Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-08
Katowice: Dostawa mebli
zad. 1 - Meble dla Przychodni Specjalistycznej
zad. 2 - Meble dla Działu Finansowo- Księgowego
zad. 3 - Meble dla Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej
zad. 4 - Meble dla Oddziału Kardiochirurgii
zad. 5 - Meble dla Działu Zamówień Publicznych
zad. 6 - Meble dla Działu Informatyki
zad. 7 - Meble dla Oddziału Kardiologii w Cieszynie
zad. 8 - Meble dla III Oddziału Kardiologii
Numer ogłoszenia: 20655 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 359 84 07, faks 32 202 95 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli zad. 1 - Meble dla Przychodni Specjalistycznej zad. 2 - Meble dla Działu Finansowo- Księgowego zad. 3 - Meble dla Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej zad. 4 - Meble dla Oddziału Kardiochirurgii zad. 5 - Meble dla Działu Zamówień Publicznych zad. 6 - Meble dla Działu Informatyki zad. 7 - Meble dla Oddziału Kardiologii w Cieszynie zad. 8 - Meble dla III Oddziału Kardiologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli zad. 1 - Meble dla Przychodni Specjalistycznej zad. 2 - Meble dla Działu Finansowo- Księgowego zad. 3 - Meble dla Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej zad. 4 - Meble dla Oddziału Kardiochirurgii zad. 5 - Meble dla Działu Zamówień Publicznych zad. 6 - Meble dla Działu Informatyki zad. 7 - Meble dla Oddziału Kardiologii w Cieszynie zad. 8 - Meble dla III Oddziału Kardiologii Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik 2b i 4 (w odniesieniu do zadania nr 7 ) do SIWZ. 3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1 W odniesieniu do zadania nr 7 Opis przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców; 3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: - w przypadku zmiany ustawowych stawek podatków lub należności administracyjno - prawnych ( w szczególności: podatek VAT i inne, cło). - w przypadku nadzwyczajnej zmiany warunków spełnienia postanowień umowy ( w szczególności znaczącej zmiany kursów walut) co groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 2. zmiany przedmiotu zamówienia , nie powodującej rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych , bądź lepszych parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie nie wyższej od podanej w ofercie Wykonawcy. - w przypadku zmiany na inny produkt tzn. o identycznych lub lepszych parametrach, lecz innej nazwie handlowej, w przypadku braku, zmiany ilości, zmiany ceny z korzyścią dla Zamawiającego (cena niższa).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www2.bip.gcm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM MEDYCZNE im. prof. Leszka Gieca 40-635 Katowice ul. Ziołowa 45/47,pok.50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM MEDYCZNE im. prof. Leszka Gieca 40-635 Katowice ul. Ziołowa 45/47,pok.50.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad. 1 - Meble dla Przychodni Specjalistycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 1 - Meble dla Przychodni Specjalistycznej3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad. 2 - Meble dla Działu Finansowo- Księgowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 2 - Meble dla Działu Finansowo- Księgowego 3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad. 3 - Meble dla Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 3 - Meble dla Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad. 4 - Meble dla Oddziału Kardiochirurgii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 4 - Meble dla Oddziału Kardiochirurgii3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad. 5 - Meble dla Działu Zamówień Publicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 5 - Meble dla Działu Zamówień Publicznych3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zad. 6 - Meble dla Działu Informatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 6 - Meble dla Działu Informatyki3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zad. 7 - Meble dla Oddziału Kardiologii w Cieszynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 7 - Meble dla Oddziału Kardiologii w Cieszynie3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zad. 8 - Meble dla III Oddziału Kardiologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 8 - Meble dla III Oddziału Kardiologii 3.2 (1) W odniesieniu do zadania nr 1,2,3,4,7,8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonych mebli w odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego (2) W odniesieniu do zadania nr 5,6 Zamawiający dokona we własnym zakresie montażu mebli dostarczonych przez Wykonawcę do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać pomiarów z natury elementów do zabudowy (4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wzorniki dla ustalenia odpowiednio - kolorystyki mebli - wzorów tkanin - rodzajów sklejek (5) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki mebli, wzorów tkanin, rodzajów sklejek (odpowiednio) po zawarciu umowy, na podstawie dostarczonych wzorników (6) Osobą upoważnioną do w/w czynności ze strony Zamawiającego jest Kierownik odpowiedniej jednostki organizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 39.15.70.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-7, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa roztworu osoczozastępczego do przechowywania i zawieszania KKP
- Dostawa sprzętu do modelarni
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie bonów towarowych (w postaci papierowej ze znakiem wodnym lub hologramem) dla pracowników Katowickiego Centrum Onkologii
- Druk i kolportaż informatora miejskiego "Nasze Katowice" (2026).
- Adaptacja pomieszczeń w ramach projektu pn. "Potencjał edukacyjny ucznia nowoczesnej szkoły drogą do sukcesu EFS+" w IV Liceum Ogólnokształcące im. gen. Stanisława Maczka w Katowicach
- Przepr kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania, diagnozowania i napraw pakietów elekronicznych ..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Dostawa mebli biurowych, siedzisk, wieszaków i gablot do BCU dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Marszewie oraz do Z S C K R w Marszewie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli tapicerowanych i foteli biurowych
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu II.
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł stacjonarnych dla UCK
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





