Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-12
Borowie: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
Numer ogłoszenia: 206317 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na siedem części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - USG z 3 sondami (1 kop) Część 2 dostawa sprzętu medycznego - Autoklaw, Unit Stomatologiczny, Radiogram, Aparat RTG, Stołek stomatologiczny (po 1 sztuce) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Elektrokardiograf z wózkiem (1kop), Holter ciśnieniowy z rejestratorem i oprogramowaniem (1 kop) + rejestratory ciśnienia (2 szt) Część 4 dostawa sprzętu medycznego - Fotel ginekologiczny(1 szt), Kolposkop (1 szt) Część 5 dostawa sprzętu medycznego- Zestaw reanimacyjny (1 kop), kozetka lekarska (8 szt), lampy medyczne zabiegowe i bakteriobójcze (8 szt), wagi lekarskie (8 szt)i dla niemowląt (1 szt), stół dla niemowląt (1 szt), lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt), stolik zabiegowy (8 szt) Część 6 dostawa sprzętu komputerowego - zestaw komputerowy (8 kop) serwer (1 kop), komputer przenośny (1 szt), urządzenie wielofunkcyjne (1 szt), sieć komputerowa, system komputerowy do obsługi ośrodka zdrowia Część 7 dostawa mebli - biurka lekarskie (8 szt), fotele do biurek (8 szt), szafy lekarskie (10 szt), szafy kartotekowe (3 szt).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie zał. nr 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2 - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 4 - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - załącznik nr 3 - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. A. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
za opłatą w wysokości 30zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zakupy będą dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparat USG z trzema sądami szt. 1 Szczegółowy parametry aparatu USG znajduje się w załączonym opisie urządzenia medyczne część 1 zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego do budynku SP ZOZ w Borowiu: autoklaw szt.1, unit stomatologiczny komplet 1, radiograf szt.1, stołek stomatologiczny szt. 1. Szczegółowy zakres znajduje się w załączonym opisie urządzenia medyczne część 2 zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego do budynku SP ZOZ w Borowiu: Elektrokardiograf z wózkiem kop. 1, holter ciśnieniowy z rejestratorem i oprogramowaniem komplet 1, rejestrator ciśnienia szt. 2. Szczegółowe parametry znajdują się w załączonym opisie urządzenia medyczne część 3 zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego do budynku SP ZOZ w Borowiu: fotel ginekologiczny szt. 1, kolposkop szt. 1. Szczegółowe parametry znajdują się w załączonym opisie urządzenia medycznego część 4 zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego do budynku SP ZOZ w Borowiu. Zestaw reanimacyjny szt. 1, kozetka lekarska szt. 8, lampy medyczne zabiegowe szt. 8, lampy bakteriobójcze szt. 8, wagi lekarskie ze wzrostem szt. 8, waga dla niemowląt szt. 1, stół dla niemowląt szt. 1, lodówka do przechowywania lekarstw, szczepionek, próbek szt. 1, stolik zabiegowy szt. 8. Szczegółowe parametry znajdują się w załączonym opisie urządzenia medyczne część 5 zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposarzenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego do budynku SP ZOZ w Borowiu: zestaw komputerowy kompletów 8, serwer komplet 1, komputer przenośny laptop szt. 1, urządzenie wielofunkcyjne szt. 1, wykonanie sieci komputerowej szt.1, montaż systemu komputerowego do obsługi Ośrodka Zdrowia licencja na 10 stanowisk. Szczegółowy opis znajduje się w załączonej specyfikacji komputerów w części 6 zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 32.41.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposarzenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionych mebli do budynku SP ZOZ w Borowiu: biurko lekarskie szt. 8, fotel do biurka szt. 8, szafy lekarskie szt. 6, szafy lekarskie szt. 4, szafy kartotekowe szt. 3. Szczegółowy opis dostarczanych mebli znajduje się w załączniku opis mebli część 7 zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI BOROWIE
więcej: przetargi BOROWIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawę sprzętu medycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





