eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnicadostawa w leasingu operacyjnym autobusu używanego



Ogłoszenie z dnia 2007-04-05

POZYCJA 20593

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Legnica: dostawa w leasingu operacyjnym autobusu używanego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Arnold, ul. Domejki 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7223400, fax 076 7223410, e-mail: mpk@mpk.legnica.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpk.legnica.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.; Inne:Miejski transport autobusowy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa w leasingu operacyjnym autobusu używanego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, leasing. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa w leasingu operacyjnym autobusu używanego. Rok produkcji 2003 lub w latach następnych, silnik spełniający normę czystości spalin min Euro 3 o mocy powyżej 400 kM, ilość miejsc siedzących min.49+1+1, skrzynia biegów manualna minimum 6-cio biegowa, dwoje drzwi pasażerskich po prawej stronie autobusu. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wypełniony formularz ofertowy z oświadczniami i załącznkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa w leasingu operacyjnym autobusu używanego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych polskich kwoty 137 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający udzieli zamówienia tylko tym Wykonawcom, którzy spełnią następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2)Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych z póż. zm. 3)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych z póź. zm. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyżej określonych poprzez zastosowania kryterium spełnia/nie spełnia (weryfikując, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w załączeniu dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 2. aktualny, tzn. uwzględniający ostatnie zmiany, odpis z właściwego rejestru sądowego, lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające status prawny Wykonawcy, wydane nie wcześniej jak sześć miesięcy przed terminem składania ofert. 3.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z zapłatą zobowiązań podatkowych lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę tego organu na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności zobowiązań podatkowych, albo też wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wydane nie wcześniej jak na trzy miesiące przed datą składania ofert. 4.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z zapłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo też wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wydane nie wcześniej jak na trzy miesiące przed datą składania ofert. 5.Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż na sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku składania oferty przez konsorcjum,umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.legnica.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego przy ul. Domejki 2 w Legnicy od godziny 8.00 do godz. 14.00 w pokoju nr 35 lub za pośrednictwem poczty na pisemny wniosek zainteresowanych.( za siwz w formie pisemnej zamawiający pobiera opłatę w wysokości 20 zł). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.04.2007, godzina 09:15, Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.