Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Jelenia Góra: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Jelenia Góra
Numer ogłoszenia: 206638 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, faks 075 7546159.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Jelenia Góra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych i nieuszkodzonych materiałów eksploatacyjnych (tonery, atramenty, tusze, kartridże, bębny), oryginalnie zapakowanych do kserokopiarek, drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz ploterów producentów: HEWLETT - PACKARD i LEXMARK użytkowanych w pomieszczeniach Urzędu Miasta Jelenia Góra.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; e) akceptują warunki zawarte w specyfikacji. f) udokumentują wykonanie co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Ponadto: Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) udokumentować, że w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie spełnia warunki art. 22 ust. 1 i 24 ust.1, 2 ustawy, c) spełniać razem wymagania, dotyczące potencjału ekonomicznego oraz technicznego, d) podpisać ofertę w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony formularz oferty, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego i potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy oferent jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. e) oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ustawy, f) wykaz wykonywanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, g) zaakceptowany projekt umowy, h) certyfikat ISO IEC 19752 lub równoważny dla procesu produkcji tonerów do drukarek laserowych, i) polisa ubezpieczeniowa (lub inny dokument ubezpieczenia), potwierdzająca ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia przez Wykonawcę działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł. 2. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum dokument wymieniony w punkcie 1 b, c oraz d winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 b, c i d, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub zamieszkanie, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 b, c i d, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 b, c, d są składane w formie oryginału odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w punkcie 1 b, c d, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 6. Załączniki do niniejszej specyfikacji winny zostać wypełnione (lub przepisane z zachowaniem formy i treści oraz wypełnione) bez dokonywania jakichkolwiek zmian. 7. Wszystkie wymagane dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Ofertę i wszystkie załączone dokumenty powinny odpowiednio podpisać lub poświadczyć za zgodność z oryginałem osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy ujawnione w rejestrze lub ewidencji. 8. W przypadku ustanowienia pełnomocnika, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. Projekt umowy winien być zaakceptowany przez Wykonawcę w całości bez dokonywania jakichkolwiek zmian. 11. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów, oświadczeń itd., zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający na podstawie art. 24 ustawy wykluczy z postępowania Wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu, a ich oferty uzna za odrzucone. 12. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów pomimo wyznaczenia dodatkowego terminu na ich uzupełnienie spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art.26 ust.3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Jeleniej Górze, Pl. Ratuszowy 58, pok. nr 303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta w Jeleniej Górze, Pl. Ratuszowy 58, pok. nr 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- UDOSTĘPNIENIE SPECJALISTYCZNEGO OPROGRAMOWANIA DO OBSŁUGI PROJEKTU EDUKACYJNEGO W MODELU SAAS ("SOFTWARE-AS-A-SERVICE")
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
- Lekki samochód typu mikrobus do przewozu osób i sprzętu na potrzeby ochrony przeciwpożarowej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze
- Remont drogi DK30 w jeleniej Górze
- EW Olcza, EW Kuźnice - wykonanie sieci geodezyjnych
- Zakup i dostawa używanego pojazdu ciężarowego typu wywrotka
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2025-2026
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa tuszy i tonerów przez okres 24 miesięcy
- SZP/243-108/2025 Umowa ramowa na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Politechniki Wrocławskiej
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.