eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiśniczeModernizacja systemu przeciwpożarowego



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Wiśnicze: Modernizacja systemu przeciwpożarowego
Numer ogłoszenia: 206406 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej CARITAS Diecezji Gliwickiej, ul. Wiejska 42a, 44-187 Wiśnicze, woj. śląskie, tel. 0 32 233 61 78, fax 0 32 233 62 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.caritas.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu przeciwpożarowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja systemu przeciwpożarowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także zakres robót określaony został w; a. Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. b. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45312100 - 8

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1.5. Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 porównywalne roboty budowlane, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie. 1.6. Na całość wykonanych robót oraz na zastosowane wyroby i materiały Wykonawca udzieli gwarancji na okres 2 lat licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony, podpisany i opieczetowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy wg wzoru, który stanowi druk będący załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy (szczegółowy) wypełniony zgodnie z załączonym przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 wg wzoru, który stanowi druk będący załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 5. Stosowne pełnomocnictwo jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej lub pełnomocnictwa dla lidera podmiotów występujących wspólnie. Dokument, o którym mowa w pkt. 4 uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenia potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością co najmniej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie (należy załączyć referencje). 7. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 4 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidzane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymienione wyżej muszą być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.caritas.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej CARITAS w Wiśniczach, ul. Wiejska 42a 44 - 187 Wielowieś tel./fax: 032/2336206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej CARITAS w Wiśniczach, ul. Wiejska 42a, 44-187 Wielowieś pomieszczenie Kadr I pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.