eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawadzkieRemont drogi lokalnej nr 105663 O - ul. Nowowiejska w Kielczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Zawadzkie: Remont drogi lokalnej nr 105663 O - ul. Nowowiejska w Kielczy
Numer ogłoszenia: 205918 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zawadzkiego , ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, woj. opolskie, tel. 077 4616551, faks 077 4616552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawadzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi lokalnej nr 105663 O - ul. Nowowiejska w Kielczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na: Remoncie drogi lokalnej nr 105663 O - ul. Nowowiejska w Kielczy. Zakres robót budowlanych (remontowych): Roboty obejmują remont drogi o pow. 1735m2 : - Roboty pomiarowe - 0,5 km - Koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. II - VI na całej szerokości jezdni i chodników - 20007,5 m2 - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi - 351,5m3 - Podbudowę z kruszywa łamanego- warstwa dolna o gr. po zagęszczeniu 15 cm (kruszywo o frakcji 0-63 mm)- 1735 m2 - Podbudowę z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm (kruszywo o frakcji 0-31,5) krotność = 0,63 - 1735m2 - Nawierzchnię z frezu asfaltowego - grubość po zagęszczeniu 4 cm - 1735 m2 - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 12-16 w ilości 13,0 dm3/m2 - 1735 m2 - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 5 -8 w ilości 8,0 dm3/m2 - 1735 m2 - Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego - 1000 m2 Zakres zamówienia Remont drogi gruntowej objęty jest przedmiarem robót stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko Wykonawca, który: a)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości większej niż 70 000 zł netto, - dysponuje osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, a obejmującymi minimum: równiarkę, walec, samochody ciężarowe (min.2 szt ), skrapiarkę do bitumu, rozsypywacz grysu, - udzieli gwarancji na wykonane roboty remontowe na okres min. 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. c)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto Wykonawców którzy: - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt.1 - 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, zaś warunek określony w pkt. 4 spełnia każdy z Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, które winny być podpisane przez oferenta lub jego zastępcę. Oferta powinna być napisana w języku polskim. Oferta musi spełnić wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 6 niniejszej Specyfikacji, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do: a) złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną odpowiadająca swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości większej niż 70 000 zł netto, oraz dokumentów potwierdzających, że ww. robota budowlana została wykonana należycie, c) wskazania osoby mogącej pełnić funkcję kierownika budowy d) załączenia do oferty uprawnień budowlanych wydanych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w specjalności drogowej dla osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy, e) załączenia do oferty dokumentu stwierdzającego, że wskazana osoba ma prawo wykonywania tej funkcji w związku z wpisaniem jej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 1, poz. 42 ze zm.), f) załączenia do oferty wykazu posiadanego niezbędnego sprzętu wymaganego do wykonania zamówienia, a w szczególności: równiarka, walec, samochody ciężarowe (min.2 szt ), skrapiarka do bitumu, rozsypywacz grysu, g) załączenia do oferty pisemnej gwarancji na wykonane roboty remontowe na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez Zamawiającego oceniane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawadzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawadzkiem ul. Dębowa 13 47-120 Zawadzkie pok. 306.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawadzkiem ul. Dębowa 13 47-120 Zawadzkie pok. 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.