To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-18
Sanok: Zajęcia aktrywizacji zawodowej
Numer ogłoszenia: 206538 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164640 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4655000, 4655015, faks 013 4655002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wymiar Sprawiedliwości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia aktrywizacji zawodowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Sanoku, biorących udział w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Zajęcia są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Łączny czas zajęć aktywizacji zawodowej wynosi 20 godzin, z uwzględnieniem następującego podziału: - 10 godzin - zajęcia z doradcą zawodowym (posiadającym licencję doradcy zawodowego wydaną przez wojewodę) - 10 godzin - zajęcia z liderem Klubu Pracy. Informacje dodatkowe dla Wykonawcy: 3. Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć, ubezpieczy każdego uczestnika w niezbędnym zakresie (NNW) , a kopie polis przekaże Zamawiającemu. 4. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prowadzenia zajęć Wykonawca powinien zgromadzić bezpośrednio od osadzonych wraz z chwilą rozpoczęcia kursu. 5. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom zajęć aktywizacyjnych: 1) materiały szkoleniowe (skrypt lub podręcznik oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek), których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem, a które po zakończeniu zajęć przechodzą na jego własność. 2) napoje w postaci kawy i herbaty oraz napoje chłodzące na czas trwania kursu 6. Zamawiający zapewni miejsce do nauki teoretycznej oraz sprzęt zakupiony w ramach projektu. 7. Osoby uczestniczące w aktywizacji zawodowej uzyskają odpowiednie zaświadczenie oraz certyfikat. 8. Zajęcia prowadzone będą przez osobę posiadającą licencję doradcy zawodowego i lidera Klubu Pracy. Zamawiający dopuszcza sytuację, by doradca zawodowy przeprowadził całość zajęć aktywizacyjnych. 9. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji i materiałów kursu, znakami zgodnymi z wytycznymi, dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzyć dokumentację w zapis o treści: szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10.Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu - w terminie do 5 dni od zakończenia kursu - kserokopie (podpisanych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów: 1) dziennik zajęć, 2) listy obecności uczestników zajęć, 3) ewidencję czasu pracy wykładowców, 4) ankiety oceniające zajęcia, 5) listy potwierdzające dostarczenie materiałów szkoleniowych, 6) kserokopie wydanych zaświadczeń i innych dokumentów, potwierdzających uczestnictwo w zajęciach, z zastrzeżeniem, że wydane dokumenty potwierdzają obecność uczestnika w co najmniej 80% godzin lekcyjnych, 7) listę potwierdzającą odbiór dokumentu ukończenia zajęć, 8) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu i osób prowadzących kurs, 9) wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów wykorzystanych do prowadzenia zajęć praktycznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIMKAS Bogdan Radoń, Gąsówka 35, 38-204 Tarnowiec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1896,00
Oferta z najniższą ceną: 1896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2730,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Usługa zorganizowania wycieczki do Włoch - Rzym dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Zakup samochodu osobowo-towarowego
- Przebudowa przepustu na potoku bez nazwy na dz. nr ew. 434/2 w ciągu drogi gminnej nr 117433R w miejscowości Zabłotce
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok.
- Remont sanitariatów na piętrze 1 i 2 w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku
- Zakup samochodu terenowego przystosowanego do ratownictwa górskiego
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe (13 części) w ramach projektu "Moda na sukces"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.