eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna › świadczenie usług prania i dezynfekcji



Ogłoszenie z dnia 2007-04-05

POZYCJA 20633

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Skwierzyna: świadczenie usług prania i dezynfekcji Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital" Sp. z o.o. im. dr n. med. Radzimira Śmigielskiego, do kontaktów: Teresa Szałata, ul. Szpitalna 5, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7170039 w. 60, fax 095 7170321, e-mail: w.szczepanik@szpital-skwierzyna.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-skwierzyna.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://www.szpital-skwierzyna.pl/przetargi.php Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Sp. z o.o. im. dr n. med. Radzimira Śmigielskiego, Teresa Szałata, Szpitalna 5, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095-7170039 w. 60, fax 095-7170321, e-mail: t.szalata@szpital-skwierzyna.pl, www.szpital-skwierzyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług prania i dezynfekcji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 25. Główne miejsce świadczenia usług: NZOZ SZpital im. R.Śmigielskiego sp. z o.o. w Skwierzynie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług prania i dezynfekcji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone ustawą tj.: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.; 5) zrealizowali co najmniej 3 zadania podobne do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 6) wniosą wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 4 tys. kg / miesiąc 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 1.500,00zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset),które należy złożyć w terminie najpóźniej przed upływem terminu składania ofert w kasie NZOZ Szpital im. R. Śmigielskiego Sp. z o.o. w Skwierzynie , a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione należy dołączyć do oferty . Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3) poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b. Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.) Wadium w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto zamawiającego - nr. 94 1090 1900 0000 0001 0357 8885 z dopiskiem \Wadium - usługi pralnicze i dezynfekcyjne\. Wiążąca jest data uznania rachunku zamawiającego; W przypadku zamiaru wniesienia wadium w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - należy zaznaczyć w ofercie, czy dokument taki Zamawiający ma zwrócić oferentowi. Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz zamawiającego, w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą, 2) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) zamawiający unieważni przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wniesienia. Zamawiający zwróci wadium w ciągu 3 dni od zgłoszenia pisemnego wniosku przez oferenta: 1) który wycofa ofertę przed terminem do składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek oferenta. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone ustawą tj.: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.; 5) zrealizowali co najmniej 3 zadania podobne do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 6) wniosą wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami: Kryterium Waga kryterium 1. Cena 90 % 2 Okres rozliczeniowy 10 % Ocena ofert zostanie dokonana w sposób następujący: Kryterium 1 - cena Cena najniższa -------------------------------- x 100 pkt. x znaczenie kryterium 90% Cena oferty ocenianej Kryterium 2 - Okres rozliczeniowy oferowany okres rozliczeniowy ------------------------------------------ x 100 pkt x znaczenie kryterium 10 % najdłuższy okres rozliczeniowy Minimalny okres rozliczeniowy nie może być krótszy niż jeden miesiąc kalendarzowy, przy czym za miesiąc przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. Komisja przetargowa ocenia oferty i jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyska największy bilans punktowy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie- zamieszczony na pierwszej stronie oferty, Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznika nr 1 do SIWZ, Oświadczenie - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenie oferenta - wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ, Wykaz usług zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat - zbliżonych, co do zakresu, charakteru i wartości przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz Zamawiających - wypełniony Załącznik nr 4. Oferent winien wykazać minimum 3 zrealizowane usługi podobne do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających świadczeniu usług będących przedmiotem przetargu, Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Urząd Skarbowy nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z ZUS - o nie zaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem. Wykaz środków stosowanych w procesie prania i dezynfekcji z podaniem nazwy producenta, nazwy produktu, tak by możliwa była ich identyfikacja.- załączony do oferty. Właściwe atesty i certyfikaty - dopuszczające oferowane produkty do użytku szpitalnego. Zezwolenie stacji sanitarno-epidemiologicznej na świadczenie usług na rzecz jednostek służby zdrowia. UWAGA !!! W przypadku, gdy oferent, dołącza zamiast oryginału kopię dokumentu musi być ona poświadczona przez niego za zgodność z oryginałem pod rygorem odrzucenia oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Okres rozliczeniowy 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-skwierzyna.pl/przetargi.php. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2007, godzina 11:00, W siedzibie Zamawiającego w Gabinecie Naczelnej Pielęgniarki.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.