Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Lublin: Przebudowa istniejących dróg, parkingów i chodników na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku
Numer ogłoszenia: 206848 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum na Majdanku , Droga Męczenników Majdanka 67, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-61 7442647, fax. 0-81 7440526.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Muzeum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejących dróg, parkingów i chodników na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących dróg, parkingów i chodników na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie przy ul. Droga Męczenników Majdanka 67. 2.Szczegółowy zakres robót określony został w załączonych do SIWZ: 45- Dokumentacji projektowej - stanowiącego Załącznik Nr 2, - Przedmiarze robót - stanowiącego Załącznik Nr 3, - Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących Załącznik Nr 4,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy: a)spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, b)nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, c)których przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, d)posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania niniejszego zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy w okresie określonym w § 7 ust. 1 pkt e), wykonali minimum jedno zamówienie, odpowiadające rodzajem i wartością określonemu przedmiotowi niniejszego zamówienia. 2.Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych w ust.1, podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp oraz nie spełniający wymagań SIWZ. 3.Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 i 2 oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik Nr 7 i 8 , dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 oraz pozostałe wymagania SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, należy złożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. c)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: d)wykaz osób (minimum 2 osoby), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578) oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jedna z osób kierujących robotami powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami na obiektach zabytkowych lub wykazać się, co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowy przy obiektach zabytkowych (w tym celu należy załączyć do oferty pisemne oświadczenia o posiadanym doświadczeniu zawodowym). Kopie ww. dokumentów należy dołączyć do oferty. e)wykaz wykonanych prac w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łącznej wartości (sumowanej w okresie jednego roku), co najmniej 500 tys. złotych brutto, przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie ze wzorem stanowiacym Załącznik nr 6 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. f)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniej niż 500 tys. złotych. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 900 tys. złotych. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzezczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 1 lit. a), winien przedłożyc dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1 lit. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.majdanek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Muzeum na Majdanku
Dr. Męczenników Majdanka 67
20-325 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowe Muzeum na Majdanku Dr. Męcz. Majd. 67 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa dla Straży Miejskiej Miasta Lublin pojazdu służbowego z zabudową
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy nawierzchni ul. Konstantynów w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Produkty lecznicze zawierające substancje czynną Lebrykizumabum finansowany w ramach programu lekowego B.124 leczenie chorych z atopowym zapaleniem skóry.
- ZZP.260.1.26.2025_Dostawa i montaż platform dla osób ze szczególnymi potrzebami (ograniczoną mobilnością) wraz z usługą serwisową na obiektach MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 106268B Gajowniki - Kolonia Czaplino w gminie Choroszcz
- Remont drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Piotrowice
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Koniecpolu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gidle w 2025 r.- postępowanie nr 2
- "Budowa parkingu przy ul. M. C. Skłodowskiej w Leżajsku"
- Remont drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej w Zagrodnie przy numerach od 3 do 10 oraz drogi asfaltowej w miejscowości Zagrodno działka nr 100
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.