Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Jaworzno: dostawa 4 szt. notebooków wraz z oprogramowaniem współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 6.1.2 PO KL w ramach Projektu Naszą dewizą profesjonalizm o minimalnie wymaganych parametrach określonych w SIWZ
Numer ogłoszenia: 206454 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie , ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, fax. 032 6181901.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.pupjaworzno.internetdsl.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 4 szt. notebooków wraz z oprogramowaniem współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 6.1.2 PO KL w ramach Projektu Naszą dewizą profesjonalizm o minimalnie wymaganych parametrach określonych w SIWZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 4 szt. notebooków wraz z oprogramowaniem współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 6.1.2 PO KL w ramach Projektu Naszą dewizą profesjonalizm o minimalnie wymaganych parametrach określonych w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.(tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) 2)Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczeń lub dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA WINNA ZAWIERAĆ: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Pozostałe dokumenty: 1)Wypełniony formularz ofertowy stanowiący 1 stronę oferty (zał. nr 1 do SIWZ) 2)Wyszczególnienie parametrów technicznych (zał. nr 4 do SIWZ) 3)Kserokopię zaświadczenia o numerze identyfikacyjnym REGON, 4)Kserokopię decyzji w sprawie nadania numeru identyfikacji podatkowej NIP. Wymagane powyżej dokumenty, są składane przez Wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę w następujący sposób: Za zgodność z oryginałem - pieczęć imienna i podpis osoby uprawnionej do podpisania oferty. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Oryginalne lub poświadczone notarialnie pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 3. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia 1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, Spółki Cywilne) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy. W tym przypadku do oferty winno być załączone stosowne pisemne pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika. 2)Każdy uczestnik oferty wspólnej musi spełniać warunki, o których mowa w ust. 5 pkt 1 lit a i d.SIWZ 3)Warunki określone w ust. 5 pkt 1 lit. b i c SIWZ oraz pozostałe warunki określone w SIWZ uczestnicy wspólnej oferty mogą spełniać łącznie (wspólnie). 4)Każdy uczestnik wspólnej oferty złoży dokumenty, o których mowa w ust. 6.1 oraz 6.2 pkt 3 i 4 SIWZ 6.4. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjaworzno.intermetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9b,.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie przy ulicy Północnej 9b, I piętro, pokój nr 124,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dostawa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 6.1.2 PO KL w ramach Projektu Naszą dewizą profesjonalizm.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH OD 01.01.2026 DO 30.06.2026
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych (kuchni) i ciągów komunikacyjnych w dwóch budynkach OKE w Jaworznie w 2026 roku
- "ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH: PRZYGOTWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁÓW DLA DZIECI ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 OD 02.01.2026- 30.06.2026"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im.Jana Pawła II w Jaworznie w okresie od stycznia do czerwca 2026
- "SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2026"
- Zakup pakowarki do napełniania worków z wodą (...)
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- SZP/243-341/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim oraz potrzeb realizacji zadań z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej
- Dostawa sprzętu IT dla Muzeum Sztuki w Łodzi - AG.271.11.2025
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





