Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Kielce: Zakup niszczarek
Numer ogłoszenia: 206766 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia na Potrzeby Sił Pokojowych, ul. Wojska Polskiego 300, 25-205 Kielce, woj. świętokrzyske, tel. 041 3174300, fax 041 3174330.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup niszczarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarka dokumentów ( niszczenie papieru klasy S2, stopień bezpieczeństwa II, cięcie dyskietek, kruszenie CD-ROM, cięcie kart plastykowych), pojemność kosza min 30l, min 3 lata gwarancji, min 3 kartki szt. 1 Niszczarka dokumentów ( klasa bezpieczeństwa V, niszcząca na miał papierowy lub tnąca na paski o maksymalnych wymiarach 1,5 x 25 mm), pojemność kosza min 30l, 3 lata gwarancji szt. 5
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium .,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryteria oceny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2006r. nr 164 poz.1163 z póżn. zm.), Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest dołączyć do niej: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych prawem zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) dokumenty ( foldery reklamowe ) potwierdzające spełnienie minimalnych wymagań dla poszczególnych niszczarek określone w załączniku 4 oraz załączniku 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielce ul. Wojska Polskiego 300 budynek komendy pokój 107.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 11:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kielcach ul Wojska Polskiego 300 w kancelarii jawnej CSNPSP nie później niż do dnia 06.11.2007. do godz.11,45.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą zestawu odczynników do wyznaczania miana fizycznego i funkcjonalnego wektora lentiwirusowego dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów szpitala
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE w ramach projektu pn."Projekt Doradztwa Energetycznego".
- "Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w 2026"
- Wykonanie robót budowlano-montażowych dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń, sal pacjentek oraz dostawa niezbędnego wyposażenia Kliniki Położnictwa i Ginekologii WSzZ w Kielcach"
- Organizacja szkoleń, warsztatów wyjazdowych dla II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach w ramach projektu pn. "Śniadek 4 ever"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





