Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Zielona Góra: Dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 206360 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4755670, fax 068 4755660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.gminazg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. - Streamer -sprzęt archiwizujący 2 szt. - Sieciowy System operacyjny 1 szt. - Serwer sieciowy 1 szt. - Macierz dyskowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.21.00 - Sprzęt archiwizujący Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.41 - Dyskowy system przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: -.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 2. Wykażą się wykonanymi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi, dostawami lub usługami w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością dostawami lub usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Każda z wykonanych dostaw o wartości minimum 80.000 zł - minimum 2 dostawy. 3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r., poz. 177 z późn. zm.) 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia podwykonawcom żadnej z części przedmiotu umowy. 7. Ocena spełnianych warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i będzie oparta na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy załącznik nr 5. 2. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Doświadczenie wykonawcy wraz z opiniami potwierdzającymi ich należyte wykonanie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: robert.kubicki@gminazg.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: 1. Oferty należy składać w siedzibie GMINA ZIELONA GÓRA adres: Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 w sekretariacie Urzędu pok. 207, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie diagnozy stanu sektora ekonomii społecznej w Województwie lubuskim
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra, dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA ROZBUDOWĘ OBWODNICY STAREGO I NOWEGO KISIELINA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 282
- NZ.261.79.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego.
- Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw na terenie Miasta Zielona Góra - Majątek Miasta
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Białostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.124.2025
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - dostawa i wdrożenie rozwiązań zwiększających poziom cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły
- Dostawa serwera wraz z niezbędnym wyposażeniem, oprogramowaniem, licencjami dla Instytutu Transportu Samochodowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





