiwania na przystąpienie Wykonawcy do przeglądu, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.