To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Łódź: usługi mycia pojazdów służbowych dla KPP w Łasku.
Numer ogłoszenia: 206445 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179713 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi mycia pojazdów służbowych dla KPP w Łasku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi pojazdów służbowych tj samochody osobowe i typu furgon użytkowane przez Komendę Powiatową Policji w Łasku. Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ, tj. projekcie umowy 2. Usługi będą realizowane dla Komendy Powiatowej Policji w Łasku (KPP Łask), zwaną dalej Odbiorcą usługi 3. Myjnia musi być zlokalizowana w granicach administracyjnych miasta Odbiorcy usługi dla której będą świadczone usługi mycia. 4. Minimalny czas pracy całorocznej myjni w dni robocze od poniedziałku do soboty w godz. od 800 do godz. 1800 5. Wykonawca zapewni świadczenie usług mycia pojazdów poza kolejnością oraz bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym. 6. Zamawiający przewiduje mycie pojazdu służbowego jeden raz w tygodniu. Wykaz ilościowy pojazdów uprawnionych do mycia odpowiednio dla danej jednostki będzie załącznikiem nr 1 do umowy. 7. Przewidywana ilość mycia pojazdów, stanowi podstawę do oszacowania cen do oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu. Zamawiający przewiduje następującą ilość usług mycia pojazdów służbowych dla KPP Łask. - ok. 1248 dla pojazdów osobowych - ok. 384 dla pojazdów furgon. 8. Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmujące następujące czynności: - mycie wstępne, - mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego, - mycie dywaników, progów i kół pojazdu, - osuszenie pojazdu i zabezpieczenie w okresie zimowym przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych. 9. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca w oparciu o zestawienie załączone do faktury zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaj usługi, czytelny podpis kierującego pojazdem, wystawi fakturę na płatnika wymienionego w umowie i przekaże odbiorcy usługi. Wzór zestawienia będzie załącznikiem nr 2 do umowy. 10. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na usługi będące przedmiotem zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"SZCZUPAK & SZCZUPAK" ADAM SZCZUPAK MARCIN SZCZUPAK SPÓŁKA CYWILNA
- Myjnia samochodowa SZCZUPAK & SZCZUPAK s.c . Adam Szczupak, Marcin Szczupak, ul. Południowa 2, 98-100 Łask, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25152,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20073,60
Oferta z najniższą ceną: 20073,60 / Oferta z najwyższą ceną: 20073,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- SZP.281.41.2025 - Roboty budowlane - adaptacja pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki - etap II w ramach projektu pn. "Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliwa do pojazdów egzaminacyjnych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu
- Serwis i konserwacja urządzeń myjni samochodowej na terenie JW w Białymstoku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.