eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinOchrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Będzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Będzin: Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Będzinie
Numer ogłoszenia: 20676 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Będzinie , ul. Sączewskiego 23, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 3638128, faks 032 3688160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Będzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia oraz wykonywanie dodatkowych zadań na zasadach i warunkach określonych w: -Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (DzU z 2005 r. nr 145, poz. 1221) wraz z aktami wykonawczymi, I.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował całodobową, stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia w budynkach Sądu Rejonowego: a) w Będzinie przy ul. Sączewskiego nr 23 - w godz. od 7.30 do godz. 15.30 przez 2 pracowników ochrony - w tym 1 licencjonowany; w godz. 15.30 do godz. 7.30 przez 1 pracownika ochrony. Soboty, niedziele i dni wolne od pracy - 1 pracownik ochrony całodobowo. b) w Będzinie przy ul. Królowej Jadwigi nr 2 - w godz. od 7.30 do godz. 15.30 przez 1 licencjonowanego pracownika ochrony; w godz. 15.30 do godz. 7.30 przez 1 pracownika ochrony. Soboty, niedziele i dni wolne od pracy - 1 pracownik ochrony całodobowo. oraz stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku Sądu Rejonowego w Będzinie przy ul. Sączewskiego 27 w godz. urzędowania sądu przez 1 licencjonowanego pracownika ochrony tj. - poniedziałki - od godz. 7.30 do godz. 17.00 - wtorek- piątek - od godz. 7.30 - do godz. 15.30 - soboty - w przypadku wyznaczenia ich dniami pracy Sądu, w określonych godzinach. Zakres zadaniowy: -Ochronę terenu Zamawiającego oraz obiektu na nim zlokalizowanego. -Całodobowa obsługa urządzeń monitorujących. -Kontrola ruchu osób wchodzących i wychodzących z budynku Sądu. -Zabezpieczenie wszystkich pomieszczeń przed dostaniem się na teren osób nieupoważnionych -Nie dopuszczanie do wynoszenia lub wywożenia z budynku mienia bez zgody pisemnej Zamawiającego. -Zabezpieczenie przed działaniem na terenie obiektu osób zakłócających porządek publiczny. -Niezwłoczne powiadomienie Policji w razie usiłowania dokonania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji. -Niezwłoczne powiadomienie Pogotowia Ratunkowego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku. -Niezwłoczne powiadomienie Straży Pożarnej w razie wystąpienia pożaru lub stwierdzenia próby podpalenia. -Niezwłoczne powiadomienie Pogotowia Gazowego, w razie stwierdzenia wybuchu gazu, awarii instalacji gazowej. -Informowanie przedstawicieli zamawiającego o wszystkich zaistniałych awariach. Dokonywanie obchodu ochroniarskiego budynku w celu skontrolowania prawidłowego zamknięcia wszystkich okien i wejść w tym patrolowanie również pomieszczeń na III piętrze budynku przy ul. Sączewskiego 27 (przejście służbowe wewnątrz budynku). -Prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnionej służby, imiona i nazwiska osób przebywających na obiekcie chronionym. -Wpuszczanie pracowników zamawiającego i interesantów na teren obiektu po uprzednim okazaniu wezwań, zawiadomień lub uzasadnieniu przybycia. -Dopilnowanie by osoby wchodzące na teren obiektu nie były uzbrojone, poza osobami posiadającymi ustawowe upoważnienia do noszenia broni. -Podejmowanie wszelkich innych niezbędnych czynności mających na celu zapewnienie prawidłowej realizacji umowy. -Nie wpuszczanie na teren budynku osób pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. -Ochrona fizyczna pracowników Sadu w przypadku zagrożenia ich bezpieczeństwa. -Współdziałanie z policją sądową i udzielanie pomocy na jej prośbę w razie zagrożenia bezpieczeństwa pracowników Sądu. -Obecność na salach rozpraw w wypadku konieczności przywrócenia porządku w trakcie trwania wokandy. -Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie. -Zobowiązanie do ochrony danych osobowych. -Przedstawienie w formie pisemnej struktury służb ochrony a także zakresów czynności i obowiązków poszczególnych pracowników ochrony. -Bieżące aktualizowanie Planów Ochrony i Planu Zabezpieczenia Technicznego Obiektu. -Prowadzenie magazynu przechowywania przedmiotów niebezpiecznych i bagaży wnoszonych do sądu. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ i umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.2.1. poprzez niezbędne doświadczenie dla realizacji zadania rozumie się wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub zawarli i obecnie wykonują co najmniej 3 kontrakty odpowiadające swym rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości rocznej nie mniejszej niż 200.000,00 brutto każda. Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonywane należycie - referencje. 1.2.2. przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaangażują po jednej osobie na zmianę podczas godz. urzędowania sądu, posiadającą licencję pracownika ochrony I stopnia do ochrony osób i mienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą, że: 1.3.1. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w wysokości minimum 1 000 000 PLN. 1.4 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt IV ust. .1.1 oraz 1.4 musi spełnić każdy z uczestników konsorcjum . W odniesieniu do pozostałych warunków określonych w pkt. IV ust. od 1.2 do 1.3 mogą spełniać łącznie, przy czym w odniesieniu do sumy ubezpieczenia OC, ubezpieczeniem musi być objęta działalność konsorcjum. Ocena spełniania warunków Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie V niniejszej SIWZ. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie IV SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy PZP., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP. (dotyczy podmiotów zbiorowych) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; f) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej odjętej zamówieniem publicznym; g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub zawarli i obecnie wykonują co najmniej 3 kontrakty odpowiadające swym rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości rocznej nie mniejszej niż 200.000,00 brutto każda, z podaniem dat wykonania usługi jak i nazw odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonywane należycie - referencje. (wzór wykazu stanowi zał. nr 3 do SIWZ); i) wykaz co najmniej 12 osób posiadających co najmniej 6-miesięczny staż pracy na stanowisku pracownika ochrony, w tym min. 6 osób posiadających na dzień terminu składania ofert licencję pracownika ochrony co najmniej I stopnia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie licencji, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór wykazu stanowi zał. nr 4 do SIWZ); j) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności. Wymaga się, aby łącznie z polisą załączone zostały dokumenty potwierdzające istnienie i zakres stosunku ubezpieczenia, w tym związane z umową ubezpieczenia ogólne warunki ubezpieczenia, załączniki i aneksy. 2. Dokumenty wymienione powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty nie sporządzone w języku polskim należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt IV lit. b), d), e) SIWZ zastosowanie mają przepisy § 2 ust 3 i odpowiednio ust 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DzU z 2006r. nr 87 poz. 605) 5. Uczestnicy konsorcjum dokumenty wymienione w pkt V lit. a), h), i), j) mogą spełniać łącznie. W odniesieniu do sumy ubezpieczenia OC, ubezpieczeniem musi być objęta działalność konsorcjum. W odniesieniu do dokumentów lit. b), c), d), e), f) muszą złożyć wszyscy oddzielnie. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2) w przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Będzinie Sekcja Gospodarcza ul. Sączewskiego 23 42-500 Będzin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Będzinie ul. Sączewskiego 23 42-500 Będzin pokój 320.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.