eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Zakup sprzętu komputerowego, drukarek oraz oprogramowania dla potrzeb PUP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Piotrków Trybunalski: Zakup sprzętu komputerowego, drukarek oraz oprogramowania dla potrzeb PUP.
Numer ogłoszenia: 206300 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6474526, faks 044 6474526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppiotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, drukarek oraz oprogramowania dla potrzeb PUP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego, drukarek oraz oprogramowania dla potrzeb PUP..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ofercie należy określić: 1.Cenę jednostkową netto w PLN, cenę brutto oraz wartość brutto całości zamówienia dla poszczególnych części zamówienia, zgodnie z odpowiednimi załącznikami do SIWZ, tj.: zał. Nr 1, zał. Nr 2, zał. Nr 3, zał. Nr 4, zał. Nr 5 Cena musi zawierać koszty dostawy do siedziby Zamawiającego pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Dmowskiego 27, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach 800-1500. 2. Każdy Wykonawca przystępujący do przedmiotowego zamówienia może złożyć ofertę na każdą część zamówienia lub na wybraną. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków nastąpi zgodnie z drukiem Zp-17, stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; zaświadczenie o nadaniu Nr REGON i NIP; stosownie do ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych / Dz.U. z dnia 09.02.2004r. Nr 19, poz. 177/ wykonawca przystępujący do udziału w przetargu winien przedstawić oświadczenie zgodne z art.. 22 i art. 24 w/w ustawy. oświadczenie dot. akceptacji treści i warunków zaproponowanej umowy w zakresie dostawy przedmiotowego zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, pok.38.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, pok.38.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drukarki i materiały eksploatacyjne do drukarek Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka Kolorowa drukarka laserowa - 1 sztuka Tonery Kolorowa drukarka atramentowa przenośna - 1 sztuka Tusze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Laptopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laptop Typ 1 - 4 sztuki 2. Laptop Typ 2 - 5 sztuk 3. Torba Typ 1 - 5 sztuk 4. Torba Typ 2 - 5 sztuk 5. Mysz USB ze zwijanym przewodem + podkładka - 9 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy Typ 1 - 19 sztuk 2. Zestaw komputerowy Typ 2 - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Licencja Microsoft Office Standard 2007 MOLP GOV - 7 sztuk 2. Licencja Microsoft Office Professional Plus 2007 MOLP GOV - 3 sztuki 3. Licencja CorelDraw X4 Graphics Suite Small Business PL - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie do backupu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Acronis True Image Echo Enterprise Server (Polski) - 4 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.