eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA TERENIE MIASTA KOŚCIANA STANOWIĄCEGO WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ KOŚCIAN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Kościan: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA TERENIE MIASTA KOŚCIANA STANOWIĄCEGO WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ KOŚCIAN
Numer ogłoszenia: 206558 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 512 14 66, faks 65 5122700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA TERENIE MIASTA KOŚCIANA STANOWIĄCEGO WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ KOŚCIAN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych, ulic, placów, mostów, miejsc spacerowych znajdujących się na terenie miasta Kościana na urządzeniach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kościan zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 ze zmianami). 2.Zakres obejmuje konserwacje i utrzymanie 645 opraw oświetleniowych. 3.Przez bieżącą konserwację w ramach niniejszego zamówienia należy rozumieć: 1)pomiary eksploatacyjne (rezystencja uziemień ochronnych, izolacji kabli, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych pomiarów, utylizację urządzeń oświetleniowych, kontrolę prawidłowości i kompletności oznaczeń informacyjno-ostrzegawczych na urządzeń elektroenergetycznych oświetlenia, 2)czyszczenie opraw, kloszy i odbłyśników, malowanie słupów elektroenergetycznych oświetlenia, wymianę listew zaciskowych, styczników, stateczników, starterów, kondensatorów, źródeł światła i kloszy, 3)konserwację zamknięć skrzynek bezpiecznikowych umiejscowionych wewnątrz słupów oświetleniowych oraz złącz i szaf elektroenergetycznych oświetlenia, 4)dokonywanie oględzin linii NN oświetlenia ulicznego, 5)wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych. 4.Wykonawca prowadzić będzie prace stanowiące przedmiot umowy w oparciu o własne narzędzia, sprzęt i materiały. 5.Prace związane z usunięciem awarii w celu zabezpieczenia ciągłości działania oświetlenia ulicznego winny być realizowane w przeciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. 6.Wszelkie zgłoszenia będą przekazywane Wykonawcy telefonicznie, pod wskazany numer telefonu oraz mailowo pod wskazany adres mailowy. 7.Wykonawca prowadzić będzie dokumentację techniczną eksploatowanych urządzeń objętych umową oraz szczegółową ewidencję wykonanych czynności. 8.Z wykonanych prac konserwacyjnych Wykonawca sporządzi raz w miesiącu, do 10 dnia każdego następnego miesiąca protokół w dwóch egzemplarzach, zawierający wykaz wykonanych czynności i prac ze wskazaniem daty jej wykonania oraz lokalizacji naprawy, wymiany i konserwacji. Protokół odbioru winien być podpisany przez Wykonawcę i naczelnika wydziału Zamawiającego. 9.Przeprowadzenie pomiarów eksploatacyjnych instalacji i urządzeń elektrycznych winno być przeprowadzone do dnia 30 września 2012 roku. Z wykonanych pomiarów w terminie 7 dni zostanie sporządzony protokół, który w dwóch egzemplarzach zostanie przekazany Zleceniodawcy. 10.Zmawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od podpisania umowy udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia, a w szczególności warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji oświetlenia ulicznego o wartości powyżej 40.000,00 zł brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie zasady stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją dozorem urządzeń, instalacji i sieci Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 ze zm. w zakresie: -eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniami utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego, -dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace konserwacji, napraw i montażu urządzeń oświetlenia drogowego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1)Wystąpienia konieczności wprowadzenie zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy. b)konieczność zmiany osób wskazanych w ofercie ( śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenie losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień złożenia ofert, warunki określone przez Zamawiającego w siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.koscian.pl/index.php?pid=467
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Kościana, Al. Kościuszki 22, pokój 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Kościana, Al. Kościuszki 22, kancelaria na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.