Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Koszalin: MODERNIZACJA BLOKU PORODOWEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W KOSZALINIE
Numer ogłoszenia: 206392 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, fax (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA BLOKU PORODOWEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W KOSZALINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych (w tym robót rozbiórkowych, murowych i wykończeniowych), wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazów medycznych oraz instalacji klimatyzacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c) nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum dwie roboty budowlane w obiektach użyteczności publicznej odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; b) osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia i przynależą do izb branżowych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w stosunku do inwestora na kwotę minimum 100 000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w następujący sposób: 1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za (spełniony), 3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za (niespełniony).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 19 do SIWZ; 6) wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie pięć lat minimum dwóch robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7) uprawnienia budowlane osób, które będą kierować robotami oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa; 8) polisa ubezpieczeniowa OC.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania - 25
- 3. Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Realizacja kursu prawa jazdy kat. C i C+E i kwalifikacji wstępnej dla uczniów Zespołu Szkół nr 10 im. Bolesława Chrobrego w Koszalinie w ramach projektu "Koszalińska Szkoła Zawodowców - Etap I" (...)
- REMONT MOSTU KOLEJOWEGO W TORZE NR 101 WOJSKOWEJ BOCZNICY KOLEJOWEJ NR 835 W DARŁOWIE (2 ZADANIA).
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
- Naprawa powypadkowa pojazdu marki Scania o nr rejestracyjnym ZK3422A
- Świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego - cz. I
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wieży widokowej w Kikowie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwiaździstej 23 w Głogowie
- "Przebudowa i modernizacja gmachu wystawowego Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postępowanie powtórzone.
- Wykonanie remontu i modernizacji kotłowni gazowej w budynku biurowo- administracyjnym Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej PIB w Warszawie przy ul. Wawelskiej 15
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





