Koło: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 206276 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, faks 063 2720850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż i dostawę jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole w ramach poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1- przyrządy do przetoczeń, Pakiet nr 2 - strzykawki i igły, Pakiet nr 3 - igły do nakłuć, Pakiet nr 4 - szyny chirurgiczne, Pakiet nr 5 - ostrza chirurgiczne, Pakiet nr 6 - Sprzęt jednorazowy ogólny - I, pakiet nr 7 - sprzet urologiczny, Pakiet nr 8 Sprzęt jednorazowy ogólny II, Pakiet nr 9 - Maski tlenowe, Pakiet nr 10 - Sprzęt jednorazowy ogólny III, Pakiet nr 11 - sprzęt jednorazowy ogólny - IV, Pakiet nr 12- sprzęt jednorazowy ogólny V, Pakiet nr 13 - Zestawy ambulatoryjne, Pakiet nr 14 - Sprzęt jednorazowy VI - rurki intubacyjne, dotchawicze, kaniule, Pakiet nr 15- Sprzęt jednorazowy VII - blok operacyjny, Pakiet nr 16 - Dreny, Pakiet nr 17 - Cewniki, zestawy do cystostomii, nefrostomii, Pakiet nr 18 - wyroby z włókninyI, Pakiet nr 19 - wyroby z włókniny II, Pakiet nr 20 - wyroby z włókniny III, Pakiet nr 21 - wyroby z włókniny IV, Pakiet nr 22- wyroby z włókniny V, Pakiet nr 23 - kaniule dla dorosłych, Pakiet nr24 - papier do aparatury medycznej, Pakiet nr 25- pieluchy dla dzieci, Pakiet nr 26 - pieluchomatki dla dorosłych, Pakiet nr 27 - materiały do sterylizacji I, Pakiet nr 28 - materiały do sterylizacji II, Pakiet nr 29- materiały do sterylizacji III, Pakiet nr 30 - materiały do sterylizacji IV - pakiet nr 31 - rękawice medyczne i chirurgiczne, Pakiet nr 32 - opatrunki zabezpieczające, Pakiet nr 33 - worki stomijne, Pakiet nr 34 - smoczki i butelki dla dzieci, Pakiet nr 35 - igły doszpikowe, Pakiet nr 36 - testy do diagnostyki, Pakiet nr 37 - Zestawy, zgłębniki oraz diety do żywienia pozajelitowego, Pakiet nr 38 - Odciągi chirurgiczne. Szczegółowy opis wymagań i parametrów jakościowych, szacunkowe zestawienie ilościowe zawiera FORMULARZ CENOWY. Podane w formularzu cenowym ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres zawarcia umowy. Zamówienia na sprzęt objęty przedmiotem zamówienia będą składane sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy. Dostarczony asortyment musi posiadać termin ważności, a jego okreś przydatności powinien wynosić 12 miesięcy (chyba, że producent określił inny - krótszy, termin przydatności do użycia)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.41 - Sondy 33.14.13.10 - Strzykawki 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 38.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: Pakiet nr 1 - 712,00zł, Pakiet nr 2 - 606,00zł Pakiet nr 3 - 273,00zł Pakiet nr 4 - 54,00zł Pakiet nr 5 - 49,00zł Pakiet nr 6 - 219,00zł Pakiet nr 7 - 125,00zł Pakiet nr 8 - 286,00zł Pakiet nr 9 - 359,00zł Pakiet nr 10 - 945,00zł Pakiet nr 11 - 189,00zł Pakiet nr 12 - 55,00zł Pakiet nr 13 - 49,00zł Pakiet nr 14 - 375,00zł Pakiet nr 15 - 717,00zł pakiet nr 16 - 172,00zł Pakiet nr 17 - 120,00zł Pakiet nr 18 - 35,00zł Pakiet nr 19 - 453,00 zł Pakiet nr 20 - 841,00zł Pakiet nr 21 - 417,00zł Pakiet nr 22 - 109,00zł Pakiet nr 23 - 928,00zł Pakiet nr 24 - 103,00zł Pakiet nr 25 - 92,00zł Pakiet nr 26 - 153,00 zł Pakiet nr 27 - 62,00zł Pakiet nr 28 - 118,00zł pakiet nr 29 - 453,00 zł Pakiet nr 30 - 172,00zł Pakiet nr 31 - 1837,00 zł pakiet nr 32 - 413,00zł Pakiet nr 33 - 35,00zł Pakiet nr 34 - 490,00zł Pakiet nr 35 - 75,00zł pakiet nr 36 - 3,00zł Pakiet nr 37 - 20,00zł Pakiet nr 38 - 72,00zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia. w przypadku zaoferowania wyrobów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze wymagane jest posiadanie koncesji, zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (jeśli dotyczy).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy dołączyć do oferty: 1) dokumenty potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE - (jeśli dotyczy) w zależności od klasy oraz wpis/zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku lub stosowne oświadczenie wykonawcy 2) pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Ministra Zdrowia - w przypadku produktu leczniczego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne - lub stosowne oświadczenie wykonawcy, (jeśli dotyczy)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. druk, OFERTA, 2. druk, FORMULARZ CENOWY 3. dowód wniesienia lub wpłacenia wadium 4. pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załąćzonych do oferty - jeśli jest wymagane 5. pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy - jeśli jest wymagane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, mianie ulegnie stawka podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole, 62-600 Koło, ul. Ks.J.Poniatowskiego 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole, 62-600 Koło, ul. Ks.J.Poniatowskiego 25 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 3419P w miejscowości Osiek Mały Kolonia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3412P w miejscowości Turzynów
- BUDOWA I MODERNIZACJA PARKINGÓW W M. KOŁO ZADANIE NR 1 - BUDOWA PARKINGU PRZY PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 5 W KOLE; ZADANIE NR 2 - BUDOWA PARKINGU PRZY MIEJSKIM DOMU KULTURY W KOLE.
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych.
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.