eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReskoDostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Resko: Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 206169 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Resko , Rynek 1, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: http://bip.resko.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zamawiającego jednego egzemplarza fabrycznie nowego samochodu, przystosowanego do przewozu 16 osób niepełnosprawnych (plus kierowca). Podstawowe parametry zamawianego pojazdu: a) rok produkcji - 2008; b) silnik o zapłonie samoczynnym o pojemności nie większej niż 3.000 cm3 i mocy nie mniejszej niż 130 KM, spełniający normy czystości spalin przynajmniej EURO 4; c) wspomaganie kierownicy; d) przednie światła przeciwmgielne; e) tachograf; f) immobilajzer; g) ABS + ABD + EBD; h) system kontroli trakcji. Wyposażenie dodatkowe zamawianego pojazdu: a) pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego (po obu burtach pojazdu - może być bez okien w drzwiach tylnych) - w oknach zasłonki przeciwsłoneczne; b) termiczna i dźwiękowa izolacja przedziału pasażerskiego; c) miękka tapicerka w przedziale pasażerskim pokrywająca ściany, słupki boczne, sufit oraz tylne drzwi; d) podłoga przedziału pasażerskiego pokryta wykładziną antypoślizgową; e) na słupkach bocznych przedziału pasażerskiego zamontowane wybijaki szyb oraz oznaczenia wyjść awaryjnych; f) 16 foteli z zagłówkami oraz regulacją oparcia - fotele w przynajmniej dwóch ostatnich rzędach demontowalne, a w ich miejscu szyny mocujące dla 2 wózków inwalidzkich; g) dwa komplety pasów mocujących wózki inwalidzkie do szyn; h) dwa komplety pasów mocujących osoby niepełnosprawne do wózków; i) składany podjazd przeznaczony do wprowadzania wózków inwalidzkich; j) winda do załadunku osób na wózkach inwalidzkich; k) dodatkowy stopień wejściowy; l) przy drzwiach wejściowych poręcz i uchwyty ułatwiające wsiadanie; m) dodatkowa gaśnica min. 2 kg; n) dodatkowe kierunkowskazy umiejscowione w górnych rogach pojazdu; o) oznaczenie samochodu jako pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych; p) luk dachowy spełniający funkcję wentylacyjną oraz wyjścia awaryjnego; q) wentylator nawiewno-wywiewny w dachu pojazdu; r) co najmniej 3-punktowe oświetlenie przedziału pasażerskiego; s) osobne oświetlenie wejścia do przedziału pasażerskiego (stopnia); t) wieszaki ubraniowe; u) trójkąt, apteczka, podnośnik, klucz do kół, koło zapasowe; v) dodatkowy, osobny, fabrycznie nowy komplet kół z oponami zimowymi (felgi + opony); Przystosowany pojazd musi być dopuszczony do ruchu, posiadać homologację oraz inne wymagane przepisami atesty i decyzje zezwalające na przewożenie nim osób niepełnosprawnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.44.00 - Minibusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełnianie warunków określonych art.22 Prawa zamówień publicznych. 2) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych. Ocena ww. warunków odbędzie się na zasadzie (spełnia/nie spełnia) na podstawie złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien załączyć do oferty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 Prawa zamówień publicznych. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych. Wzory ww. oświadczeń zawarte są w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.resko.pl zakładka: ZAMÓWIENIA PUBLICZNE.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Rynek 1 72-315 Resko pokój nr 20 - w dniach pracy Urzędu w godz. 10:00-14:00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 72-315 Resko pokój nr 13 (Sekretariat) - w dniach pracy Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.