eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa mebli zad. 1 - Meble dla Przychodni Specjalistycznej zad. 2 - Meble dla Działu Finansowo- Księgowego zad. 3 - Meble dla Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej zad. 4 - Meble dla Oddziału Kardiochirurgii zad. 5 - Meble dla Działu Zamówień Publicznych zad. 6 - Meble dla Działu Informatyki zad. 7 - Meble dla Oddziału Kardiologii w Cieszynie zad. 8 - Meble dla III Oddziału Kardiologii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Katowice: Dostawa mebli zad. 1 - Meble dla Przychodni Specjalistycznej zad. 2 - Meble dla Działu Finansowo- Księgowego zad. 3 - Meble dla Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej zad. 4 - Meble dla Oddziału Kardiochirurgii zad. 5 - Meble dla Działu Zamówień Publicznych zad. 6 - Meble dla Działu Informatyki zad. 7 - Meble dla Oddziału Kardiologii w Cieszynie zad. 8 - Meble dla III Oddziału Kardiologii
Numer ogłoszenia: 20655 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 359 84 07, faks 32 202 95 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli zad. 1 - Meble dla Przychodni Specjalistycznej zad. 2 - Meble dla Działu Finansowo- Księgowego zad. 3 - Meble dla Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej zad. 4 - Meble dla Oddziału Kardiochirurgii zad. 5 - Meble dla Działu Zamówień Publicznych zad. 6 - Meble dla Działu Informatyki zad. 7 - Meble dla Oddziału Kardiologii w Cieszynie zad. 8 - Meble dla III Oddziału Kardiologii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli zad. 1 - Meble dla Przychodni Specjalistycznej zad. 2 - Meble dla Działu Finansowo- Księgowego zad. 3 - Meble dla Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej zad. 4 - Meble dla Oddziału Kardiochirurgii zad. 5 - Meble dla Działu Zamówień Publicznych zad. 6 - Meble dla Działu Informatyki zad. 7 - Meble dla Oddziału Kardiologii w Cieszynie zad. 8 - Meble dla III Oddziału Kardiologii Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik 2b i 4 (w odniesieniu do zadania nr 7 ) do SIWZ. 3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1 W odniesieniu do zadania nr 7 Opis przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców; 3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: - w przypadku zmiany ustawowych stawek podatków lub należności administracyjno - prawnych ( w szczególności: podatek VAT i inne, cło). - w przypadku nadzwyczajnej zmiany warunków spełnienia postanowień umowy ( w szczególności znaczącej zmiany kursów walut) co groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 2. zmiany przedmiotu zamówienia , nie powodującej rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych , bądź lepszych parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie nie wyższej od podanej w ofercie Wykonawcy. - w przypadku zmiany na inny produkt tzn. o identycznych lub lepszych parametrach, lecz innej nazwie handlowej, w przypadku braku, zmiany ilości, zmiany ceny z korzyścią dla Zamawiającego (cena niższa).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www2.bip.gcm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM MEDYCZNE im. prof. Leszka Gieca 40-635 Katowice ul. Ziołowa 45/47,pok.50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM MEDYCZNE im. prof. Leszka Gieca 40-635 Katowice ul. Ziołowa 45/47,pok.50.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad. 1 - Meble dla Przychodni Specjalistycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 1 - Meble dla Przychodni Specjalistycznej3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad. 2 - Meble dla Działu Finansowo- Księgowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 2 - Meble dla Działu Finansowo- Księgowego 3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad. 3 - Meble dla Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 3 - Meble dla Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad. 4 - Meble dla Oddziału Kardiochirurgii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 4 - Meble dla Oddziału Kardiochirurgii3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad. 5 - Meble dla Działu Zamówień Publicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 5 - Meble dla Działu Zamówień Publicznych3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zad. 6 - Meble dla Działu Informatyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 6 - Meble dla Działu Informatyki3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zad. 7 - Meble dla Oddziału Kardiologii w Cieszynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 7 - Meble dla Oddziału Kardiologii w Cieszynie3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zad. 8 - Meble dla III Oddziału Kardiologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 8 - Meble dla III Oddziału Kardiologii 3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-7, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.