eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawa sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Poznań: dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 205829 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax. 061 8691695.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.spsk2.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu medycznego pakiet nr 1 tablica do badania wzroku u dorosłych, plastikowa, zmywalna /optotypy:litery/ szt 1 pakiet nr 2 Gwarancja minimum 1 rok od daty dostawy inhalator ultradźwiękowy przenośny do inhalacji aerozolem wytwarzanym z ciekłych leków czynnych, z przeźroczystą pokrywą na lek, która umożliwia obserwację ilości leku, automatyczne wyłączanie się przy niskim poziomie wody w pojemniku, osobny kanał nadmuchowy, który chroni lek przed zanieczyszczeniem, z wyposażeniem składającym się z maski dla dzieci, maski dla dorosłych, reduktora, ustnika, wąż, zasilanie sieciowe, szt 1 pakiet nr 3 taca do leków z plastikowymi kieliszkami na leki, z przegródkami umożliwiającymi przeniesienie minimum 32 kieliszków. szt 1 pakiet nr 4 kosz sterylizacyjny o wymiarach minimum 578x280x130mm do załadunku komory sterylizatora Sterivap 69-2FD, 6St, kosz ze stali nierdzewnej, pełne kosze posiadają możliwość układania jeden na drugim, puste celem zredukowania objętości jeden w drugi szt 10 pakiet nr 5 waga medyczna ,osobowa do ważenia pacjentów w pozycji stojącej, elektroniczna, ze wzrostomierzem, waga maksymalna minimum 150kg, , dokładność maksimum 60 g., szt 2 waga łóżkowa przeznaczona do ważenia pacjentów w łóżkach, zasilanie sieciowe i akumulatorowe, obciążenie maksymalne minimum 500 kg, pomiar z dokładnością do maksimum 0,2 kg, szt 1 waga krzesełkowa do ważenia pacjentów w pozycji siedzącej, obciążenie maksymalne minimum 150 kg, zasilanie sieciowe i akumulatorowe, dokładność maksimum 100g. szt 1 szkolenie personelu szpitala z obsługi wag pakiet nr 6 wózki anestezjologiczne wózek zabiegowo - opatrunkowy, np. firmyTribo typu WK 82/ model WK-80 z wyposażeniem/. Warunki równoważności: - 5 szuflad. - Wymiary wózka : szer całk. 600-700 mm, głeb. 550-600 mm, wys. 600-650 mm, wys. z kołami jezdnymi 850-900 mm, - zamek centralny, - reling boczny do zawieszenia akcesoriów, możliwość mocowania do kolumn nośnych wózka z obu stron, - stelaż z pokrywą do worka na odpady zawieszony na relingu bocz - uchwyt z pojemnikiem na zużyte igły na relingu bocznym, , - zestaw 4 i 3-skrzynkowych dozowników na materiały opatrunkowo-zabiegowe na stelażu metalowym., - półka dostawiona górna ze stali kwasoodpornej, - dozowniki 4-skrzynkowe uchylne - dozowniki 3-skrzynkowe, - wkłady szufladowe: metalowe, lakierowane techniką proszkową. Konstrukcja wózka: kolumny nośne z blachy stalowej profilowanej, kontener szufladowy dwuwarstwowy szczelny, szuflady na prowadnicach kulkowych. Wszystkie elementy pokryte lakierem proszkowym odpornym na działanie środków dezynfekcyjnych Kolor wózka do wyboru z gamy minimum 4 kolorów Gwarancja minimum 2 lata od daty dostawy szt 2 pakiet nr 7 Gwarancja minimum 2 lata od daty dostawy 1) wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej 3-segmentowy - wyposażony w poręcze boczne chromowane -2szt, - wieszak kroplówki-1szt, - kosz-1szt, - materac -1szt, - szerokość całkowita 730mm-680mm, - długość całkowita 2000 do 2100mm, - 4 krążki odbojowe w narożnikach leża, - konstrukcja łóżka wykonana z rur stalowych pokrytych lakierem proszkowym, - leże 3-segmentowe wypełnione płytą przezierną dla promieni RTG, odporną na środki dezynfekcyjne, - pod leżem prowadnica na kasetę RTG umożliwiająca jej przesunięcie w celu wykonania zdjęcia na całej długości leża, - regulacja wysokości uzyskiwana za pomocą pompy nożnej hydraulicznej, minimalny wymagany zakres 580mm - 880 mm - regulacja oparcia pleców za pomocą sprężyny gazowej min 50 stopni, - zdejmowany materac, - barierki boczne składane przy ramie leża chromowane, - 4 koła jezdne z blokadą centralną o śr min.150mm, - pozycja Trendelenburga min 20 stopni i anty Trendelenburga min 10 stopni, - powierzchnia wózka odporna na środki dezynfekcyjne, szt 1 2) stojaki do kroplówek stojak do kroplówek na kółkach, wysokość regulowana od 1400 mm-1750mm oraz 2220mm - 2450mm, konstrukcja metalowa lakierowana proszkowo, pięcioramienna przejezdna podstawa pokryta lakierem proszkowym, wysuwany wieszak na płyny infuzyjne-chromowany szt 5 3) fotel do pobierania krwi, szkielet wykonany z profili stalowych chromowanych, podpórka reki z regulacją wysokości regulacją kątową umożliwiająca pobieranie krwi siedzisko i oparcie pokryte łatwo zmywalna tapicerką, możliwość zamiany podpórki ręki z prawej na lewą stronę, wymiary: wysokość siedziska 42-48 cm, szerokość 43-45cm,długość 55-57 cm szt 1 4) stolik do narzędzi chirurgicznych stolik do narzędzi chirurgicznych, szkielet metalowy chromowany, 2 blaty ze stali nierdzewnej, 4 kółka jezdne, minimum 2 z blokadami kół, wymiary szkieletu wózka długość 800-900mm, szerokość 500-600mm, wysokość 750-800mm szt 2 5) stolik do narzędzi chirurgicznych stolik do narzędzi chirurgicznych, cały ze stali nierdzewnej, blat nierdzewny z regulowaną wysokością, 3 kółka jezdne, wymiary szkieletu wózka długość 700 do 750mm, szerokość 450 do 500mm, wysokość 900- 910mm do-1200 --1350mm, blokada wszystkich kół szt 1 6) wózek oddziałowy wielofunkcyjny, metalowy szkielet lakierowany proszkowo, 4 kółka jezdne / min 2 z blokadą/, wyjmowana nierdzewna taca, wyjmowane 4 pojemniki tworzywowe, worek foliowy z pokrywą, odejmowany druciany kosz, wymiary wózka wysokość 905mm,szer.425mm,długość 965mm/wymiary+- 5%/ szt 1 7) kozetka lekarska z uchwytem na prześcieradła jednorazowe na rolce szt 1 pakiet nr 8 Gwarancja minimum 1 rok od daty dostawy przenośnik taśmowo-rolkowy przenośnik rolkowo-tasmowy, np typ Mabis, do ułatwienia przesuwania ciężkich, bezwładnych pacjentów z łóżka lub stołu operacyjnego na inne łóżko w płaszczyźnie poziomej, obciążenie maksymalne minimum 150kg szt 1 pakiet nr 9 Gwarancja minimum 1 rok od daty dostawy wózki do transportu chorych siedzących wózek inwalidzki, konstrukcja wózka wykonana z rur stalowych pokrytych lakierem proszkowym, wózek składany z wyjmowanymi boczkami, siedzisko i oparcie wykonane z trudnopalnej łatwozmywalnej tkaniny powlekanej PCV, oparcie boczne z podłokietnikami, podnóżki ze stopniami posiadają regulację długości, szerokość siedziska minimum 47 cm, szerokość wózka 66- 69cm , głębokość siedzenia minimum 42 cm, szt 3 pakiet nr 10 Gwarancja minimum 2 lata od daty dostawy przenośny termometr elektroniczny działający w oparciu o analizę promieniowania podczerwonego do mierzenia temperatury głębokiej w uchu, rektalnej, oralnej, skóry z możliwością wymiany kapturków i wielokrotnej kalibracji, do użytku szpitalnego, zasilany bateryjnie, szt 4 pakiet nr 11 Gwarancja minimum 1 rok od daty dostawy leżanka drewniana, długość min 185cm, szerokość min 68cm, wys.min 65cm, regulacja kata nachylenia zagłówka minimalny wymagany zakres od 0 do + 30 stopni, wieszak na prześcieradło na rolce, tapicerka pokryta łatwo zmywalnym materiałem Kolor do wyboru z gamy minimum 8 kolorów szt 3 pakiet nr 12 stół rehabilitacyjny do masażu z regulowaną wysokością, regulowany zagłówek z otworem na nos i brodę, długość leża min.195cm, szerokość leża min 68cm, wysokość regulowana, minimalny wymagany zakres: 53-85 cm, regulacja kata odchylenia zagłówka, minimalny wymagany zakres: -60 stopni do +45 stopni szt 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.20.00.00 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Katalogi, ulotki i opisy techniczne zawierające szczegółowe dane zaproponowanych produktów, które umożliwią potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego. Dotyczy pakietu nr 5. Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających posiadanie certyfikatu CE i znaku metrologicznego M. Dotyczy pakietów nr 1, 7, 8, 9, 10. Dla wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów: a) W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty, b) W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego wejście O pokój 5a.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego wejście C Kancelaria Ogólna Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.