To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-30
Opole: PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI dla 10 uczestników ( 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu )
Numer ogłoszenia: 206753 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187801 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. majora Hubala 21, 45-266 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4422929, faks 077 4422928.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI dla 10 uczestników ( 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu ).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia zamkniętego pn. PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI dla 10 uczestników ( 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu ) realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie j; Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych; projektu pn. HERKULES. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy i umiejętności wymaganych w pracy na stanowisku pracownika w dziele księgowym. Program szkolenia obejmuje 200 godzin szkolenia w tym: nie więcej niż 50 godzin teorii i nie mniej niż 150 godzin praktyki. Godzina kursu w części teoretycznej i praktycznej liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, z tym, że przerwy mogą być ustalane elastycznie. Godziny zajęć praktycznych u pracodawców powinny być równe godzinom zegarowym, przerwy zgodne z wymaganiami stanowiska pracy. Program szkolenia powinien obejmować następujące tematy: Zajęcia teoretyczne: Podstawy rachunkowości, Podatek od towarów i usług, Faktury VAT, Podatek dochodowy od osób fizycznych, Podatek dochodowy od osób prawnych, Książka przychodów i rozchodów, Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, Ewidencja środków pieniężnych, Ewidencja rozrachunków, Ewidencja kapitałów własnych, Ewidencja materiałów i towarów, Ewidencja kosztów, Wynik finansowy i zamkniecie ksiąg, Inwentaryzacja, Sprawozdania finansowe Zajęcia praktyczne - warsztaty praktyczne z wykorzystaniem programu Symfonia Zasady obsługi systemu finansowo-księgowego - praca w programie Symfonia Finanse i Księgowość Premium Rodzaje podatków, opłat, przypisanie do poszczególnych grup klasyfikacyjnych Omówienie wzorów deklaracji VAT, sporządzenie miesięcznej deklaracji VAT Wystawianie i korygowanie przykładowych faktur Prezentacja dokumentowania wewnątrzwspólnotowej dostawy i nabycia Budowanie firmy Sporządzenie listy płac (rozliczanie wynagrodzeń, przychodów, darowizn praca z programem Symfonia Finanse i Księgowość Premium Rozliczanie wynagrodzeń, przychodów, darowizn - praca z programem Symfonia Finanse i Księgowość Premium Naliczanie odsetek za zwłokę, nadpłaty w podatkach - praca z programem Symfonia Finanse i Księgowość Premium Wprowadzenie planu kont, bazy kontrahentów Sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat Zaksięgowanie bilansu otwarcia/obrotów rozpoczęcia utworzonej firmy Księgowanie bieżących operacji gospodarczych (faktury zakupu, wyciągi bankowe, kasa, tworzenie i zapisywanie kopii bezpieczeństwa, import eksport bazy danych firmy) Wprowadzenie do pracy z programem Symfonia Środki Trwałe Premium Przygotowywanie dokumentów, wprowadzenie środków trwałych do Symfonii Ustalanie miesięcznych odpisów, analiza tabeli amortyzacyjno-umorzeniowej Księgowanie w Symfonia FK dokumentów związanych ze środkami trwałymi Przykłady dokumentów związanych z obrotem i ewidencją środków pieniężnych Sporządzanie KP, KW, raportu kasowego Omówienie wzorów dokumentów związanych z rozrachunkami (rozliczenie zaliczki, polecenie wyjazdu służbowego, faktury) Rozrachunki z US i ZUS-DRA Ustalanie różnic kursowych z rozrachunków, odsetek naliczonych za zwłokę w płatnościach Wycena, ewidencja zakupu materiałów i towarów-przykładowe zadania Wewnątrzwspólnotowe nabycie i dostawa, prezentacja na schematach Ewidencja kosztów w układzie rodzajowym i kalkulacyjnym - przykładowe zadania Klasyfikacja kosztów do poszczególnych kont Budowa planu kont dla wybranych typów działalności Zamknięcie ksiąg, bilans zamknięcia. Ustalenie wyniku podatkowego na podstawie ewidencji księgowej -CIT Księgowanie wyniku finansowego roku poprzedniego Przeprowadzenie inwentaryzacji, prezentacja ujęcia w księgach handlowych Wypełnianie przykładowych sprawozdań finansowych Analiza poprawności wprowadzonych danych księgowych Sporządzanie rachunku zysków i strat, bilansu Dochód/strata podatkowa, wskazanie rozbieżności. Zagadnienia organizacyjne: Szkolenie ( zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyka ) realizowane będzie na terenie miasta Opola w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd autobusami MZK;Planowany termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia: Zamawiający ustali termin rozpoczęcia i zakończenia szklenia po rozstrzygnięciu przetargu - przed podpisaniem umowy szkoleniowej. Jednostka szkoleniowo musi dostosować się do terminu zaproponowanego przez Zamawiającego.Zajęcia (zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyka) realizowane będą od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00 w wymiarze minimum 30 godzin tygodniowo. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, przewiduje możliwość zmiany tylko i wyłącznie godzin szkolenia, a nie dni. Nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy godzinami zajęć teoretycznych celem skrócenia zajęć w danym dniu. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia harmonogramu szkolenia w dniu podpisania umowy. Harmonogram nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia oraz egzamin wewnętrzny.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić co najmniej 3 prowadzących szkolenie, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie współfinansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie j; Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych; projektu pn. HERKULES.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Instytut Szkolenia Ekonomiczno - Prawnego A. Woźniak, R. Bernacki Spółka Jawna, ul. Ozimska 48 lok. 51, 45-369 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 945,00
Oferta z najniższą ceną: 945,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3639,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 r. - mięso, wędliny - cz I.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 r. - nabiał, mrożonki, trwałe, dodatki - cz. I
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń chłodniczych specjalistycznych wraz z wyposażeniem.
- Usługa sportowo - rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników USK w Opolu.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie zadaniem pn."Rozbudowa drogi krajowej nr 46 polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej na odc. Ozimek - Grodziec"
- D/90/2025 Zakup 30 szt. licencji (dożywotnich/bezterminowych) na oprogramowanie wspierające pracę placówek medycznych na cele dydaktyczne w procesie kształcenia studentów (...)
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt "Cyberbezpieczna Gmina Domanice" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - postępowanie drugie
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów w ramach projektu pn. "Kształtowanie Zawodowych Umiejętności: Rudzki Model Edukacji" - część 3.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





