Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Warszawa: Zespół Szkół Nr 106 przy ul. Van Gogha 1 - modernizacja i polepszenie parametrów technicznych obiektu
Numer ogłoszenia: 206567 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy , ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, fax. 022 5103189.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zespół Szkół Nr 106 przy ul. Van Gogha 1 - modernizacja i polepszenie parametrów technicznych obiektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zamówienia publicznego pn.: Zespół Szkół Nr 106 przy ul. Vincenta van Gogha 1 - modernizacja i polepszenie parametrów technicznych obiektu, obejmujące roboty związane z instalacją klimatyzacji (w tym dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych) oraz instalacją elektryczną dla układu klimatyzacji sal wykładowych, korytarza i sali gimnastycznej, a nadto instruktażem w zakresie obsługi urządzeń. 1. W ramach przedmiotu umowy zgodnie z dokumentację projektową należy wykonać: a) Montaż systemu instalacji klimatyzacji, osobnej dla każdego z pomieszczeń: dla sal wykładowych-35 zestawów, korytarza - 6 zestawów i sali gimnastycznej-6 zestawów. Jednostki zewnętrzne będą montowane na stalowych konstrukcjach 40 cm ponad dachem zaś jednostki wewnętrzne będą przymocowane do stropów pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany jest dochować szczególnej staranności przy przejściach przez warstwy pokrycia dachowego i wykonać bardzo starannie zabezpieczenia przed możliwością przedostawania się wilgoci oraz zabezpieczyć pokrycia papowe przed uszkodzeniem i odkształceniem. b) Urządzenia wewnętrzne i zewnętrzne winny być połączone instalacją chłodniczą z rur miedzianych miękkich: ciecz - śr. 9,5mm, gaz - śr.15,9mm zaizolowanych termicznie otuliną grub. 10mm. c) Instalację odprowadzenia skroplin z rur polietylenowych - o średnicy wew. 25 mm i średnicy zew. 32mm, podłączając ją do kanałów zbiorczych z PCV Dn 50 i doprowadzić do najbliższego pionu kanalizacyjnego. d) Wewnętrzne instalacje elektryczne dla układu klimatyzacji sal wykładowych, korytarza i sali gimnastycznej: układ zasilania klimatyzacji, rozbudowa istniejącej rozdzielni głównej rg o dodatkową szafę rozdzielczą fa 4, piętrowe tablice rozdzielcze zasilania odbiorów klimatyzacyjnych, koryta kablowe dla prowadzenia wlz-tów i instalacji odbiorczych, instalacje odbiorcze dla klimatyzacji (zasilanie jednostek zewnętrznych) ochrona odgromowa, ochrona przeciwporażeniowa, ochrona przeciwprzepięciowa, ochrona przeciwpożarowa. e) dokumentację powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej, 2. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszej umowy został określony w: a/ kompleksowej wielobranżowej dokumentacji budowlano-wykonawczej, b/ przedmiarach robót; c/ specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; d/ wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niniejszej umowie, e/ załączniku nr 10 do siwz zawierającym kserokopie dokumentacji projektowo- kosztorysowej. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych i 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne. Wartość zamówienia: powyżej 206 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20-4, 45.31.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655). 2. Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednym zamówieniem odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 500 tys. złotych brutto w dowolnym obiekcie budowlanym. Warunek, o którym mowa powyżej, musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych inwestycji wg załącznika nr 4 z podaniem terminu i miejsca wykonania oraz potwierdzony dokumentami, z których wynika, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3. Wykonawca musi wykazać posiadanie w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 4. Wykonawca musi wykazać, że osoba mająca objąć kierownictwo budowy, posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia, t.j. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej oraz posiada aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jedn. z późn. zm.) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty złożone wraz z ofertą, według formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 500 tys. złotych brutto w dowolnym obiekcie budowlanym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, h) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę mającą objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia t.j. uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 - tekst jedn. z póżn. zm.), i) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, pok. 137.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, pok. 137, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.10.2008.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KIZP/12/2025 Dostawa sprzętu komputerowego
- Remont murów regulacyjnych w m. Jugów w korycie Jugowskiego Potoku, mury na wys. bud. 90 -139
- Dostawa artykułów spożywczych
- wykonanie robót budowlanych lokali mieszkalnych w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Warszawie, w lokalizacjach ul. Dzika 48 B (8 lokali) i ul. Dzika 52 C (8 lokali) w Ząbkach, powiat wołomiński.
- Dostawa przetwornika światłowodowego z processingiem
- "Remont elewacji frontowych (od strony ul. Senatorskiej w Warszawie) budynków nr 2, 3, 4, 5",
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA I MONTAŻ WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Przygotowanie pomieszczenia dla usytuowania węzła cieplnego w budynku AST w Krakowie przy ul. Straszewskiego 21-22 wraz z wykonaniem niezbędnych robót sanitarnych, elektrycznych i wykończeniowych
- SVA/4620-326/2025: Remont kotłowni gazowej o mocy 2x240 kW w budynku nr 2 wraz z zewnętrzną instalacją c.o. i c.w.u. do budynku nr 1 na terenie kompl. wojskowego w m. Wólka Gościeradowska
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy wraz ze sztucznym zimowiskiem na dz. ew. nr 592/1 obręb Chocieszów (IV)
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Altanka
- Rewitalizacja budynków poprzemysłowych Żyrardowa - XIX-wiecznej Osady Fabrycznej (w zakresie odnowienia i termomodernizacji budynków użyteczności publicznej)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.