eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Zakup narzędzi i elektronarzędzi oraz dostawa wraz z montażem elektronicznego depozytora kluczy i systemu Master Key, Nr 33/12/N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Dęblin: Zakup narzędzi i elektronarzędzi oraz dostawa wraz z montażem elektronicznego depozytora kluczy i systemu Master Key, Nr 33/12/N
Numer ogłoszenia: 206348 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219 , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup narzędzi i elektronarzędzi oraz dostawa wraz z montażem elektronicznego depozytora kluczy i systemu Master Key, Nr 33/12/N.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa narzędzi i elektronarzędzi (w przypadku Grupy I-III) oraz dostawa wraz z montażem elektronicznego depozytora kluczy i systemu Master Key (w przypadku Grupy IV) na potrzeby Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej, a także w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym i załącznikach nr 4, 4a,4b,4c,4d,4e. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w formularzu ofertowym - określone jako parametry graniczne. 2.Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne grupy tzn. na grupę I (A+B+C d.), przy czym zobowiązuje się do wystawienia oddzielnych faktur dla poszczególnych grup i podgrup (A, B). 3.Wykonawca oświadcza, że dostarczone artykuły są w całości oryginalne, fabrycznie nowe, posiadające nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadające wszystkim cechom określonym w załączniku nr 1 do niniejszej siwz tj. formularzu ofertowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-4, 31.70.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku skladania oferty na Grupę IV - do oferty należy dołączyć: Certyfikat Zgodności w klasie zabezpieczenia 6 i w klasie odporności na łamanie C - wydany przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie dla wkładek profilowanych 6-zastawkowych systemu Master Key.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części III. 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak wyżej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4219, Lotnisko, bud. 205, pokoj nr 3, 08-521 Dęblin lub pocztą po wpłacie 25,00 zł na konto: 15101013390000972231000000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłaty..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna (pokój nr 20) Jednostki Wojskowej nr 4219, Lotnisko, bud. 205, 08-521 Dęblin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup narzędzi i elektronarzędzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I (A+B+C+D+E+F) 1.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar (w przypadku podgrupy A,B,C,D,E) do Magazynu Wydziału Infrastruktury w godz. 8:00-14:00, natomiast w przypadku podgrupy F do magazynu służby inżynieryjnej w godz. 8:00- 14:00. 2.Przy dostawie należy dostarczyć następujące dokumenty: na materiały z podgrupy E (drabiny) Atest i Certyfikat Instytutu Pracy, na materiały z podgrupy A, B, C, D,- karty charakterystyki materiału oraz atesty (jeśli dany artykuł posiada). 3.Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji i ważności na artykuły gr. I A na okres minimum 36 miesięcy od daty dostawy, a na materiały gr. I B, C, D, E - minimum 12 m-cy od daty dostawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 31.15.30.00-3, 43.13.23.00-0, 44.52.33.00-4, 44.44.23.20-3, 44.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup narzędzi i elektronarzędzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa II (A+B) 1.Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji i ważności na artykuły gr. II A i B dla poszczególnych pozycji tak jak zostało to określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz (liczony od daty dostawy). 2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar (w przypadku podgrupy A,B) do Magazynu ZLT oraz magazynu NOSP w godz. 8:00-14:00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup narzędzi i elektronarzędzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa III (A+B) 1.Zamawiany asortyment powinien być fabrycznie nowy nieregenerowany, zakonserwowany w oryginalnych opakowaniach fabrycznych z gwarancją nie krótszą, niż 12 miesięcy od daty dostawy. 2.Dostawa powinna być zrealizowana przez dostawcę do magazynu służby czołgowo-samochodowej w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1, 44.51.20.00-2, 42.41.32.00-6, 39.54.12.20-4, 39.51.26.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wraz z montażem elektronicznego depozytora kluczy i systemu Master Key, Nr 33/12/N.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa IV 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem elektronicznego depozytora kluczy i systemu Master Key, zgodnie ze specyfikacja techniczną stanowiącą załącznik nr. 4 oraz 4a, 4b, 4c, 4d i 4e do siwz. 2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować urządzenie w budynku nr 7 (CSiL) znajdującego się na terenie Jednostki9 Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. 3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wszystkie podzespoły fabrycznie nowe i oryginalne. 4.Wykonawca zobowiązuje się udzielić minimum 24 miesiące gwarancji (od daty zamontowania) na cały system, z możliwością jej przedłużenia, oraz bezpłatny upgrade oprogramowania w czasie trwania gwarancji i pomoc techniczna w przypadku awarii w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. 5.Wykonawca zapewnia obsługę pogwarancyjną na terenie całego kraju. 6.Stosowne Certyfikaty i Deklaracje Zgodności podane w specyfikacji (załącznik nr 4- a, b ,c, d, e do siwz ) na poszczególne podzespoły systemu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć razem z dostawą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.