eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZaprojektowanie i wykonanie adaptacji lokalu na filię Urzędu Pocztowego 59 przy ul. Surowieckiego 8 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Warszawa: Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji lokalu na filię Urzędu Pocztowego 59 przy ul. Surowieckiego 8 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 205995 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8264411, fax 022 8264411, 5053358.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji lokalu na filię Urzędu Pocztowego 59 przy ul. Surowieckiego 8 w Warszawie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zaprojektowanie i wykonanie; instalacji komputerowej logicznej, elektrycznej dedykowanej, telefonicznej, systemu telewizji dozorowej (CCTV), systemu zabezpieczenia SSWiN, aranżacja sali operacyjnej i zaplecza kasowego. 2. Przegląd oraz uruchomienie instalacji wod-kan, klimatyzacji i wentylacji

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium - 650,00 zł..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia, tj. koncesję MSWiA na wykonywanie działalności w zakresie zabezpieczenia technicznego; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (instalowanie systemów alarmowych), każda o wartości brutto nie mniejszej niż 30000,00 zł., b) wykażą że osoby uczestniczące w wykonaniu systemu zabezpieczenia technicznego posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli zastrzeżone, osoba nadzorująca prace posiada licencję II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, a osoby - nie mniej niż dwie - wykonujące te prace, co najmniej licencję I stopnia pracowników zabezpieczenia technicznego, wykażą, że kierownik robót posiada uprawnienia ogólnobudowlane i aktualne zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. wylegitymują się polisą a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 20000,00 zł.; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia w formie zabezpieczenia technicznego. 3.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej na kwotę 20000,00 zł. 4. Wykaz wykonanych robót, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej dwie, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 30000,00 zł. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z aktualnymi uprawnieniami: a) kierownika robót - uprawnienia ogólnobudowlane i zaświadczenie, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b)osoby nadzorującej wykonanie systemu zabezpieczenia technicznego - licencję II stopnia, c) osób - nie mniej niż dwóch - wykonujących system zabezpieczenia technicznego licencję co najmniej I stopnia, d) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone - osób uczestniczących w wykonaniu systemu zabezpieczenia technicznego. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 7. Dowód wniesienia wadium

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O firmie/przetargi

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie, 00 - 941 Warszawa, ul. Świętokrzyska 31/33, pok. nr , III piętro (Dział Zamówień Publicznych)..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 11:30, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie, 00 - 941 Warszawa, ul. Świętokrzyska 31/33, pok. nr 1, III piętro..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.