Ogłoszenie z dnia 2007-04-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Legnica: dostawa w leasingu operacyjnym autobusu używanego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Arnold, ul. Domejki 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7223400, fax 076 7223410, e-mail: mpk@mpk.legnica.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpk.legnica.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.; Inne:Miejski transport autobusowy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa w leasingu operacyjnym autobusu używanego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, leasing. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa w leasingu operacyjnym autobusu używanego. Rok produkcji 2003 lub w latach następnych, silnik spełniający normę czystości spalin min Euro 3 o mocy powyżej 400 kM, ilość miejsc siedzących min.49+1+1, skrzynia biegów manualna minimum 6-cio biegowa, dwoje drzwi pasażerskich po prawej stronie autobusu. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wypełniony formularz ofertowy z oświadczniami i załącznkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa w leasingu operacyjnym autobusu używanego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych polskich kwoty 137 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający udzieli zamówienia tylko tym Wykonawcom, którzy spełnią następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2)Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych z póż. zm. 3)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych z póź. zm. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyżej określonych poprzez zastosowania kryterium spełnia/nie spełnia (weryfikując, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w załączeniu dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 2. aktualny, tzn. uwzględniający ostatnie zmiany, odpis z właściwego rejestru sądowego, lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające status prawny Wykonawcy, wydane nie wcześniej jak sześć miesięcy przed terminem składania ofert. 3.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z zapłatą zobowiązań podatkowych lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę tego organu na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności zobowiązań podatkowych, albo też wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wydane nie wcześniej jak na trzy miesiące przed datą składania ofert. 4.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z zapłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo też wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wydane nie wcześniej jak na trzy miesiące przed datą składania ofert. 5.Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż na sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku składania oferty przez konsorcjum,umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.legnica.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego przy ul. Domejki 2 w Legnicy od godziny 8.00 do godz. 14.00 w pokoju nr 35 lub za pośrednictwem poczty na pisemny wniosek zainteresowanych.( za siwz w formie pisemnej zamawiający pobiera opłatę w wysokości 20 zł). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.04.2007, godzina 09:15, Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.04.2007.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Dostawa mobilnego zestawu do dekontaminacji wstępnej przystosowanego do transportu na przyczepie.
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- "Usługa dozoru i ochrony mienia Legnickiego Centrum Kultury"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- Utrzymanie kanalizacji deszczowej
- "Usługi przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- Dostawa autokaru turystycznego dla Politechniki Krakowskiej
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu 20-miejscowego przystosowanego do przewozu osoby z niepełnosprawnościami na wózku inwalidzkim
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby Zamawiającego
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





