eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńŚwiadczenie usług pralniczych dla SPZOZ w Wieluniu.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Wieluń: Świadczenie usług pralniczych dla SPZOZ w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 206031 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, fax 043 843 83 11 wew. 213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla SPZOZ w Wieluniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych obejmujących: pranie, dezynfekcję, suszenie, oznakowanie, prasowanie bielizny, pościeli i odzieży oraz jej naprawę w ilościach wynikających z potrzeb szpitala, wraz z transportem do i od Wykonawcy. Zamówienie realizowane będzie poprzez codzienny (6 dni w tygodniu z uwzględnieniem dni wolnych od pracy i dni świątecznych) odbiór brudnej bielizny oraz zdanie wypranej bielizny. Realizacja powyższego odbywać się będzie w następujący sposób : a. Pobranie pościeli do prania - 7.00 do 10.00 b. Zdanie czystej pościeli z dnia poprzedniego- 7.00 do 11.00 c. Czas wykonywania usługi pralniczej nie może przekroczyć 24h od momentu odbioru bielizny brudnej z magazynu SPZOZ, do momentu przekazania bielizny czystej do magazynu bielizny SPZOZ Wieluń. d. Pobranie brudnych fartuchów oraz odzieży i zwrot w ciągu 48 godzin e. Pobranie brudnych materacy i zwrot w ciągu 72 godzin f. Wydzielenie bielizny i pościeli do naprawy przez szwalnię Wykonawcy, naprawa i zwrot naprawionej bielizny, pościeli oraz fartuchów w ciągu 24 godzin g. Wydzielenie bielizny, pościeli oraz fartuchów zniszczonych do kasacji i zwrot do Zamawiającego Dotychczasowe średnie miesięczne ilości bielizny do prania w SPZOZ wynoszą ok. 7000 kg. Asortyment prania : a) bielizna pościelowa biała i kolorowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady ) b) odzież szpitalna (piżamy, koszule, czapki, chustki, fartuchy i ubrania) c) bielizna operacyjna d) bielizna porodowa e) bielizna niemowlęca, noworodkowa i pieluchy f) odzież ochronna personelu g) zmiany pościelowe lekarskie i piżamy h) materace gąbczaste i przeciwodleżynowe i) ręczniki i ścierki j) obrusy i serwety k koce, kołdry, poduszki l) firanki, zasłony, żaluzje pionowe. Usługa musi być realizowana z użyciem środków piorących i dezynfekcyjnych zgodnie z zaleceniami PZH i IMiDz, które powinny posiadać odpowiednie atesty oraz gwarantować właściwą jakość prania, nie powodując przyspieszonego zużycia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za realizację usługi pralniczej oraz wobec organów kontroli (Sanepid, PIP i BHP). Pranie powinno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali. SPZOZ dokona okresowo odpłatnych badań na czystość mikrobiologiczną prania (1 raz w miesiącu w I kwartale trwania umowy, w późniejszym okresie po uzyskaniu pozytywnej oceny w/w badań, częstotliwość - 2 razy w kwartale). W przypadku badań wykonywanych przez Sanepid koszt negatywnych badań ponosi Wykonawca. Ilość 7000 kg/m-c x 12 m-cy =84.000 kg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.11.20.00 - Usługi prowadzenia pralni Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.12.00 - Usługi prowadzenia pralni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. -Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. - Wykonawca dostarczy opinię PPiS dokumentującą fakt posiadania funkcjonującej komory dezynfekcyjnej w pralni Wykonawcy. - Wykonawca dostarczy atest PZH na opakowania foliowe, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia stwierdzający możliwość stosowania opakowań foliowych do transportu bielizny szpitalnej. - Wykonawca dostarczy opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz.U. Nr 213 poz. 1568), stwierdzającą, że pralnia posiada barierę higieniczną, oraz ma możliwość świadczenia usług pralniczych w zakresie prania bielizny szpitalnej. - Wykonawca dostarczy kopię badań mikrobiologicznych przeprowadzonych w roku 2006 (minimum 2 badania) oraz 2007 ( minimum 2badania) dokumentujących skuteczność dezynfekcji komorowej, a jeżeli okres działalności jest krótszy odpowiednio za okres prowadzenia działalności. - Wykonawca dostarczy kopię badań mikrobiologicznych przeprowadzonych w roku 2007r. dokumentujących skuteczność procesu prania bielizny operacyjnej (min. 1 badanie), noworodkowej (minimum 1 badanie) oraz ogólnoszpitalnej (minimum 1 badanie). - Wykonawca dostarczy kopię badań przeprowadzonych w roku 2007 dokumentującą czystość mikrobiologiczną urządzeń pralniczych będących w bezpośrednim kontakcie z bielizną czystą tj. zestawu pracowniczego (minimum 1 badanie) i z magla (minimum 1 badanie). - Wykonawca dostarczy certyfikat ISO 9001 lub równoważny dokument wydany przez odpowiednie podmioty uprawnione do kontroli jakość usług będących przedmiotem zamówienia. -Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt. I - nieodpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ w Wieluniu , ulica Szpitalna 16 98-300 Wieluń Pokój nr 216 SEKRETARIAT SPZOZ Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-11-20, o godz. 10:15 Pokój nr _218 SALA KONFERENCYJNA SPZOZ.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.