Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Inowrocław: Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 206739 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 3 do zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LOGON S.A., Ul. Piotrowskiego 7-9, 85-098 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1707,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2098,38
Oferta z najniższą ceną: 2098,38 / Oferta z najwyższą ceną: 2098,38
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot postępowania stanowi udzielenie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego objętego zawartą z wykonawcą zamówienia podstawowego, którego udzielono w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w pkt. 4 SIWZ. Wykonawcą zaproszonym, na postawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia uzupełniającego jest wykonawca zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju dostaw i nie przekraczają 20% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie usług w zakresie montażu i utrzymania elementów oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Inowrocławia wraz z ich przechowaniem
- Modernizacja budynku przy ul. Kilińskiego 5 w Inowrocławiu
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w 2025 roku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji, rozbudowy i budowy oświetlenia na terenie Miasta Inowrocławia
- Naprawa kostki brukowej na placu parkingowo manewrowym JRG-2 , w tym naprawa odwodnienia liniowego przed budynkiem
- Dostawa dwóch torów wizyjnych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczna Gmina Dąbrowa".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup wyposażenia dla SP im. Ludwika Kupczyka w Seredzicach
- "Zakup sprzętu oraz oprogramowania wraz z usługą wdrożenia w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd "
- Zakup urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu pn. ,,Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Domaniewice"
- "Dostawa sprzętu komputerowego do budynku Urzędu Gminy Czernica z podziałem na dwie części"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





